Автор Тема: Најдобро теренско возило???  (Прочитано 235484 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #810 на: 27 Јануари 2014, 14:18:36 pm »
Негде некој имаше пишано Евоукот или незнам кој друг џип да се спушти?

Бог да чува и да брани. Ако некој сака ниска кола, нека купи кола. Џип да купиш и да го спушташ е најглупата работа што некој може да ја направи.

Јас реков. И слика постирав. Види ја убаво сликата, па после нека чува и брани. Ако сака некој џип да купи, нека не го гледа евоук-от.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #811 на: 27 Јануари 2014, 14:31:05 pm »
Јас мислам дека не се зема причината главна за купување на СУВ, Кросовер или како сакаш наречи го:

1. Практичност во поглед на товарање разни нешта врзани за начинот на живот на сопственикот.

Дали е тоа исполнување на разни хобија, дали е тоа деца со цела опрема потребна за нив, дали е тоа шопинг некаков , дали е тоа често шетање по викенди или одмори каде што ти треба тој простор.

2. Практичност што ја нуди висината во однос на обична кола. Помага при паркирање на тротоари (со Цитроенот колку и да пазам кога се спуштам од тротоар го подкачувам доле, а Цитроенот не е така ниска кола. Можам да замислам колку е тоа непрактично со ниска кола).

Истата висина, помага и при возење на лоши патишта, и со помалку секирација дали ќе се закачи доле или не, разни викенд тури...


Не е акцентот ставено на возни перформанси туку на практичност, а сепак задоволителни возни перформанси.

СУВ не е за возачки ентуизијасти, туку за некој што сака да стигне од точка А до точка Б, сепак во некакво колку толку квалитетно и удобно возење, и да почне да ги практикува своето ентузијастичко Хоби, шопинг, викенд или што да е.


3. Погонот на 4 тркала (кај оние што го има), прави да полесно се помине во услови на снег, лизгаво. Колку сака нека е тој лош, сум имал пар ситуации каде што јас поминав, другите не (лани кога падна снегот, бев на некој погреб во Бутел. Се качувавме цела поворка од коли нагоре, и цела поворка заглавија (почнаа да се лизгаат и назад, воглавно имаа зимски гуми). Само јас поминав. Не се ова кој знае какви off road способности, ама сепак помага.

Истото ми се случи лани при излегување од подземната гаража во зграда. Едно утро, само ЈАС успеав да излезам.


Јас лично како што ни е градов, не би можел да имам спуштено возило, бидејќи за секодјневното користење ми е многу понепрактично од она што го добивам од таквото возило.

Би имал такво возило, кое што би било второ или трето, и би се користело исклучво за ентузијастичко возење на пат каде што има услови за тоа. Мене лично ми е прекомплицирано пазењето да не го откорнам браникот во нашата средина.

Инаку се слагам дека е тотало без поента да купиш ЕВОК и да го спушташ. Ако веќе сакаш ентузијастичко ауто,  купи нешто што е предвидено за тоа, и веќе и спуштено од фабрика заради добри возни карактеристики.

Во секој слујач  Дали СУВ или спуштено ауто, зависи од потребите и намените на корисникот. Како што е глупо да купиш СУВ за ентузијастичко возење, така е глупо и да возис спуштена кола а ја користиш по улици со дупки, паркираш по тротоари и слично..

Треба да се избере баш по личните потреби  и начин на живот.

Тоа е моето мислење.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #812 на: 27 Јануари 2014, 14:59:19 pm »
Јас мислам дека не се зема причината главна за купување на СУВ, Кросовер или како сакаш наречи го:

SUV и кросовер не е исто.

Кросовер е микс од SUV и обична кола.

Голем дел од недоразбирањата, од кои некои се убаво отсликани во последните неколку страни од овој тред, се базираат токму на неразбирањето на концептот за „кросовер“ од кој се бараат карактеристики кои тој воопшто не е замислен да ги има.

http://en.wikipedia.org/wiki/Crossover_%28automobile%29

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #813 на: 27 Јануари 2014, 15:02:16 pm »
Ако веќе сакаш спуштено возило, СУВ или кросовер е најлошата и најсоодветна основа со која можеш да почнеш. Тоа е исто како да сакаш хардкор теренец и како основа земеш Хонда NSX.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #814 на: 27 Јануари 2014, 15:04:09 pm »
Јас мислам дека не се зема причината главна за купување на СУВ, Кросовер или како сакаш наречи го:

1. Практичност во поглед на товарање разни нешта врзани за начинот на живот на сопственикот.

Дали е тоа исполнување на разни хобија, дали е тоа деца со цела опрема потребна за нив, дали е тоа шопинг некаков , дали е тоа често шетање по викенди или одмори каде што ти треба тој простор.

2. Практичност што ја нуди висината во однос на обична кола. Помага при паркирање на тротоари (со Цитроенот колку и да пазам кога се спуштам од тротоар го подкачувам доле, а Цитроенот не е така ниска кола. Можам да замислам колку е тоа непрактично со ниска кола).

Истата висина, помага и при возење на лоши патишта, и со помалку секирација дали ќе се закачи доле или не, разни викенд тури...


Не е акцентот ставено на возни перформанси туку на практичност, а сепак задоволителни возни перформанси.

СУВ не е за возачки ентуизијасти, туку за некој што сака да стигне од точка А до точка Б, сепак во некакво колку толку квалитетно и удобно возење, и да почне да ги практикува своето ентузијастичко Хоби, шопинг, викенд или што да е.


3. Погонот на 4 тркала (кај оние што го има), прави да полесно се помине во услови на снег, лизгаво. Колку сака нека е тој лош, сум имал пар ситуации каде што јас поминав, другите не (лани кога падна снегот, бев на некој погреб во Бутел. Се качувавме цела поворка од коли нагоре, и цела поворка заглавија (почнаа да се лизгаат и назад, воглавно имаа зимски гуми). Само јас поминав. Не се ова кој знае какви off road способности, ама сепак помага.

Истото ми се случи лани при излегување од подземната гаража во зграда. Едно утро, само ЈАС успеав да излезам.


Јас лично како што ни е градов, не би можел да имам спуштено возило, бидејќи за секодјневното користење ми е многу понепрактично од она што го добивам од таквото возило.

Би имал такво возило, кое што би било второ или трето, и би се користело исклучво за ентузијастичко возење на пат каде што има услови за тоа. Мене лично ми е прекомплицирано пазењето да не го откорнам браникот во нашата средина.

Инаку се слагам дека е тотало без поента да купиш ЕВОК и да го спушташ. Ако веќе сакаш ентузијастичко ауто,  купи нешто што е предвидено за тоа, и веќе и спуштено од фабрика заради добри возни карактеристики.

Во секој слујач  Дали СУВ или спуштено ауто, зависи од потребите и намените на корисникот. Како што е глупо да купиш СУВ за ентузијастичко возење, така е глупо и да возис спуштена кола а ја користиш по улици со дупки, паркираш по тротоари и слично..

Треба да се избере баш по личните потреби  и начин на живот.

Тоа е моето мислење.

1. Караван
2. Тротоари не се за „јавање“
3. 80% од купените кросовери го немаат погонот на 4 тркала (има каравани со прописен 4x4)


Тоа е моето мислење. Ем кога ќе ме удри караван од позади, добивам бампер - ту - бампер удар а не бампер у штопови. (или 5-та врата ако сум со хечбек).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #815 на: 27 Јануари 2014, 15:20:45 pm »
Јас мислам дека не се зема причината главна за купување на СУВ, Кросовер или како сакаш наречи го:

1. Практичност во поглед на товарање разни нешта врзани за начинот на живот на сопственикот.

Дали е тоа исполнување на разни хобија, дали е тоа деца со цела опрема потребна за нив, дали е тоа шопинг некаков , дали е тоа често шетање по викенди или одмори каде што ти треба тој простор.

2. Практичност што ја нуди висината во однос на обична кола. Помага при паркирање на тротоари (со Цитроенот колку и да пазам кога се спуштам од тротоар го подкачувам доле, а Цитроенот не е така ниска кола. Можам да замислам колку е тоа непрактично со ниска кола).

Истата висина, помага и при возење на лоши патишта, и со помалку секирација дали ќе се закачи доле или не, разни викенд тури...


Не е акцентот ставено на возни перформанси туку на практичност, а сепак задоволителни возни перформанси.

СУВ не е за возачки ентуизијасти, туку за некој што сака да стигне од точка А до точка Б, сепак во некакво колку толку квалитетно и удобно возење, и да почне да ги практикува своето ентузијастичко Хоби, шопинг, викенд или што да е.


3. Погонот на 4 тркала (кај оние што го има), прави да полесно се помине во услови на снег, лизгаво. Колку сака нека е тој лош, сум имал пар ситуации каде што јас поминав, другите не (лани кога падна снегот, бев на некој погреб во Бутел. Се качувавме цела поворка од коли нагоре, и цела поворка заглавија (почнаа да се лизгаат и назад, воглавно имаа зимски гуми). Само јас поминав. Не се ова кој знае какви off road способности, ама сепак помага.

Истото ми се случи лани при излегување од подземната гаража во зграда. Едно утро, само ЈАС успеав да излезам.


Јас лично како што ни е градов, не би можел да имам спуштено возило, бидејќи за секодјневното користење ми е многу понепрактично од она што го добивам од таквото возило.

Би имал такво возило, кое што би било второ или трето, и би се користело исклучво за ентузијастичко возење на пат каде што има услови за тоа. Мене лично ми е прекомплицирано пазењето да не го откорнам браникот во нашата средина.

Инаку се слагам дека е тотало без поента да купиш ЕВОК и да го спушташ. Ако веќе сакаш ентузијастичко ауто,  купи нешто што е предвидено за тоа, и веќе и спуштено од фабрика заради добри возни карактеристики.

Во секој слујач  Дали СУВ или спуштено ауто, зависи од потребите и намените на корисникот. Како што е глупо да купиш СУВ за ентузијастичко возење, така е глупо и да возис спуштена кола а ја користиш по улици со дупки, паркираш по тротоари и слично..

Треба да се избере баш по личните потреби  и начин на живот.

Тоа е моето мислење.

1. Караван
2. Тротоари не се за „јавање“
3. 80% од купените кросовери го немаат погонот на 4 тркала (има каравани со прописен 4x4)


Тоа е моето мислење. Ем кога ќе ме удри караван од позади, добивам бампер - ту - бампер удар а не бампер у штопови. (или 5-та врата ако сум со хечбек).


1. Караван

- Не ми одговара ниската позиција на мојата herniated l5/s1 (9mm protruzija) кичма

- Не ми е компатибилен со тротоарите на кои морам да паркирам во градов (цела Орце Николов е на тротоар паркирањето и тоа не низок, зона Ц11 пример)

- Не ми одговара пошто за просторот што мене ми треба соодвениот Караван би бил  подолг бар 10-15 цм од СУВ -от со исти простор (дури и попрактичен ради висината).

2. Тротарите не се за јавање, ама за жал се користат за паркирање во нашите услови

Колку често те удира што да е позади?  Ова исто ко да кажеш ај да нема градски сообраќај автобуси пошто ако те удри имаш проблем.

Исто ако ја спуштиш колата под просек, може и обична кола да те удри па пак да имаш штета на петта врата (полошо него во штопови).

Плус автобуси од градски сообраќај има повеќе во единица време на нашите улици него СУВ -ови


За урбана средина, луѓе што одат на викенд и слично,  каде што не е е на прво место ентузијастичкото возење, туку нормален живот СУВ е сепак попрактичното возило.. Нормално, тоа не прави да гледаме само црно и бело и сите да ве убедувам да купите СУВ. Секој према своите потреби и желби со прифаќање на негативностите од изборот.

Негативностите од мојот избор се повисока потрошувачка, и можеби полоши возни карактеристики (ама еве па мојот СУВ подобро вози од нова Октавија 1.2.), маани што ги прифаќам во замена на предностите што ги имам во однос на кола/караван


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #816 на: 27 Јануари 2014, 16:08:56 pm »
1. Караван е предолг за низ град. Има огромен футпринт. Кросоверите типично имаат футпринт како обична кола што ги прави подеднакво практични низ град како кој-било хечбек.

2. Тротоарите не се за качување, но понекогаш се качуваш. Не е толку до граунд клиренсот, колку до големите тркала, што ги ублажува сите нерамнини. Ако тркалото е со 20% (тропам на памет) поголем дијаметар, ефективно сите нерамнини (вклучително, но не и ексклузивно тротоарите) се намалиле за 20%. Затоа, при неидеални подлоги, кросоверите имаат поудобно возење од обична кола.

Нема поголема авотомобилска иронија од плачки за краш икноматибилити од една и промовирање на спуштени коли истовремено. Нема.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3024
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #817 на: 27 Јануари 2014, 16:20:49 pm »
Јас реков. И слика постирав. Види ја убаво сликата, па после нека чува и брани.

Ја видов сликата. Бог да чува и да брани.

Ако сака некој џип да купи, нека не го гледа евоук-от.

Во тоа се слагам апсолутно со тебе. Евоукот ми е ко да му паднал клавир од 7ми.


Караван ми е многу фамилијарно-дедовска опција (без навреда на тие што имаат, мое мислење).

Кај и дали (недај Боже) ке те удри караван или кросовер тоа е твое да му ја мислиш. Луѓето кога купуваат кола гледаат за својата безбедност прво, а не за тоа каде и колкава штета би му направиле на некого при евентуален судар.

И јас кога возам кола ми е фрка да не ме лупне некое џипиште,али пошто неможам да си дозволам сите моторни возила да ми се џипови (или кросовер ватевер) ќе отварам 4 очи и ќе се надевам на најдоброто.

Ти имаш свој став по теренските возила, и тоа го почитувам, но не се согласувам со истиот. Krell од друга страна го пишува скоро истото што и јас би го напишал, и за фикционалноста, и за просторноста, и за тротоарите и за 4х4 погонот. Ова последново до душа ми се нашло (сум забележал дека ми треба) само неколку пати во две ипол години, но добро е да се има.


Темава ептен ја затеравме у друга насока, можеби подобро е да отвори некој модератор тема кола вс теренско возило и таму да ги премести последните неколку страници муабет.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #818 на: 27 Јануари 2014, 22:09:48 pm »
Јас реков. И слика постирав. Види ја убаво сликата, па после нека чува и брани.

Ја видов сликата. Бог да чува и да брани.

Така викам и јас за кросоверите.. Бог да чува и да брани.

Цитат
Ако сака некој џип да купи, нека не го гледа евоук-от.

Во тоа се слагам апсолутно со тебе. Евоукот ми е ко да му паднал клавир од 7ми.


Добро е, се слагаме во нешто ;)

Цитат
Караван ми е многу фамилијарно-дедовска опција (без навреда на тие што имаат, мое мислење).

Точно, затоа измслија квазимодо кросовер (ноу офенс, моја лична забелешка е ова).

Цитат
Кај и дали (недај Боже) ке те удри караван или кросовер тоа е твое да му ја мислиш. Луѓето кога купуваат кола гледаат за својата безбедност прво, а не за тоа каде и колкава штета би му направиле на некого при евентуален судар.

Ееее, ова е тоа! Значи супер, сеа сите ќе си купиме по еден тенк за низ град, и супер ќе ни` биде. Сите безбедни и среќни. Може малце ќе качат давачки за јавни патишта, ама па нема да има загинати во сообраќајки. Освен ако некој не реши да пука со тенкот.

Цитат
И јас кога возам кола ми е фрка да не ме лупне некое џипиште,али пошто неможам да си дозволам сите моторни возила да ми се џипови (или кросовер ватевер) ќе отварам 4 очи и ќе се надевам на најдоброто.
Добро е, значи повторно се разбираме.

Цитат
Ти имаш свој став по теренските возила, и тоа го почитувам, но не се согласувам со истиот. Krell од друга страна го пишува скоро истото што и јас би го напишал, и за фикционалноста, и за просторноста, и за тротоарите и за 4х4 погонот. Ова последново до душа ми се нашло (сум забележал дека ми треба) само неколку пати во две ипол години, но добро е да се има.

Крел си наоѓа оправдание зошто поседува кросовер. Сосема разбирливо. Во зона C11 се паркирам и јас со малку внимание -двете коли ми се малку спуштенки.

Положбата на седење не зависи само од типот на возило, јас сум сигурен дека во Ауди А6 караван ќе се осеќа многу добро по кичмата и нема да му смета некој цм подолго возило. На крајот на краиштата, има возила со такви анатомски седишташто l5/s1 и l4/l5 и S1/S2 ќе бидат пресреќни. Да речеме BMW или Audi а и некои други брендови нудат ергономија за да не се помачиш на подолги релации. Ем апсорбирањето на нерамнините на асфалтот им е далеку подобро од било кој СУВ или кросовер.

Цитат

Темава ептен ја затеравме у друга насока, можеби подобро е да отвори некој модератор тема кола вс теренско возило и таму да ги премести последните неколку страници муабет.

Еве, јас ќе прекинам веќе со дискусијата по ова прашање. Мојот став е јасен: Најдобар теренец1  не треба ниту да помислуваме да го бараме во Кросовер СУВ сегментот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #819 на: 27 Јануари 2014, 22:12:30 pm »
Мојот став е јасен: Најдобар теренец1  не треба ниту да помислуваме да го бараме во Кросовер СУВ сегментот.

ТОЈ став го делат сите до еден тука. Нема ниту еден кој не го мисли истото тоа.

Пробелмот е во другите глупости изналупани. Овој став горе арен си е, но не беше единствен став изнесен.

Нејсе...

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #820 на: 27 Јануари 2014, 22:29:16 pm »
За дискусите и слично, се среќни во Ауди или БМВ и слично, на долг пат.. Ама во моментот на седнување/станување и не се така среќни. Во денот имам доста влези-излези од кола, и дефинитивно не ми се среќни дискусите ако треба да го правам тоа во ниска кола. Кога купував ХР-В, у ствари требаше да купам Џез. Се дури не ми го дадоа да го пробам до Куманово и Назад, и сконтав дека пониското седење не ми одговара. Ова важи само за Л5/С1 (Лумален 5 -ти, Сакрален први). Инаку С1/С2 нема проблем, тоа е веќе во опашката и таму нема дискус :)

Цитроенчето до некаде ми одговара, пошто и во него се седи доста високо.

Инаку не барам изговор дека имам кросовер односно СУВ во мојот случај. Туку кога купував кола, купив таква што ми одговара за моите потреби.

Исто летоска нели имав шанса да си го продадам СУВ -от и да си купам прописна кола. На тест возењето на Октавијата сконтав дека ЦР-В то сепак повеќе ми одговара (можда и сум се навикнал).

А на Ц11 и Ц15 каде што паркирам често, со внимавање со Цитроенчето редовно го поткачувам браникот од доле.. Не викам дека не е возможно да се паркирам на тротоар без да подкачам, ама со кросовер или сув ми треба далеку помалку внимавање.. Затоа и велам дека е попрактично за секојдневна употреба, поготово во услови на нашиот град и држава.





Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #821 на: 28 Јануари 2014, 00:22:50 am »
Honda CRV e CUV, a не SUV :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #822 на: 28 Јануари 2014, 00:40:52 am »
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #823 на: 28 Јануари 2014, 08:46:01 am »
Honda CRV e CUV, a не SUV :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CR-V

"The Honda CR-V is a compact SUV (now called crossover in North America), manufactured since 1995 by Honda"


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #824 на: 28 Јануари 2014, 08:52:18 am »
Honda CRV e CUV, a не SUV :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CR-V

"The Honda CR-V is a compact SUV (now called crossover in North America), manufactured since 1995 by Honda"



Compact SUV <> SUV = crossover

Туарег е SUV. Тигуан е кросовер.