Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3080684 пати)

Отсутен dreamson

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 638

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 801
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Имав една семинарска за ова, ама одредување на патот на кочење беше на последната, 13та точка. Пред тоа ќе се убиеш од пресметување отпори и милион други работи, а и на крај што се добива за патот за кочење (95% мислам) треба да е запирање без блокирање на тркалата, а викаш дека имало траг од 8-9 метри што значи блокирале. По мое околу 60 возел.

Okulu ton e tezinata posto e dizel,udolnica e terenot i so ne tolku sjajni gumi.Zadnite izgleda ne kocele kako sto vidov.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Ах бе бугар бееее.....


Ова ах бе базука бееее.
Ххааахха :D :D :D :D

Лелеее, па овај треба да се убие... со кој ум го наместил онде бебено, па ја на тоа место ни најлонче не ставам, пошто може да падни..

Отсутен Dekio7

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2601
@aleksandarbt да не се случи сударот над училиштето Климент?

Отсутен Knight_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1267
@aleksandarbt незнам колку метри е нормалното застанување со 60 (за на рамно зборам) ама чим не се толку добри гимите и е на удолница може да е со 60.

Еве пример кога возиш со 30 не треба кузнаи колку да стискаш за одма да застанеш, а јас кај што живеам има голема удолница и со 30 за брзо да застанеш треба доста добро да стиснеш кочница. Е сега сигурно не била толку голема удолницата таму ама сепак мислам доста може да го продолжи патот на застанување.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
многу е битно удолница?
2% ?
8% ?

не се сите удолници исти
ако е бајаги удолница тркалата блокирале и затоа има нешто поголем траг на кочење,според мене возел толку колку што кажал околу 50

според мене подобро ќе поминел да не стиснел "пуна" кочница али секунди се во прашање нема секогаш време да се реагира

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
А да не имало прашина? Влага? Да не бил од оној мазниот асфалт што се лизга? Какви гуми возел? Која димензија? која шара? Колку биле стари гумите? Дали биле сите тркала со исти гуми?

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1914
Милион фактори се во прашање, дури и повеќе од тие што ги наброја Falanga, така да најверодостојно е да каже возачот според километража, ама и таа малце краде :D

Отсутен BEST

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 270
  • BMW 330D facelift
А да не имало прашина? Влага? Да не бил од оној мазниот асфалт што се лизга? Какви гуми возел? Која димензија? која шара? Колку биле стари гумите? Дали биле сите тркала со исти гуми?
da dopunam samo :D

dali site trkala podednakvo kocele ? dali site trkala lezele na patot kako sto treba (mozda trebit centriranje :) ) ?
faktori verojatno moze da se nabrojuvaat milion, a najprecizna presmetka ne veruvam deka postoi, moze nekoja GRUBA brojka da se dade no nisto ne e 100% :)

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
И јас еднаш кај Црниче на семафорите од МВР према кисела вода на околу 50 тина км ми се запали жолто и стиснав кочница и грубо кажано направив сигурно накај 6-7 метри траг, и тоа на рамно. На сите овие фактори треба да се додаде и најважниот, реакцијата на шоферот, кога стиснал кочница, кога зареагирал.

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2205
Може да се пресмета точно со која брзина се движела колата,но за тоа требаат многу точни влези податоци.
Коефициент на триење на асфалтот и гумите(кај нас најверојатно е некоја константа,во понапредните земји се мери на лице место)
Агол на наклон на патот(ова може точно да се измери)
Трага на кочење(точно може да се измери)

Ова се едни од попростите,едноставните влезни информации.
Исто така треба да се земат и оштетувањата на возилата,ако овие информации не си ги земал пресметката ќе ти ја даде брзината со која возилото ќе застанело за толкав пат колку што си го измерил трагот на кочење.Е сега во посовремените земји кои соработуваат со АДАК се зема и факторот на оштетување на возилата,односно со колкава брзина може да настане тоа оштетување.Кај нас за едно 2000000000 години ќе дојде и тоа.


На линкот имаш некоја груба пресметка,која мене ми даде дека за да има траг од 10м потребно е брзина од околу 42км/ч,но ова е најверојатно на прав пат,на надолнина трагот би бил поголем.

http://forensicdynamics.com/stopping-distance-calculator
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43717
  • Il Moderatore

dali site trkala podednakvo kocele ? dali site trkala lezele na patot kako sto treba (mozda trebit centriranje :) ) ?
faktori verojatno moze da se nabrojuvaat milion, a najprecizna presmetka ne veruvam deka postoi, moze nekoja GRUBA brojka da se dade no nisto ne e 100% :)

Сега гарантирано треба центрирање  ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 801
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Ke treba.Sigurno i stubceto i amortizerot se pomesteni so 2 cm.
Drugiot sofer nekese da si ja priznae vinata i da se dogovorime pa sega izgleda ke snosi pogolemi posledici.

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2205
А нешто околу деталите,како настанал ударот,ако може мислам.

А инаку да се надоврзам,пред некој ден,и само не знам како може на тој дел (Росоман-Градско)да има толку многу сообраќајки,патот е прав пушка,прегледност има колку ти душа сака,и цело време има сообраќајки при претекнување.

http://www.vest.com.mk/default.asp?ItemID=FCC06E896D28004E9FFA5A704E9F7492

Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54989
  • Махер

bul slovenija mito vs passat