мислам дека нај веројатно имаш проблем со гумици на вентили и тоа само со еден клип... мењаше гумици на вентили посел рамнењето или ги опнавте старите? а можно е и нови ако сте ставиле, една да се оштетила при местење... значи ако е така, тогаш се случува следново:
во текот на мирувањето на моторот, преку таа гумица, покрај телото на вентилот во клипот влегува масло... при првото палење согорува тоа масло и излегува во форма на густ бело сив дим и тоа трае многу кратко... збориме за маскимум секунда до две и толку.. после нема затоа што гумиците загреваат, се шират и заптиваат добро... значи малку масло, ама тоа е многу мала количина за да се примети дека моторот троши масло збориме за капка една до две... обично ке се примети на поминати 5-6-7.000 километри ке фали пола литро или повеќе, ама не повеќе од 1 литро... и мајсторите по гаражите на тоа велат нешто од следниве муабети:
-па добро, нормално е малку да троши
-не ти е нова колата, нормално е да поттрошува малку
-сите коли трошат по малку
-колку повеке ја стискаш на повисоки обртаи троши (ама јас не стискам) е колку возиш де? не си сигурно под 2500-3000 обртаи низ град (е па да) е па ете ти го одговорот... и они се увек у право а ти си увек ебаната страна....
ако си мењал гумици на вентили по рамнењето на главата, нека ти ја отвори мајсторот пак одзгора и констатирајте на кој вентил гумицата е оштетена... нека си ја смени или нека ги смени сите во гарнитура... ако не си мењал гумици, сепак отвори пак и смени... нема да згрешиш... дијагнозава ти е со 90% точност.. оставам 10% да има евентуално дихтунг заебан (или лош) и ете нешто ново можда ке научам и јас по стари години...
п.с. нај искрен совет кон сите авто клабери и авто фанатици:
престанете главата на моторот да ја нарекувате ДЕКЛА!!!! декла е делот кај цилиндрите и повеќето мотори немаат декла затоа што таа е споена со горниот полу блок на моторот па тогаш тој мотор има блок и глава, а не декла и блок...
знам дека сега некој ке каже дека мајсторите така ја нарекуваат, сите околу така ја нарекуваат и така сите ја знаат... но, декла е декла а глава на мотор е глава на мотор... не е исто тоа... ако тој мајстор има учено во асуц за авто механичар, нема да ја нарекува деклата главата... нај веројатно е “стажант“ во форма на чирак во некој сервис од неколку години, а средно има завршено бог знае што, ама автомеханика не е сигурно... (што не го прави дека е лош мајстор... школувањето не е репер за добар мајстор, ама за изразите дефинитивно е)...