Хрватскиот Аутоклуб го имам читано од првиот број, се додека не се избезобразија да каснат кај нас од месец до месец ипол. Жељко Марушиќ беше теаму долги години, а сега го води autoportal.hr. Ни тогаш ни сега не ми беа јасни текстовите од овој тип. Се е перфектно освен...
Dokazao se kao funkcionalan, ugledan i neuništiv auto za 'peri-deri'.
и ова:'Šestica' je dobila i, za vožnju izvrsnog, elastičnog i štedljivog, turbobenzinca s direktnim ubrizgavanjem 1.2 TSI/8V i 1.4 TSI, za kojeg su svi tvrdili da je 'pun pogodak', dok nisu počeli otkazivati lanci za pogon bregastih vratila (1.2 TSI prve serije ima jedno).
како и ова:Set lanca s lančanicima, vodilicama i napinjačem, s izmjenom stoji 2000 eura, a problema može biti i s ležajevima ('špenom' od lanca), koja 'ubija' motor. Istodobno je problema bilo s prvom generacijom 2.0 TDI,
Целиот текст во продолжение
http://www.autoportal.hr/clanak/rabljeni_volkswagen_golf_vi_kraj_2008_kraj_2012_sve_je_za_pet_osim_prvih_1_2_tsi_i_2_0_tdi