Луѓе кој мотор е добар кај голф 6
дали овие тси,тфси или како и да ги викаат се добри мотори или имаат мани?Како се покажани?
Гледам некои од овие два или вакви модели
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/2311478-VW-Golf-5-1-4-TSI--08
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/2326329-VW-GOLF-6--1-4-I--09
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/2302235-VW-Golf-1-4-TSI-Trendline--09
Еве ти малце подетално, ќе ти биде интересно за читање
Korisni informacii za poloven Golf 6
KVAROVI
Vw Golf može imat relativno dobru pouzdanost, problemi nastaju naročito u modelima iz prvih godinama proizvodnje. Naravno, pouzdanost vozila zavisi i od kvaliteta servisiranja i korišćenja. Uprkos dobroj izradi povremeno se javlja buka unutrašnjih plastika. Ponekad postoje problemi sa klimom, što je najčešće kriv nedostatak rashladne tečnosti koja curenja na hladnjaku u sistemu. Ponekad postoje problem sa poremećajem otvaranja vrata – zaglavi ručka, elektronskim podizačima ili zakasnele reakcije na sklapanje ogledala. Takođe probleme može praviti odmrzavanje zadnjeg stakla, napajanje otvaranja prtljažnika na dugme i zagrevanje ogledala.
Svi motori. Reprogramiranje ECU motora može da reši probleme lošeg starta, nedostatak snage, nestabilnog praznog hod.
Za zamenu ulja je izbor ili fiksnog servisa intervalu 30000 km (dve godine). Ili promenljiv interval servisa Longlife, što ukazuje indikator na instrument tabli. Ali iskustvo pokazuje da posebno za dizel motore, ovoliko dug servisni interval dovodi do prekomernog trošenja nekih komponenata i naknadnih komplikacija. Zato se preporučuje da se skrati interval zamene ulja na svakih 15 000 km i ne kasnije od 20 000 km.
Vw Golf 6 ima mnogo komponenti sa Golf 5, ali i sa drugih Volkswagen automobila.
Atmosferski benzinski motori se odlikuju solidnim pouzdanošću, ponekad može biti problema sa lambda sondom i bobinom.
Vw Golf VI 1.2 TSI 105 KS, početni modeli, imaju problema sa visokom potrošnjom ulja.
Vw Golf VI 1.2 TSI zveckanje šipke bipass ventila – sličan zvuk kao u zveckanje lanca razvoda.
1.2 TSI neispravan elektronska kontrola regulacije pritisak turbo punjača- značajan pad dinamike motora modeli proizvedeni između 2009. – 2012.
1.4 16V benzinski motori može imati problema sa motornom elektronikom i dihtungom glave motora.
Vw Golf VI 1.4 16V benzinski motor ima problema sa senzorom na bregastoj osovini, problem se manifestuje teškim startovanjem toplog motora.
TSI motori – dolazi do proizvodnje čađi, posebno kod 1.4 TSI , u koje ide 3.6 litara motornog ulja, u 2.0 TSI ide 4,2 litara. Kod oštrije vožnje ulje se pregreva, što dovodi do povećanja proizvodnje čađi. Stoga se preporučuje da se promena ulja vrši posle maksimalno 15000 km ili godinu dana.
Na početku proizvodnje Vw Golf 6 sa 1.2 TSI i 1.4 TSI motorima vlasnici su imali veći broj problema. Pojavio se zvuk zveckanja tokom rada, problem je rešen sa novim programom ECU motora i promenom ili modifikaciom turbine. U ograničenom broju motora pojavljuje se istezanja lanca bregaste osovine i probleme s zatezačima lanca, uzrokujući glasan rad motora i kao posledicu ima havariju motora.
U slučaju 1.4 TSI motora postoje problemi sa injektorima i pumpom za vodu. Retko je problem sa neispravnim regulatorom pritiska goriva ili pumpom visokog pritiska.
Pumpe za ulje kod motora 1.4 TSI može da propadne na 75000 km što dovodi do teških oštećenja motora.
70000 km Golf 6 1.4 TSI 122 potreban novi pogonski lanac, što ukazuje da je režim LongLife servisa ulja neadekvatan.
1.4 TSI problem sa lancem razvoda, na automobilima koji se kreću na kratkim relacijama može doći do izduženja lanca.
1.4 TSI – knock senzori nepravilno kalibrisani za određena goriva, koje Vag kaže da treba da bude najmanje 95 Ron.
Problem sa jačim 1.4 TSI (118 KW) su sa klipovima. Postoje slučajevi topljenja – oštećena ili ispucalih klipovi i karike, naročito ako se vozilo često vozi oštrijim tempom. Prvi simptom je postepen gubitak kompresije i povećana potrošnja ulja.
Vw Golf VI 1.4 TSI sa 90 KW i 118 KW varijanti, imaj u problema sa startovanjem zbog problema sa injektorima.
2.0 TFSI motori pate sa problemom sa bobinom, problem se javlja zbog curenja ulja po bobini.
210 KS TFSI motori su osetljivi na ulje i treba menjati ulje motora najmanje svakih 10000 km ili može biti problema sa pogonskim lancem.
Zbog loše projektovanog zatezača lanca, pogonski lanac ranih Golf GTI EA113 motora može skliznuti, što dovodi do udaranje ventila o klipove i samouništenja motora. Kasnije GTI, od oko 2011., imaju modifikovane zatezače lanca.
Žalbe iz Amerike i Kanade na zaleđeni interkuler TDI motora. Može dovesti do lošeg rada, gušenje i otkaza motora, teško startovanje, pa čak i hidroudar motora kada je velika količina vode ili penasta mešavina voda – ulje je uvučena u TDi motore. Pokretanje posle ‘hidroudara’ može dovesti do požara kada se žice startera pregreju.
Kvar protokomera – razlog zanemarivanje redovne zamene filtera za vazduh.
Među više zajedničkih kvarova 1,6 TDI i 2.0 TDI su: neispravan kontroler EGR ventila ( slabije vuče, trza ili prebacuje na bezbedan režimu vožnje zajedno sa lampicom kvara motora ).Na većem broju kilometara može doći do preteranog trošenja zamajac; takođe do problema sa injektorima, što znači bučniji i nepravilnog rada motora ili otežani start motora. Problemi sa filterom DPF se obično nalazi samo na većoj kilometraži i ako ponekad dogodi ranije, uglavnom kao posledica čestih vožnjama na kraćim relacijama, gde ne dolazi do regeneracije filtera i filter se postepeno začepljuje.
TDI motori beli dima ubrzo nakon pokretanja hladnog motora može biti znak istrošenosti turbine.
Napuko hladnjak hlađenja EGR ventila – gubljenje rashladne tečnosti TDI motor, posebno zimi i pri vožnji na manjoj udaljenosti.
TDI dizel motori imaju problema sa dihtungom glave motora i pumpom za gorivo, uzrokujući sa rashladnu tečnost ili dizel gorivo prodre u karter. Rast nivoa ulja motora da treba intervenisati da bi se sprečila velika šteta.
Mali broj TDI motora je imao problema sa pumpom visokog pritiska za gorivo.
Česti problemi sa EGR ventila na dizel motorima 1.2 TDI i 1.6 TDI. Automobili su voženi na kratkoj relaciji i sa malim brojem obrtaja pa se čađ taloži.
Problemi EGR ventilom kod 1.6 TDi 105 KS. Ovi motori su za dalju vožnju, nisu za kratke relacije.
Problemi sa DPF filterom kod 1.6 TDI dizel motora koji su voženi na kratkim relacijama.
Vw Golf 6 1.6 TDI dizel motora veći broj žalbi zbog povećanja potrošnje rashladne tečnosti. Predpostavlja se da bi zamena dihtunga glave motora eliminisala problem.
Na 2.0 TDI Common Rail motorima može doći do curenja na cevi visokog pritiska tokom radnog veka vozila. Rešenje su anti-vibracioni balans tegovi postavljeni na cevima visokog pritiska.
Pomoćni kaiš otpadne na 2.0 TDI motoru na 70000 km, obmota se oko zupčastog kaiša i nastanu teška oštećenja na motoru. Kasnije je modifikovan zatezač pomoćnog pojasa.
1.6 TDI postoji problem sa injektorima. Problem je rešen reprogramiranjem ili promenom.
U slučaju vozila opremljenih DSG menjačem, potreba je da se pravilno proveri menjač i proveriti tok promene brzine. Promena brzine mora biti bez šumova ili velikih šokova u oba režima (automatski ili manuelni) i pod punim opterećenjem. Isto tako, proveriti obaveštenja na instrument table da li se pojavljuju različite poruke o greškama.
Za vozila sa DSG menjačem obratite pažnju na redovno održavanje i glatko menjanje brzina prenosa. Ako je prenos bučan i kreće nespretno i teško kod startovanja, treba se uradi reprogram kontrolne jedinice, ako to ne pomaže neophodno je promeniti kontrolnu jedinicu.
Menjač DSG6: problem sa kalibracijom senzora temperature menjača. Pogođeni modeli imaju proizvodne datume između septembra 2008. i jula 2009., potrebno reprogramiranje ECU menjača.
Garancija na 7 brzine DSG menjač. Problem sa Mechatronics jedinicom, zamenjena je Mechatronics jedinica. Menjač pravi čudne zvukove koji se čuju u automobilu kada prebacujete iz 4. u 3. , 3. u 2. i 2. u 1., van automobila, zvuk buke je metalni zvuk i ponavlja se.
Kod DSG menjača treba se držati promene ulja posle 60000 km. Problemi sa mehatronikom ili prekomernim trošenjem spojnicama se obično nalazi samo u menjačima sa većom kilometražom uglavnom preko 200000 km ili kod oštrog stila vožnje, posebno u vezi sa snažnijim motorima.
Vw Golf 6 vozila koja su opremljena sa DSG7 menjačem i proizvedena pre septembra 2011. U ovim vozilima, sumpor u sintetičkom ulju na kontrolnoj jedinici može izazvati koroziju, posebno u uslovima sa visokim temperaturama i vlažnošću. Korozija na kontrolnoj jedinici menjača izaziva kratak spoj i eksploziju osigurača menjača. Zbog nestanka električne energije u menjaču, otvora se kvačilo i dovodi do naglog i potpunog gubitka snage na točkovima. Iako drugi sistemi na vozilu kao što su upravljanje i kočenje će nastaviti da funkcioniše, gubitak snage može predstavljati opasnost za putnike i druge učesnike u saobraćaju. Ako je potrebno u servisu će isprazniti sintetičko ulje i napuniti sa mineralnim uljem – nema naelektrisanja.
‘Adaptive Chassis Control’ na 1.8 TSI modelima može da obore odziv na gas znatno kada se vozi sporednim putevima ili pri ulasku u kružni tok. Do reprograma softvera, najbolje da voze u „Sport“ modu.
Neki vlasnici suočavaju sa teškoćama sa električnim servom upravljačkog mehanizama.
Alarm se može aktivirati bez ikakvog razloga – ažuriranje softvera je rešenje problema.
Loša serija farova montirana na GTI do 2012., raspon glavnog snopa veoma loš.
Česti problemi sa kontrolama za podizanje i spuštanje elektronskih podizača.
Problemi sa radiom i signalnim m na displeju od količine goriva. Problem rešen reprogramiranjem računara.
Povremeni problemi sa elektrikom – centralno zaključavanje, elektronski podizači, alarm, grejači zadnjeg stakla, grejanje retrovizora…
Testirajte stereo sistem i radija i CD šanžera, i budite sigurni da duva hladno klima uređaj ubrzo nakon što je uključen. Loše performanse klime mogu biti rezultat prljavog ili začepljenog kondenzatora ili curenja rashladne tečnosti, curenje creva je još jedna mogući krivac lošeg rada klime.
Na prvim modelima Bluetooth radi samo sa nekolicinom uglavnom zastarelih Nokia i Siemens telefonima. Hands – free radi savršeno sa svim listama koja pokazuje, kao što su telefonski imenik i propušteni, primljeni i pozivani pozivi.
Brojne pritužbe na zadržavanje vode u vratima kada parkiran pod uglom. Rupe za odvod kišnice na vratima, ponekad mogu da budu blokirani sa anti korozivnom zaštitom. Potrebno je sa rupe skloniti zaštitu da bi voda mogla da ode.
Optika – nekoliko slučajeva kondenzacije u optičkim farovima.
Ponekad buka iz plastike u kabini, veći intenzitet u zimi.
Opoziv septembra 2010., svih modela od početka proizvodnje do februara 2010. da bi se postavio vazdušni kanal na pod, koja može da se odvoji od grejne kutije.