Ете тоа е муабетот,нормален сув од средна класа да речеме а не магарица од типот на х5,мл,туарег и останатите и те како врши работа низ скопскиве улици,скопскиве тротоари од 50см,скопскиве пропаднати шахти на секоја можна улица па макар и тазе асфалтирана.
Возењето сув не значи дека горе споменативе тротоари,шахти,дупки,кратери,клекнати џандари треба да ги поминуваш и да ги качуваш у 3та со 60 и повеќе туку треба да се однесуваш како со нормално возило а притоа да не стравуваш дека ќе ти фати браникот,прагчето,ауспухот и слично.
Искрено да живеев во нормална држава со нормална инфраструктура никогаш не би помислил на сув возило ама во нашава држава и те како е корисно повисочко возило со димензии на нормална кола од типот на Јети,Спортаж,Кашкаи кои освен што се повисоки од земја немаат никаква друга разлика од нормален хеџбек.
А за на терен си има теренски возила или народски кажано џипови кои немаат никаква врска со сув.Жално е што кај нас тие што купиле сув мислат дека имаат многу јак џип и го фатиле господ за муда па се уверени дека со тоа возило можат да одат на секаков терен и притоа ништо да не му биде на возилото.