Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3415440 пати)

Отсутен Boshe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5315
  • Пиши лаже
Секој ден гледам копита со 300/500цц како возат по тротоари, да не вртат до крај на булеварот.

Пред работа има знак за пешачки и никој не застанува да преминеш улица. Истата ситуација со моторот од погоре, имаше пред некој ден на истово место што го зборувам, само што ке го удреа детенце помало што чекаше да застане некој.
Само што застана еден, друго копито селско го заобикува и помина на 5цм до девојчето. И уште па копитото беше наапан и пцуеше зошто тој пред него застанал.
Remember to keep yourself alive, there is nothing more important than that

Отсутен Dodo

  • Бемвекријачко Пе*ерче
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2810


Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4396
Да не се правиме улави, скутер до 50 кубика се вози по велосипедска патека доколку ја има или доколку ја нема се вози по десниот раб на коловозот и точка. Во никој случај неможе скутер да се однесува како кола во сообраќајот, а не па да се пика помеѓу коли и да изиграва каскадер. Е затоа гинат луѓе секој ден, никој не почнува од себе да ги почитува правилата туку очекува дека другиот учесник ќе ги почитува неговите правила.

Sent from my 23124RA7EO using Tapatalk


Дали имаш практично искуство со возење скутер 50 цм по десен раб во Скопје? Според пишаново не би рекол. Иако е така по прописи, апсолутно е не безбедно и има големи шанси да бидеш бутнат од возило кое те поминува или вози паралелно со тебе.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
2-3 улици се по ск што мојш да возиш по десен раб со бицикла. Колу пати че вртит некој десно пред раскрсница те претицат и ти сечит пат. Предпоставува дека е слично и сп 50цц. Малце е непријатно ко ќе ти понинит некој со 50+ на 10 цм, може не  е ризично ама е непријатно.


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Колку пати ми се случило да вртам десно на раскрсница и да бидам изненаден од моторче кое продолжува право по велопатека.
Вистина е дека вртејќи десно сеуште немам развиено навика да гледам.во ретровизор бидејќи си се движам во десна лента, единствено си внимавам на пешаци.

Навистина ме интересира како е изрегулирано законски со тие патеки што ги одзедоа од коловозна лента, бидејки тоа го немаше на времето во учебници при полагање испит.

Гледам моторчињата не намалуваат брзина при преминување раскрсница, па и кога ќе се случи да погледнам и да го видам на ретровизор при што заклучувам дека е далеку позади мене, па потоа погледнам дали има пешаци и кога ќе почнам да вртам вдесно, тој веќе ми прошишува пред кола.
Вртењето десно беше прилично едноставен маневар и сега се појавува дополнителен ризик.

Отсутен Паланчански

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
Дечки ајде мала помош, особено од оние што повеќе се разбираат во сообраќајното право...

Станува збор за сообраќајна незгода која се има десено на средина на раскрсница и при тоа возило што тргнува правилно на зелено поради густ сообраќај во раскрсницата приморан е да подзастане во средина на раскрсница и во меѓувреме додека стои на средина на раскрсница неговото зелно се гаси и при тоа странично го удира друго возило кое што исто добро тргнало на упалено зелено. Значи другото возило не успева на време да закочи и удира во првото возило кое е затекнато на средина на раскрсница поради густ сообраќај. Кој би бил (повеќе или помалку) крив во случајов?
Мислам дека постои некој член во законот кој вели дека не смее да навлегува во раскрсница ако не може да помине. Според мене ваша е вината.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8003
  • Плинаш!!!
Да не се правиме улави, скутер до 50 кубика се вози по велосипедска патека доколку ја има или доколку ја нема се вози по десниот раб на коловозот и точка. Во никој случај неможе скутер да се однесува како кола во сообраќајот, а не па да се пика помеѓу коли и да изиграва каскадер. Е затоа гинат луѓе секој ден, никој не почнува од себе да ги почитува правилата туку очекува дека другиот учесник ќе ги почитува неговите правила.

Sent from my 23124RA7EO using Tapatalk


Дали имаш практично искуство со возење скутер 50 цм по десен раб во Скопје? Според пишаново не би рекол. Иако е така по прописи, апсолутно е не безбедно и има големи шанси да бидеш бутнат од возило кое те поминува или вози паралелно со тебе.
Правилата се тие и треба да се почитуваат. Шанси за да бидеш бутнат од возило постојат посекако но ако возиш во лента и се буташ меѓу коли исти се шансите да бидеш бутнат ама и прегазен. Размислете како се однесувате во сообраќај со скутерите. Покрај гаста, скутерите имаат и кочница.

Sent from my 23124RA7EO using Tapatalk


Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1725
Дечки, не е до скутерите проблемот. Или до велосипедистите. Најголем процент од сите типови на учесници во државава, од пешак до тешко товарно возило, им фали прво основна култура па после сообраќајна култура. Нема врска со типот на транспортно средство.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Po propis trebaba i rastojanie da drzis ne znam kolku od mopedot, shto retko se pocituva, nekogash i fizicki nemas moznost oti kje go udris toj sprotitebe, a nikoj ne bi vozel zad velosiped/moped,.so realno vo 16:00h e i malce nenormalno.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Погоре што постирав, да додадам дека фактички покрај крајната десна лента за возила која е за право и десно, креирана е уште една десна лента која исто така е за право и десно, но за велосипедисти и моторчиња.

Така излегува како од средна лента да вртам десно.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8003
  • Плинаш!!!
Дечки, не е до скутерите проблемот. Или до велосипедистите. Најголем процент од сите типови на учесници во државава, од пешак до тешко товарно возило, им фали прво основна култура па после сообраќајна култура. Нема врска со типот на транспортно средство.
Точно проблемот е во сите учесници во сообраќајот, сообраќајна култура, нула. Но еве посочи ми пример кој велосипедист го бутка велосипедот кога поминува улица? Кој со скутер вози по правила и прописи? И велосипедистот и тие со скутерите уште пред да се качат на превозното средство направиле више еден два прекршоци, а коа ќе почнат со возење само влагаат од прекршок во прекршок. Не ебат никого околу нив кога се движат по коловоз. Час и чест на поединци ама па тие се капка во морето и се помалку ги има.

Sent from my 23124RA7EO using Tapatalk


Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8003
  • Плинаш!!!
Колку пати ми се случило да вртам десно на раскрсница и да бидам изненаден од моторче кое продолжува право по велопатека.
Вистина е дека вртејќи десно сеуште немам развиено навика да гледам.во ретровизор бидејќи си се движам во десна лента, единствено си внимавам на пешаци.

Навистина ме интересира како е изрегулирано законски со тие патеки што ги одзедоа од коловозна лента, бидејки тоа го немаше на времето во учебници при полагање испит.

Гледам моторчињата не намалуваат брзина при преминување раскрсница, па и кога ќе се случи да погледнам и да го видам на ретровизор при што заклучувам дека е далеку позади мене, па потоа погледнам дали има пешаци и кога ќе почнам да вртам вдесно, тој веќе ми прошишува пред кола.
Вртењето десно беше прилично едноставен маневар и сега се појавува дополнителен ризик.
Правилата си се сеуште истите. Тој со моторчето треба да подзакочи и да те пропушти да свртиш десно па после да помине безбедно. Ама тоа кај нас се сваќа дека таа лента е негова е не е*е жива сила.

Sent from my 23124RA7EO using Tapatalk


Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Да не се велосипедистите тротинетџиите скутерџиите и моторџиите, ние ќе скапеме у гужвата скапана во Скопјево. Што повеќе ги има, тоа подобро. И нормално треба да се почитуваат правила де..

Треба што повеќе да се стимулира таков превоз (секој што може и најчесто е сам во кола и временските услови дозволуваат), пошто со кола веќе станува неподносливо движењето низ градов. Ни можеш да возиш, ни паркинг да најдеш.

А допрва бетер ќе биде.