Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2568469 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6420 на: 05 Декември 2013, 11:45:22 am »
Цената ќе биде приближно блиска на Камаро во Европа. Тоа значи околу 40.000 евра за V8 моделот, односно дупло повисока од таа во Америка.

Edit: Цитирано за да го има и на оваа страна.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

http://www.carclub.mk/2013/12/05/oficijalno-pretstaven-noviot-ford-mustang-ke-go-dobieme-i-vo-evropa/

Она што е интересно за Европа - 2.3 литарски EcoBoost турбо-бензинец, 310 коња, 410 Nm.

Отсутен Dekio7

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2601
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6421 на: 05 Декември 2013, 11:56:58 am »
Само мене ми озгледа одвратно а? Чиста катастрофа, не личи на мустанг за мене ова. Ама таман ќе му падни цената на стариот модел и таков ќе си купам ;D

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6422 на: 05 Декември 2013, 12:25:26 pm »
http://www.usatoday.com/story/money/cars/2013/12/04/ford-mustang-2015-styling-chassis-engines/3820457/

Цитат
Passenger's airbag is in the glove box door, smoothing the look of the dashboard by eliminating the seam for a separate panel. Ford assumes — this remains to be verified in real life — that people won't drive around with the glove box open, which would interfere with bag operation.

Многу глупо решение за непостоечки проблем

Турбо моторот што ќе доаѓа во Европа ќе биде значително поскап од основната V6 изведба, што ја планираат како евтина почетна варијанта за америте.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6423 на: 05 Декември 2013, 12:52:30 pm »
Мене би ми било срам да кажам „Да бе, возам Мустанг, Американ Масл, што има мотор од 2.3 литра и се вика ЕкоБуст...“... Фак дет шит. Не може да биде American Muscle со мотор со зафатнина од 2.3 литри. Едноставно не. Греота е.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Bauer

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1223
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6424 на: 05 Декември 2013, 13:17:24 pm »
Од напред усран

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6425 на: 05 Декември 2013, 13:33:43 pm »
Мене би ми било срам да кажам „Да бе, возам Мустанг, Американ Масл, што има мотор од 2.3 литра и се вика ЕкоБуст...“... Фак дет шит. Не може да биде American Muscle со мотор со зафатнина од 2.3 литри. Едноставно не. Греота е.

Мене па не. Колку и да сакам Big Thumpin' American V8 ®, растрошноста и неефикасноста на тие мотори контрира на моите лични преференци кон напредна технологија и ефикасни мотори. Турбашот има повеќе сила и торк од V6.

Баш прееска ги глеав моторите на Камарото. Camaro V6 - 320 коња, Camaro SS V8 (со 3000 кубика поголем мотор, не се заебавам), 420 коња.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6426 на: 05 Декември 2013, 14:00:19 pm »
Поентата на American Muscle е да има огромен, неекономичен, растрошен, нееколошки мотор под хауба, што вади звук што стартуе земјотреси. Не посран 2.3 литра со турбо и име ЕкоБуст, па колку сака нека е добар моторот или бројките што ги вади на хартија.

Овој мотор у Mondeo ST, oooohhhh yeeeahhh, more than welcome... У Мустанг, не.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6427 на: 05 Декември 2013, 14:04:53 pm »
Каде пишува дека треба да е неекономичен и растрошен? Да има лоу енд торк - да, да има убав звук - да, ама никој не би сакал да му троши многу колата.

Сметам дека требале малку да се позанимаваат со дизајнирање на мотор кој ќе има можеби помала литража и помош од суперчарџер или турбочарџер но кој ќе ги задржи основите на небалансиран V8 мотор. Пред се нековиот незаменлив и високо посакуван звук.


Кој вика дека ваков звук неможе да извади 3000цц V8 electric supercharged мотор со 500Nm и 300кс?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6428 на: 05 Декември 2013, 14:08:35 pm »
Абе поентата на Muscle Cars беше и да ги бива само за драг рејсинг, па у последниве неколку години почнаа да размишљаат у насока на независна суспензија, итн.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6429 на: 05 Декември 2013, 14:14:20 pm »
Мустангот се купува највеќе поради звукот. Четири цилиндичен турбо мотор, е спротивен на имиџот на моделот. Супер е што има независна суспензија, и Камарото ја има, па пак си остана Muscle Car.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6430 на: 05 Декември 2013, 14:17:07 pm »
Abe zvukot go pravat kako sakaat pa i vie, nekna gledam na Discovery emisija za McLaren, imaat covek koj samo na toa raboti, menuva zvuk na izduv kako on si saka ! ;D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6431 на: 05 Декември 2013, 14:20:16 pm »
Мустангот се купува највеќе поради звукот. Четири цилиндичен турбо мотор, е спротивен на имиџот на моделот. Супер е што има независна суспензија, и Камарото ја има, па пак си остана Muscle Car.

Мустангот се купува најмногу ради шарм, харизма и статус на икона. Звукот е бонус.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6432 на: 05 Декември 2013, 14:23:06 pm »
Звукот е огромен дел од тој шарм и харизма. Штом изгледот на новиов модел е далеку од феноменален, барем со звукот не смеат да разочараат. Ќе видиме како звучи Екобуст моторот, може ќе направат некоја магија.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6433 на: 05 Декември 2013, 14:25:05 pm »
Не викам не... Меѓутоа, Мустангот ќе те привлече и без да го чуеш звукот. Тоа е моќта на шармот, харизмата и „иконата“ во него. Уште кога ќе го чуеш звукот, мада бич, толку е :)

ЕкоБустот ќе го напраат да звучи како сакаат, ама не е тоа поентата.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6434 на: 05 Декември 2013, 14:48:14 pm »
Abe zvukot go pravat kako sakaat pa i vie, nekna gledam na Discovery emisija za McLaren, imaat covek koj samo na toa raboti, menuva zvuk na izduv kako on si saka ! ;D

И на huayra-та доста се работело на развој на звукот од издувниот систем (да не звучи како турбаш, туку да иде накај атмосферски звук) ама џабе.