Автор Тема: Проект, промена на мотор од бензин во дизел на форд ескорт  (Прочитано 17860 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
После тој с**с шо му го имаш тргнато на Боро,не верувам дека ке се појави  :D ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
еве го се јави... сега идам да го тепам... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Онак, напрај и едно видео кога ќе го штракнете дизелот во новото тело ;D

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
И тебе место не те држи бе човек...дај од таа енергијата и волјата тро :D :D :D


Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
третиот ден, верувале или не заврши пред малку... 3 и нешто на сабајле...

да не го тупам, пошто ми се спие, на кратко само:

модификациите на држачите за алтернато и серво. вкупно 3 на оваа слика:
п.с. не го глејте тоа мрсното, тазе истечено е АТФ од серво пумпата и цревото од неа... пред да го “клапнеме“ го исправ и тоа со бензин...




и од задна страна држачот за алтернатор


моторот го спуштивме и наместивме. легна на мењач како дете на нокшир... како да се направени еден за друг... хехе






држачот ка мењачот си остана истиот пошто мењачот остана од ескордот... држаот од задна страна на мењачот што се фаќа и на блок се погоди да одговара... арно ама држачот што стои кај сувозачкиот рог не пашеше ни тој од ескордот ни тој од куриерот... се вртевме, се шуткавме, се чудевме што каде и како... прај комбинации ово оно... и ми текна дека уствари на 1 километар од нас има двајца браќа што растураат се и сешто, а меѓу нив имаше и еден упрчен на страна форд, сиера мислам дека беше и баш ја зирнав и ја гледав кога барав капаче за на глава, дизел беше и тоа 1.8 ист како овој... земање држачите во раце и двата, идење таму, отварање хауба и држачот испдна дека е пола од едниот пола од другиот.. ама не се растура на штрафови туку си е заварен фабрички... ПЕЕРООООООООО, колку пари за држачов.. толку и толку, ама да дојдете утре да го извадам... АБЕ КАКВО УТРЕ, ДАВАЈ КЛУЧЕВИ СЕГА ГО ВАДАМ... и перо даде клучеви, за 15 минути го извадивме, се вративме во гаража, “клап“ на место кај што треба и со пуштивме од чекрк...

следуваше нај досадниот дел од работата... да исповрзеш струја, алтернатор, алансер, сменивме сајлата за гас пошто таа е со главче специјално што клапнува на бош пумпата, понатака да се закачи и поврзе, црева, цевки, цевките за сервото... е тие ми дадоа зорт, околу 1,5 саат со нив се зезав, свиткај изврти ово оно и нај после испадна едната цевка да иде преку казанчето за вода... па нека иде ебате... и така испозакачивме сите ситнурии, свртев на клуч да повергла малку да крене нафта (од туба), во меѓувреме наполнив со атф, наполнив и антифриз и еве кратко видео:


малку е темно видеото, пошто моравме да палиме на 10 метри од гаража, не за друго туку, лепенка за гаражата е спална соба од соседната куќа... нема смисла да им рокам у 2 саат сабајле со дизел... кој патем речено нема усисна грана... ја однесов на правење модификации, пошто е пластична мора кај човек што тоа го работи, да ми го сврти усисот од друга страна да дојде, пошто на куриерот филтерот е лево (сувозачко) а на ескордот е обратно...

значи за утре останува, да се среди резервоарот, тајминг релето за греачите, да се спроведе и поврзе сијаличката на шалт табла за греачи, да се види како ке се изведе за сензорот за масло и давашот за температура (ептен се различни и џекови а изгледа и сигнали) да се смести филтерот и граната за воздух, да се заштрафи хаубата, да се повози малку и машки да се исфорсира заради тестинг и свечено да се предаде во употреба на моја лепша половина... ако биде ден кога се тоа ке завршам, ке напраам едно видео како работи и како звучи... а уствари истиов мотор како работи и колку е тивок се гледа на огласот од куриерот... еве го видеото од него... ова е до само пред 3 дена...


се гледа граната и цревото како иде... а се гледа и глупавото капаче на глава што иде одозгора.. од десна страна кај што е оној црниот круг тоа е уствари вакум мембрана а над неа треба да има уште еден алумински дел што тука го нема.. мембрана се искина и почна да тече масло од неа... затоа и го купив целиот капак...

една моја модификација (која утре ке ја направам), чисто заради заштита е следново:
на куриерот некад имало клима... поради тоа, има една екстра електрична мала перка (порв пут у живот гледам таква) која е специјално дизајнирана за да стои и да дува од надворешна страна на хладњакот... значи перката стои од кај маската. е сега, поради комбинациите со цревата испадна и на долното црево да има термо прекидач.. :) тоа е уствари цревото од горната страна што стоеше на хладњак, ама на куриерот термопрекидачот е на мотор... а пак таму не стигаше тоа црево па го ставивме од куриерот и така испадна одоздола да има термо прекидач.. ке му турам некој со пониска температура, и ке го поврзам со таа перка.. ако случајно се заебе горниот, има алтернатива и сам ке се вклучи долниот... па и во случај да се запне колата негде по угорници па да крене температура ке се вклучи и втоа перка која ке помогне и ке излади... фина работа нели????
ај поздрав, доста е.. 25 до 4 наутро...
« Последно менување: 17 Септември 2012, 03:50:50 am onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4163
браво мајсторе,а за полуден,полуден си скроз:)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
хахаха... полуден...

туку знаев дека имам негде вакви слики, ама неможев да ги најдам... еве вака поубава претстава има од што во што се премести:



www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Експресно извршена трансплатација, свака част.

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
me interesira kako ispadna prenosot, na dizel go ostavi menjacot od benzinec ? kako se sega brzinite ? ne se mnogu dugacki ?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
me interesira kako ispadna prenosot, na dizel go ostavi menjacot od benzinec ? kako se sega brzinite ? ne se mnogu dugacki ?

таман се брзините. и влече и иде.. за дизел обичен денес го стиснав до 150 и ке идеше уште...

се аплоудува видеото...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
еве го финалното видео...

го снимав одма после местење и комбинирање на филтерот (од 3 различни кутии на форд е склопен), граната (измодифицирана), хаубата, струја за дизната на бош пумпата, А ПРЕД ДА СЕ НАМЕСТИ резервоарот, струјата и релето за греачите, струјата за сензорот за масло, за стрелка за температура... тоа после видеово го средив... а дополнителната перка што ја спомнав, ке ја добие за брзо време.... уствари со релето и инсталацијата за греачите во моментов се зеза боро. јас морав ненадејно да заминам од таму пошто на прв братучед му се роди син... ке биде славење вечерва...

како и да е... еве како изгледа сега тоа, само ке го нема шишето се разбира....


so, this project is finished......

отворен сум за прашања кој што како го интересира... или за помош на било кој...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Хммм, чудно нема дим позади. Бај д веј со шишево ко измислено е фордчево за мерење потрошња до Куманово, штета што у Рено не се сетиле ;D

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
 ;D ;D ;D se z'gna i go naprai, BTW vadi ako imas katalizator ke go gusi...

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Хммм, чудно нема дим позади. Бај д веј со шишево ко измислено е фордчево за мерење потрошња до Куманово, штета што у Рено не се сетиле ;D

нема дим пошто има одлична компресија машината, ганц нови бошови дизни и бош пумпата е репарирана целосно... дизните и пумпата се средени пред неполни 10.000 километри... за дизел би можело да се каже дека сеуште се разработуваат...

абе моторот е срча... незнам кога би барал да купам дизел машина баш оваа дали ке се најде во ваква состојба... затоа и кога го огласив пикапот за продавање напишав дека огласот ке биде максимум 7 до 10 дена (колку да пројде редот) и после мењам и растурам... ако некој го земеше алал ке му го дадев, ке му се изнавозеше на пикапот само да ги среди чепканиците каросериски...

вака сега овој форд ем вреди бајаги повеке од претходно, ем троши малку, бедно ниска потрошња, ем знам дека машината му е тип топ и нема да му се секирам за ништо следниве 100.000 километри... само уље и филтри...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
;D ;D ;D se z'gna i go naprai, BTW vadi ako imas katalizator ke go gusi...

нема катализатор.. ова има ламда сонда на сама издувна грана па после иде катализаторот кој човекот пред мене го имаше го извадил потшо му сменил цел нов ауспух... му купил оригинален фордов ауспух од грана со се лонци и издув и пази иронија, наместо за бензин му турил за дизел ауспух хахахаха... “таков имале во моментот“.. ми завршил работа... или па господ ги реди работите однапред??
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време