Автор Тема: Квалитетот на VW.  (Прочитано 386175 пати)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1530 на: 02 Март 2018, 22:35:12 pm »
Во огласот пиши дека е ЕУР 4.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1531 на: 03 Март 2018, 10:39:07 am »
Sum go promasil oglasot od nekolkute so gi otvoriv edinstveno na ovaa piselo eur4 ne ni zaprimetiv.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен ZokiPet

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 332
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1532 на: 03 Март 2018, 18:48:44 pm »
Природата го возвраќа ударот

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1533 на: 09 Март 2018, 09:47:24 am »
"Gimme 4x100 VW wheels."

 - "You got it fam."


Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1534 на: 14 Март 2018, 14:59:45 pm »
Излезе новиот Endurance long-term тест на Голф и А-класа на 250.000км

http://www.autobild.de/videos/video-vw-golf-vs-mercedes-a-klasse-2018-13257211.html

@velestrumf @Luki Junior и остали џерманци ај превод ако може.

Знам кога излезе на аутобилд тестот за 100.000км голфот имаше проблеми со амортизерите, ДСГ, и вода мислам беше пронајдено во ентериерот ама повеќе ме интересира од 100к па до 250к.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5039
  • The Spartan General
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1535 на: 14 Март 2018, 15:12:03 pm »
Мерцедецесот
- Проблем со рачната. Раскрцканата средна конзола. Чукнат поправен. Расштелувани предни светла и првата помош истечен рокот за употреба.

Голфот:
Ништо друго освен ДСГ-то, амортизерите,  и водата во внатрешноста. Ама не ги сметаат овие поправки во вредноста, оти ФауВе бакшиш го има поправено ДСГ-то.

Ништо посебно и кај двете.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1536 на: 14 Март 2018, 15:16:50 pm »
Фала пуно. Јас гледам и демек разбирам нешто ама курац. Интересен беше моментот на крај, голфот имаше 264к поминато и ми е мерак што нема никаков проблем од тој аспект пошто го имам истиот мотор и со подвозјето нешто батката рече позади кај мултилинкот капут ама не го разбрав добро.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5039
  • The Spartan General
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1537 на: 14 Март 2018, 15:34:14 pm »
Позади гумиците на мулти-линкот се порозни и одма се гледа дали се капут или не. Во овој случај, се е како што треба.  Па да го немаше ДСГ-то, единствените проблеми би му биле предните амортизери и водата во внатрешноста. Ако сите сервиси се прават по пропис и колата се вози нормално (без да се малтретира студена, и после малтретирање да се остави да се стабилизира во место) комотно ќе си изврти 300-400к километри.

Мали нешта и редовно одржување резултираат во големи километражи без некои проблеми.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1538 на: 14 Март 2018, 15:46:07 pm »
Така е, ама јас и Меган домаќински одржуван со години и пазен и мазен те дупи со прозори што се расипуваат кога ќе им текне, сијалица менувај два пати годишно, стабилизатор еднаш годишно, гумици на подвозје менува, рачната дупи цело време треба да се штелува па моли се да поминеш технички преглед, па крцкало внатре па упм нека иде.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5039
  • The Spartan General
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1539 на: 14 Март 2018, 15:56:04 pm »
Види сега, зборуваме за германски коли кои поминале еволуција низ неколку генерации во кои таквите глупости/проблеми се исчистени. Не за француски недоумици.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1540 на: 14 Март 2018, 16:26:44 pm »
Интересно! Кажуваат од каде е водата во внатрешноста?

На времето во Леонот се деси да ми се скине цревце за течност за предните брисачи и додека да сконтам дека е тоа, ден-два ми течеше вода во возачки footwell. Проблем им беше на тие Леони.

Отсутен Gabau

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 489
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1541 на: 15 Март 2018, 08:48:23 am »

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1542 на: 15 Март 2018, 09:02:39 am »
За ова да го тврдиш треба да си ги возел двете...едно по друго...со идентичен мотор..
Ела кај мене у тема на гости, да ти кажам на што мислам...тука завршив уште вчера. ;D

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,2526.new.html#new


Ами ти велеше само се водиш по напишани статии на интернет и тестови не од лични искуства. Да не го барам твојот коментар сега ама така ти си напиша :) е сега како тебе ти одговара нели.

Многу многу добри перформанси само во погрешно ауто ставен моторот. Ова во Поло би било интересно.

Тоа се вика Поло ГТИ ДСГ :D

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1543 на: 15 Март 2018, 09:05:07 am »
Мерцедецесот
- Проблем со рачната. Раскрцканата средна конзола. Чукнат поправен. Расштелувани предни светла и првата помош истечен рокот за употреба.

Голфот:
Ништо друго освен ДСГ-то, амортизерите,  и водата во внатрешноста. Ама не ги сметаат овие поправки во вредноста, оти ФауВе бакшиш го има поправено ДСГ-то.

Ништо посебно и кај двете.
Никаков коментар за TSI системот, запушени дизни, затнатти усисни канали? Или имаат некоја редовно постапка за чистење?

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5039
  • The Spartan General
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1544 на: 15 Март 2018, 09:45:34 am »
Ништо не спомнаа за бензинскиот систем ни кај мечето (кој носи мотор кој во основа е модифициран М271, кој пак во основа е модифициран М111 од средината на 90тите), ниту пак кај Голфот, кој носи мотор кој веќе поминал три генерации директно вбризгување (од поло 1.4 фси, па голф 5 1.4тси, голф 6 1.4тси). Затоа и реков погоре, ова се германски коли во кои самиот мотор поминал неколку генерации на проблеми и детски болести кои се постепено средувани и пеглани, па се такви какви што се.  Од друга страна, овие се редовно “тјунирани“ и декарбонизирани на аутобан, и сервисите секогаш им се по пропис.

Ако погледнеш развивањето на корејците (Киа/Хјундаи) и тие ги прават истиот генерациски развој. Прво мали мулти-поинт бензински мотори една две генерации, после мали мотори со директно-вбризгување две генерации, и дури сега почнуваат со турбинирани мотори базирани на претходните мотори во нивната гама на мотори. Друг начин да се направи тоа, нема.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.