Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3033840 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Да да, прочитав, зошто ми стана ептен чудно движењето на авионот...

Класичен stall, ко од учебниците. Пилотот не може да искомпензира за поместената тежишна точка со командите нанапред, нападниот агол расте неконтролирано, авионот излегува од flight envelope и бам паѓа ко крушка.

Секогаш сум се прашувал што им се мува во глава на пилотите тие долги како вечност 10-20 секунди кои проаѓаат од моментот кога им станува јасно дека гинат до моментот на гинење. Кај несреќите со коли тоа го нема. Кај колите некој просто го гаси светлото и све трае делови од секунда. Ама кај авионите имаш доста долго време во кое си жив, а знаеш дека уште најмногу минута ќе бидеш жив. Језиво. :-\

пардон за офтопик

ако не е натоварен до коска ( а нај често е) може да се извлече со максимален погон на моторите. а како се нај често товарени баш до даска не го спашава ништо.

што мислат? и јас сум се прашувал. мислам дека не мислат ништо околу гинењето, затоа што пилотите се истренирани да држат психа на максимум дека до последен момент со некој маневар ке се спасат... исто како и кај автомобилите, им се гаси светлото во делови од секунда и тоа е тоа...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13856
Му ебав маме на кадетот веќе не е ни во возна состојба. :D

Значи најлесно било да уништиш кола за еден ден само земи ја на први мај.
Епилогот е набиено крило, скршена квака на врата и од дрифтањето во тревата од моторот почна да шприца уље и на хаубата од внатре и сега барам дихтонзи за моторот.


Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Изгледа од тротоар се симнал...

Присутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2704
  • Слобода или смрт
Па неможе сите да бидат паметни и да ги чуваат колите, да ги тепаат оние што се возат со нив ако им се искиваат во кола и слично мора да се најде и некој кој ужива во возилото на некој друг начин а не гледајќи го чисто и педантно :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Изгледа од тротоар се симнал...
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Многу убав ентериер има колава од која е сликано, што марка е?

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Пољо и тоа Дизељ.  :D

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1664
Па неможе сите да бидат паметни и да ги чуваат колите, да ги тепаат оние што се возат со нив ако им се искиваат во кола и слично мора да се најде и некој кој ужива во возилото на некој друг начин а не гледајќи го чисто и педантно :D

Браво. Ѕвер си. Мило ми е што ти е јасно каде е проблемот.

Браво за татко ти што не те акнал од земја до сега. Да си мој син, би се срамел од тебе.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Па неможе сите да бидат паметни и да ги чуваат колите, да ги тепаат оние што се возат со нив ако им се искиваат во кола и слично мора да се најде и некој кој ужива во возилото на некој друг начин а не гледајќи го чисто и педантно :D

така е.. конечно се согласуваме јас и ти во нешто ;D
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2704
  • Слобода или смрт
Па неможе сите да бидат паметни и да ги чуваат колите, да ги тепаат оние што се возат со нив ако им се искиваат во кола и слично мора да се најде и некој кој ужива во возилото на некој друг начин а не гледајќи го чисто и педантно :D

Браво. Ѕвер си. Мило ми е што ти е јасно каде е проблемот.

Браво за татко ти што не те акнал од земја до сега. Да си мој син, би се срамел од тебе.

Татко ми кадетот си го користи исклучиво за товарање и со него иде само на лојзе и на пазар а и секако очекува да го искршам дури ми даде рок 1 година а јас го возев 1,5 години пред првиот сериозен проблем. :D

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Да да, прочитав, зошто ми стана ептен чудно движењето на авионот...

Класичен stall, ко од учебниците. Пилотот не може да искомпензира за поместената тежишна точка со командите нанапред, нападниот агол расте неконтролирано, авионот излегува од flight envelope и бам паѓа ко крушка.
ако не е натоварен до коска ( а нај често е) може да се извлече со максимален погон на моторите. а како се нај често товарени баш до даска не го спашава ништо.
Не може да се извлече со максимален погон на моторите, при stall ситуација моторите како да се загушуваат и ако не си на поголема висина у воздух, еби му мајката, паѓаш ко крушка, како што кажа филип. Згора на тоа боингов е огромен авион со не толку голема покретност и шансите за извлекување од таа ситуација се минимални. Од друга страна кај борбените авиони, поради добрата покретност, пилотите имаат поголеми можности да го извлечат авионот, односно да го доведат во положба каде што ќе може да ја користи снагата од моторите.
Друга работа што прметив на видеото е дека пилотот буквално стори се што можеше, бидејќи од безизлезна ситуација проба да го сврти авионот за да не тресне на земја ко крушка, но висината беше премала, а авионот немаше скоро никакво хоризонтално забрзување, па затоа не лизгаше кога падна, што верувам дека беше цел на пилотот, туку се укопа ко камен у земја. Се надевам дека за неколку години ќе го има случајов на air crash investigation на national geographic каналот, баш ме интересираат причините, односно chain of events, затоа што коа паѓа авион, никогаш не е поради една работа, туку поради повеќе причинско-последични врски.

Пардон за офтопик, ама се начна една моја омилена тема за која што имам аматерски познавања и сум лаик, но ми е премногу интересна за истражување и дознавање нови работи.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
NEBO PUKE , RAKE SHLAKE
Not a valid youtube URL

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7372
ќе го има случајов на air crash investigation на national geographic каналот, баш ме интересираат причините, односно chain of events, затоа што коа паѓа авион, никогаш не е поради една работа, туку поради повеќе причинско-последични врски.

Тоа, тоа го чекам и јас :) Редовно следам..

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8107
  • Rural fuckin society - we live in!!!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Ете ти, од влечање ќе те опали некој..

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
http://brif.mk/hronika/video-soobrakajka-vo-novo-lisice/
Ете ти, од влечање ќе те опали некој..

ова пак е кај мене пред паркинг, само од другата страна... и мене некако ми личи ова на форд ескорд а не на опел...
и не го опалили никој никого тука туку типов сам си се опалил во жардињерите...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време