Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3423942 пати)

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Возило не се става во лер, освен кога стоиш у место, нормално.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4022
Возило не се става во лер, освен кога стоиш у место, нормално.

https://en.wikipedia.org/wiki/Energy-efficient_driving#Pulse_and_glide
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7230
Возило не се става во лер, освен кога стоиш у место, нормално.

https://en.wikipedia.org/wiki/Energy-efficient_driving#Pulse_and_glide
Батали Марјан, што се разбираш ти у возење. Два линка од википедиа и готово, спремни се деќкиве за на стаза.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Готово, аргументирано и докажано.
Нажалост голем е бројот на вакви Wiki возачи, од таму и големиот број на сообраќајки на чудни места и во чудни околности.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Возило не се става во лер, освен кога стоиш у место, нормално.

https://en.wikipedia.org/wiki/Energy-efficient_driving#Pulse_and_glide
Батали Марјан, што се разбираш ти у возење. Два линка од википедиа и готово, спремни се деќкиве за на стаза.

Само на тди качува потрошувачка во лер ако го оставиш да вози или и други трип компјутери?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Колку што знам, сите помодерни мотори комплетно го исклучуваат дотокот на гориво, доколку се остави возилото да се тркала само по себе, ама да не е во лер. Тоа значи дека имаш 0 потрошувачка на гориво. Во лер моторот секогаш троши гориво - не е нешто многу, ама сепак има потрошувачка.

Да возиш надолу во лер, не е баш најпаметната ствар која може некој да ја направи, поради повеќе причини.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Колку што знам, сите помодерни мотори комплетно го исклучуваат дотокот на гориво, доколку се остави возилото да се тркала само по себе, ама да не е во лер. Тоа значи дека имаш 0 потрошувачка на гориво. Во лер моторот секогаш троши гориво - не е нешто многу, ама сепак има потрошувачка.

Да возиш надолу во лер, не е баш најпаметната ствар која може некој да ја направи, поради повеќе причини.

Мене друго ми беше прашањето, кај мене во лер ако ја ставам колата моменталната рипа на огромни бројки, ако си е во брзина нормално си пишува 0л/100км. Дали и на други коли е така ме интересираше. Во лер сите си трошат нели нормално околу 0.5-1л/ч.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Мене друго ми беше прашањето, кај мене во лер ако ја ставам колата моменталната рипа на огромни бројки, ако си е во брзина нормално си пишува 0л/100км. Дали и на други коли е така ме интересираше. Во лер сите си трошат нели нормално околу 0.5-1л/ч.

Толку си е, поише од тоа не сум видел до сега. И мерната единица е друга :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Готово, аргументирано и докажано.
Нажалост голем е бројот на вакви Wiki возачи, од таму и големиот број на сообраќајки на чудни места и во чудни околности.
Чисто за тие што имаат размислувано дека многу се заштедува со Pulse & Glide, им предлагам да си земат по еден скирол пошто таму највеќе одговара методата ;D ... свашта

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6814
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Мене друго ми беше прашањето, кај мене во лер ако ја ставам колата моменталната рипа на огромни бројки, ако си е во брзина нормално си пишува 0л/100км. Дали и на други коли е така ме интересираше. Во лер сите си трошат нели нормално околу 0.5-1л/ч.

И мене ова ме интересира ама никогаш не сум го пробал. Пример ако троши во лер 0.5л/ч, и ти се движиш на удолница со 100км/ч, треба да кажува моментална 0.5л/100км, со 50км/ч - 1л/100км итн...теоретски, па и реално не би требало големи бројки да кажува, ама изгледа можеби нешто се буни компјутерот кај тебе, или инженерите не помислиле дека некој ќе ја вози така колата па да направат алгоритам за да ја пресмета моменталната потрошувачка во тоа сценарио.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Колку што знам, сите помодерни мотори комплетно го исклучуваат дотокот на гориво, доколку се остави возилото да се тркала само по себе, ама да не е во лер. Тоа значи дека имаш 0 потрошувачка на гориво. Во лер моторот секогаш троши гориво - не е нешто многу, ама сепак има потрошувачка.

Да возиш надолу во лер, не е баш најпаметната ствар која може некој да ја направи, поради повеќе причини.

Мене друго ми беше прашањето, кај мене во лер ако ја ставам колата моменталната рипа на огромни бројки, ако си е во брзина нормално си пишува 0л/100км. Дали и на други коли е така ме интересираше. Во лер сите си трошат нели нормално околу 0.5-1л/ч.
Сум приметил и кај мене на голфот е исто. Мислам дека станува збор за еден вид на "грешка". На пример возам во 3та и ставам во 2ра за да прикочам за на црвен семафор. Ако гледам моментална и сум во 2ра брзина без гас си покажува нормално 0/100км. НО, ако го направам истото и од 2ра префлрам во лер дур се движам првиот момент ќе покаже некои луди бројки како 30л/час но после секунда се стабилизира и покажува 0.7л/ч. Мислам дека од моментот кога си во брзина и кога ставаш во лер се случува оваа конфузија со бројките зошто се менува од литри на 100км на литри на час.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3698
Па нормално е да покажува во лер дека троши затоа што има доток на гориво за да не изгасне моторот. Во брзина обратно се пренесува вртежниот момент од тркала на мотор, со што компонентите се придвижуваат и дотокот на гориво се прекинува кога не додаваш гас.

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5934
Секој шо остава на 130 кола во лер е потенцијален за глупост како онаа на видеото затоа има 6/5 степени на мењачот кои се наменети за ова ,колку за не дај боже нека проба ако нема никој во близина да намалува со притискање на кочница во лер и со притискање на кочница во понизок степен. За за ова пулс&глајд веќе ако се практикува пиши дека најекономично е ако моторот не работи уопште, дивите таксисти низ Битола го практикуваат на Булевар и Партизанска, 2ра 3та, лер и клуч на бравата, ем најекономично ем нема да се буните со бројките на шал таблата :D
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Не е толку лошо да ставиш во лер на 130 ако знаеш како да го изведеш застанувањето.

Еве на пример јас некогаш ставам на 110/120 во лер во удолницата пред втора патарина на Скопје - Тетово, и до долу ќе изгуби малце брзина и ќе се спушти до 80/90. Ама никогаш не сум стиснал кочница да застанам, туку кога ќе почнат знаците за намалување на брзината, ставам во 4та и притискам минимално кочница, па после 3та и така застанувам користејќи го моторното кочење. 

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Ставање во лер разбирам само кај камиони и автобуси поради нивната тежина  едноставно во лер можеш дааалеку да стигнеш. Се разбира на удолница се користи ретардер и понизок степен.