Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3182160 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Да, сериозен сум. Патем не знам дали е Америка тоа.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Во Америка е доста ризично да возиш товарно возило над дозволената брзина. Да речеме кај нас може да те запре полиција, а може и не.

Таму не е така. таму на секоја делница која ја возиш има мерни станици, и ако си со возило со GWR поголема од 30 000lb/13t мораш да застанеш за да те премерат да не си претовар (или ако си празен, дали навистина си празен), и во исто време ти го читаат тахографот.
Ако не застанеш, те фаќаат на камери и тие ќе те застанат. Некојпат се случува и три-четири пати дневно да застануваш да те премерат.

пс. Едно време бев шофер/ќе станував шофер па поднаучив некоја работа.  :D

Кога полагаш за CDR (Commercial Driver's License) дел од тестот е за 2 минути да набиеш притисок во боца на воздушните кочници. Ако не набиеш притисок, паѓаш. Ако ти дишат цревата си го ебал ежот. ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14390
  • Пудингот на шоферството
Јас па имам сосема поинакви информации од тоа како се вози во Америка,односно нема картички,тахогравски ленти вози кој колку можи дур не заспие.Возат доста брзо(или имаат поголеми ограничувања од европските) итн.итн...е сега можеби не е ист законот во сите држави.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Не знам кој како вози, јас зборувам за мое искуство + со еден колега, и тоа што поднаучив за испитот (на крај не полагав, се вратив назад).

Тахографот во Америка брои часови во возење (Log Book) мислам го викаа. И имаше различни правила за работно време (ова по сеќавање).
Ако си Daily Driver мислам дека во осум дена без пауза имаш право да возиш не повеќе од 70 часа. Или во 15 часа имаш право да возиш 11, ама потоа мора да одмараш минимум 10.


Ограничувањата најчесто се исти какви што се и на колите, можеби со 5/10 милји на час помалку. Ама најчесто сите возат исто толку брзо како и колите. Возат доста безобразно затоа што се огромни зверови. Значи без жмигавци, во најлева лента на Интерстејт, се престигнуваат три наеднаш, кочат нагло, итн.

И овие мерните станици за товар/претовар најчесто проверуваат колку имаш возено и колку си товарен, и според налогот + времето на тргнување знаат дали си возел како што треба, или си правел глупости по патот.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3838


Not a valid youtube URL
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43937
  • Il Moderatore
БРЕЕЕЕЕЕЕЕЈ! Шопска!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Сабајле околу 10 кај рампа во кисела вода се имаше земено во бандера некој  со пасат.

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2845
Сабајле околу 10 кај рампа во кисела вода се имаше земено во бандера некој  со пасат.
И тоа убаво беше ја земал.........

https://www.youtube.com/watch?v=M03R3dSuVms&feature=youtu.be

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Исто ко дедо ми шеесе и некоја година, со москвичот се здрвил таму кај Катланово и во весник пишувало: „Со Москвич в карпа!“.
Го имам исечокот уште дома некаде, татко ми го чуваше као сведоштво каква будала бил дедо ми ;D

Отсутен Nedevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 73
Не е дешавка со кола,со мотор е ама да си кажам какви кретени неписмени постојат по светов. Пред 3 години се враќав накај дома со моторот ( дешавкава е кај спорт лајф кај тунелот,за велешаните шо знаат кај се наоѓа :D ) и еден кретен доека си правел муабет на телефон ми го пресече патот вртејки полукружно(беше паркиран на спротивната лента). Скроз бев залепен до тротоарот и не можев да закочам морав да се стегнам во него. Возев негде околу 40. Направив едно салто преку хауба. Среќа поминав само со скршеница на клучната коска оти бев убаво облечен со јакна со штитници,пантолони и кацига и среќа го оставив другар ми 30 метра подоле па не настрада и он. Од кога станав од земја царот ми вика ја гледав нагоре оти обично камиони минат тука па да не ме удри некој. Прво не сакаше полиција да викаме и едвај го натерав да викне. Кретенизам до крај! Земав убава оштета и си купив кола,оти шубе ми е малку да го возам моторов :D
VW Golf 5 TDI & Yamaha FZ6 - My 2 black babies!

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
voa mu letna eden avtomobil vo karsi lentata 0:22 na kamjonot od tamu u prikolica izgleda...

sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
... па кога се залетал ко сивоња...

Абе, нема ли некој тип на ESP кај шлепериве? Некоја контрола на прозилгувања и стабилизација?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom

Постабилно ми изгледа од матиз.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Не треба да ти изгледа. Треба да знаеш дека е така, кај секое возило без SC

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8159
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Нема грешка... ЕСП на снег, без ЕСП на гол мраз...

Јес да ЕСП брка голема работа но ова споредбава мижи Митро тулумби паѓаат.