Ве читам и ви се чудам - добро бе луѓе, Онак нешто упорно ви објаснува, а вие упорно го терате Македонското „они заработуваат по миљон евра на секоја продадена кола“.
Значи, со сигурност знам дека фабричката цена на колите кои некои од импортерите ги продаваат е грубо 50% пониска од онаа која е во салон.
Арно ама, фабричката цена одма расте, затоа што во цената не пресметан и транспортот до финалната држава, ниту пак осигурување при транспорт. Понатаму, да претпоставиме дека на еден импортер му се потребни најмалку 20 вработени (а во реалност, значително повеќе) за да може да функционира. Тука ги сметам сите - од оние задолжени за продажба, па до сервисерите, сметководителите, маркетинг персоналот, хигиеничарите, итн итн. За сите тие луѓе треба месечно да се обезбеди плата (колкава и да е), да се платат сметките за објектот, а во многу од случаите да се покријат трошоцие за изградба на самиот објект. Да не праиме муабет дека треба да се опреми сервисот со потребните алати, дигалки, дијагностички апарати, да се испратат луѓето на обуки, да се плати рекламирање за возилото, итн итн.
Мислите дека тоа е ефтино, или дека некако магично доаѓа во Македонија? Не си играјте бајрам со паметот, доста више со безвезниве муабети, кој колкава маржа имал... Маржа имаат сите многу, ама никој не помислува на трошоците кои ги има секој сериозен импортер.