Здраво момци,
Имам VW Passat 1.9 TDI - модел од 2001. Од неодамна, најчесто при возење на угорници ми се јавува проблем - limp mode. Ја однесов колата во VW официјалниот сервис бидејќи таму ја сервисирам, направија дијагностика дечките и ми рекоа дека турбото ми било за чистење, заради насобран гареж и лепливи крилца. Во нивниот сервис вршеле само замена со нови турбини а не и чистење на стари.
Дали познавате добар мајстор за VW во Битола кој има искуство со чистење на турбини?
Во Битола има овластен сервис за Hyundai, се наоѓа Боримечка, на улица Прогрес (ми се чини) кај шо беше сервисот на некогашното такси Пелси. Мајсторите се доста добри. Покрај Hyundai сервисираат и други брендови, особено германски. Можиш да се обратиш таму, па ќе ти кажат тие дали се за или не.
Инаку и јас имав проблем со мојот Пасат 1.9 ТДИ (110 КС). На четврта брзина ми исклучуваше турбината (на 110 КМ/ч на прав пат и на 80-90 КМ/ч на угорница). Беа тоа нерви ипол. Де турбина е, де вентил е (N75)...
Најдов вентил (N75) изваден од Ауди, сосема исправен. Ме затекна иста ситуација. На 110 КМ/ч исклучваше турбината и добивав впечаток дека возам шпилитер (запрежна кола со една коњска сила, а не 110
). Го разработував вентилот со жици, на акумулатор. Го монтирав. За чудо функционираше. Немав проблем повеќе (куртулив стотина евра).
До кога? До првата угорница.На Ѓавото ми исклуче турбината. Канта.
Веќе размислував за промена на вентил. Но шуш буш муабети од ваму, од таму ме натераа да ги проверам вакум цревата.
Проблемот беше најден и отсранет за минута. Се работеше за едно пластично цевче (не од гумените) кое беше се стружело од шасијата и имаше дупка мала. Од таму тишеше. Со наставување на гумено цревце од 3 сантиметри проблемо беше решен и од тогаш среќно си живеам.
Значи некогаш проблемот бил ичпари, а нервите којзнае колку беа лоши за здравјето
Се надевам дека оваа дешавка ќему се најди на некој друг кој има проблеми со турбината, особено онаа на моделите од 110 КС