Епа дојде времето да го претставиме истото возило но сега наместо плин како дополнително гориво користи Метан (CNG).
Дополнително беше вградено само боца за метан, челична цевка со полначка и испарувач, преостанатите делови беа веќе поставени од уредот за плин.
Подетално окулу монтажата ќе може да се види од слики, кои ќе бидат закачени од страна на колегите од Плимонт.
Околу потрошувачката успеавме да постигнеме 25% заштеда на извозени 100км (со цена на Дизел 73,5ден и Метан 62ден), но сепак треба да се извршат уште некулку мерења па да се направат некој споредби.
Извозена релација Скопје(Макпетрол индустриска) - Штип - Скопје (Макпетрол индустриска) 185км
Само Дизел потрошени 19л (1396,5ден) / на 100км 10,27л (754,8ден)
Дизел+Метан
1-во возење Дизел 11,8л (867,3ден) Метан 3,87кг (239,9ден) / на 100км - Дизел 6,37л (468,8ден) Метан 2,1кг (130,2ден) Просечна брзина по борд 91км/х
2-ро возење Дизел 10,7л (786,4ден) Метан 6,4кг (396,8ден) /100км - Дизел 5,7л (425ден) Метан 3,4кг (210,8ден) Просечна брзина по борд 97км/х, овој сетап малце повќе метан троши ама возилото многу добро се однесува
Извозена релација на обиколница од Метанска станица Влае по обиколница и пак до метанска станица Влае 159км со константна брзина од 120км/х (целата релација по борд беше 101км/х)
Само дизел 14,1л (1036,4ден) на 100 км 8,8л (646,8)
Дизел+Метан 7,29л (536ден) Метан 4,62кг (286,5ден)/ на 100км Дизел 4,58л Метан 2,9кг или заедно