Автор Тема: Квалитетот на VW.  (Прочитано 421800 пати)

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #165 на: 17 Јануари 2013, 22:37:00 pm »
Ке го мењам пежото за ваков голф стварно!


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ама ако добијам на лото :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #166 на: 17 Јануари 2013, 23:13:01 pm »
И после таман ќе се уклапаш у друштвото со комшиите ;D

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #167 на: 17 Јануари 2013, 23:18:33 pm »
Па да, затоа највеќе,иначе...   :)

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7217
  • French diamond
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #168 на: 20 Јануари 2013, 19:34:54 pm »
Втор дувнат дихтунг на глава кај Пассат 2.0тди 06 год, за неполни 6 месеци. Првиот пат однесен во официјален сервис, платено еден кош пари, а сега вториот пат е на продажба. 
Само лоши искуства од VW сретнувам, јебига. Досега никој шо поседува ми нема речено дека е крал во класата и дека е презадоволен.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #169 на: 20 Јануари 2013, 19:39:25 pm »
Ако го поправал во битолскиот овластен сервис,тогаш гадно се заебал,поточно исто му се фаќа како кај некој локален мајстор кој нема појма од животот.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7217
  • French diamond
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #170 на: 20 Јануари 2013, 19:41:23 pm »
Да тука го праеше, од Бт е. И јас мислам дека е до напраеното/квалитето на диктоно.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14708
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #171 на: 20 Јануари 2013, 19:53:45 pm »
Втор дувнат дихтунг на глава кај Пассат 2.0тди 06 год, за неполни 6 месеци. Првиот пат однесен во официјален сервис, платено еден кош пари, а сега вториот пат е на продажба. 
Само лоши искуства од VW сретнувам, јебига. Досега никој шо поседува ми нема речено дека е крал во класата и дека е презадоволен.

Дихтон да дува е неправилна поставеност, ако прегреал не израмниле како што треба, погрешни Nm...начин на поставување (кој штрав прв..) итн итн. Како шо кажа Мечето сигурно е до мајсторите а не до дихтонот, а најмалку до колата.

Крај краева...да продуваш дихтон треба да ти кажи самата кола (ќе прегрее нешто) ...

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #172 на: 20 Јануари 2013, 22:18:11 pm »
Главата на моторот е пукната пак нека сменат диктон нема да го решат проблемот, општо познато е дека на 2.0 тди пд 16в од 2006/07 пукаат глави. И не знам што се занимаваш со проблеми на туѓи возила кога и ти истиот проблем го имаш со твоето.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7217
  • French diamond
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #173 на: 20 Јануари 2013, 23:53:36 pm »
Ее бе Стиг се запале, па темата е квалитетот на W и јас го напишав квалитетот на пассат платен 14 000 евра на старо , кој остави фалимија на автопатот за Грција, и притоа е сменет диктон, рамнета е главата исто и некои вентили сменети, цената на сервисот да не ти кажвам и по 6 месеци пак истото.
Инаку кај мене не е диктоно, ни главата пошто 2 години така се вози и нема јавено проблем... а па и да не сигурно не е 2006 туку 1997 година.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30069
    • CARclub.mk
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #174 на: 21 Јануари 2013, 00:15:39 am »
Диктон?

Дихтунг.

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #175 на: 21 Јануари 2013, 00:49:32 am »
Ее бе Стиг се запале, па темата е квалитетот на W и јас го напишав квалитетот на пассат платен 14 000 евра на старо (Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..), кој остави фалимија на автопатот за Грција, и притоа е сменет диктон, рамнета е главата исто и некои вентили сменети, цената на сервисот да не ти кажвам и по 6 месеци пак истото.
Инаку кај мене не е диктоно, ни главата пошто 2 години така се вози и нема јавено проблем... а па и да не сигурно не е 2006 туку 1997 година.

Би ти рекол само една работа, тој што нема проблем не бара решение. ;D Тоа дали е 97ма или 2007 не е толку важно за состојбата на еден мотор, важни се километрите поминати за тоа време. Не знам од кај констатација дека се палам за нешто баш ме заболе дали се расипал или не, не го констурирав јас или па не е мое возилото да го правдам, ако читаш погоре напишав дека тој мотор има проблеми со главата пука на сите од тие серии  на истото место исто така и со ланецот на маслена пумпа од кој страда цел мотор.
      Затоа кога се купува возило нарочито половно треба да се истражува малку кои делови страдаат најмногу и да се пази на тие работи доколку е со многу проблеми да се избегнува во изборот, не е тука само еден бренд со такви проблеми. Мој близок роднина купи меган 1.5 дци колата беше со 250 000км 5 години стара по две недели му стопи клип по што го смени моторот, најде добар мотор со 60 000 еве 40 000 има поминато со другиот мотор освен некој поситни проблеми  со дизните немало друг проблем. Ако знаеше дека векот на тој мотор му е од прилика толку се разбира дека немаше да го купи мада тоа го научи на потешкиот и поскапиот начин.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7217
  • French diamond
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #176 на: 21 Јануари 2013, 00:58:24 am »
Па така де, јас напишав само што се деси со Пасатот, не дека сите VW не чинат. Ете ако не напишев, ти немаше да реплицираш, па некој немаше да дознае за проблемите со главата на тој мотор конкретно, како шо не знаеше/знае човекот во мојот случај... вака можи ќе поможиме на некој со овие искуства и случки.  :)
Да се случеше само еднаш секако дека немаше да пишам, се случува често некоја кола да дувни дихтунг не е ништо чудно, вака дознавме нешто плус.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7561
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #177 на: 21 Јануари 2013, 02:19:55 am »
Па така де, јас напишав само што се деси со Пасатот, не дека сите VW не чинат. Ете ако не напишев, ти немаше да реплицираш, па некој немаше да дознае за проблемите со главата на тој мотор конкретно, како шо не знаеше/знае човекот во мојот случај... вака можи ќе поможиме на некој со овие искуства и случки.  :)
Да се случеше само еднаш секако дека немаше да пишам, се случува често некоја кола да дувни дихтунг не е ништо чудно, вака дознавме нешто плус.

Втор дувнат дихтунг на глава кај Пассат 2.0тди 06 год, за неполни 6 месеци. Првиот пат однесен во официјален сервис, платено еден кош пари, а сега вториот пат е на продажба.  
Само лоши искуства од VW сретнувам, јебига. Досега никој шо поседува ми нема речено дека е крал во класата и дека е презадоволен.

Заради ова те сфаќаат луѓето погрешно...

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7217
  • French diamond
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #178 на: 21 Јануари 2013, 02:32:18 am »
Во право си. Глупаво изгледаат тие два поста прочитани вака заедно. Значи кажувам за искуства и случки од тие што му се има случено, а не мои лични мислења и искуства.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #179 на: 21 Јануари 2013, 04:17:03 am »
Ее бе Стиг се запале, па темата е квалитетот на W и јас го напишав квалитетот на пассат платен 14 000 евра на старо (Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..), кој остави фалимија на автопатот за Грција, и притоа е сменет диктон, рамнета е главата исто и некои вентили сменети, цената на сервисот да не ти кажвам и по 6 месеци пак истото.
Инаку кај мене не е диктоно, ни главата пошто 2 години така се вози и нема јавено проблем... а па и да не сигурно не е 2006 туку 1997 година.

Zatoa treba da se cita po forumi da se zbori so lugje. Ubavo e da se zabelezi koi se tipovite na tie motori da ne dojde vo slucaj na kupuvanje na passat da se zeme dobitna kombinacija.

Ее бе Стиг се запале, па темата е квалитетот на W и јас го напишав квалитетот на пассат платен 14 000 евра на старо (Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..), кој остави фалимија на автопатот за Грција, и притоа е сменет диктон, рамнета е главата исто и некои вентили сменети, цената на сервисот да не ти кажвам и по 6 месеци пак истото.
Инаку кај мене не е диктоно, ни главата пошто 2 години така се вози и нема јавено проблем... а па и да не сигурно не е 2006 туку 1997 година.

Би ти рекол само една работа, тој што нема проблем не бара решение. ;D Тоа дали е 97ма или 2007 не е толку важно за состојбата на еден мотор, важни се километрите поминати за тоа време. Не знам од кај констатација дека се палам за нешто баш ме заболе дали се расипал или не, не го констурирав јас или па не е мое возилото да го правдам, ако читаш погоре напишав дека тој мотор има проблеми со главата пука на сите од тие серии  на истото место исто така и со ланецот на маслена пумпа од кој страда цел мотор.
      Затоа кога се купува возило нарочито половно треба да се истражува малку кои делови страдаат најмногу и да се пази на тие работи доколку е со многу проблеми да се избегнува во изборот, не е тука само еден бренд со такви проблеми. Мој близок роднина купи меган 1.5 дци колата беше со 250 000км 5 години стара по две недели му стопи клип по што го смени моторот, најде добар мотор со 60 000 еве 40 000 има поминато со другиот мотор освен некој поситни проблеми  со дизните немало друг проблем. Ако знаеше дека векот на тој мотор му е од прилика толку се разбира дека немаше да го купи мада тоа го научи на потешкиот и поскапиот начин.

Normalno CR dizel topi klip od losi dizni ili pri problem so 1 od niv. Zatoa treba da se proveruvaat redovno diznite i da se stava idealno cisto gorivo so aditivi.