Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2072117 пати)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10127
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18165 на: 01 Ноември 2021, 23:42:19 pm »
На некоја тешка акција е королата?

Некни разгледував на брзина ценовници и Королата беше 19000

https://forum.carclub.mk/index.php/topic,25071.msg1212774.html#msg1212774

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29269
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18166 на: 01 Ноември 2021, 23:55:23 pm »
https://www.toyota.com.mk/promocija/novata-corolla-hatchback-ne-propustaj/

15.490, 1.2 Turbo.

Koga go vidov Yaris crossot u East gate 32k i togas definitivno mi stana jasno deka erata na dobri evtini koli zavrsi.

Сепак, тој во East Gate е топтан накитен, каков што и треба да биде. Иначе Yaris Cross почнува од 19к.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8821
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18167 на: 02 Ноември 2021, 05:05:57 am »
Za 19 samo kia ceed gt 1.5turboq

Присутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8145
  • Малерозен дрводарец
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18168 на: 02 Ноември 2021, 05:14:19 am »
Истокот сјае и гриза, тојотите се во криза.
Потлачени!

Џаба радите, нече вас платити!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54808
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18169 на: 02 Ноември 2021, 07:37:41 am »
Because of more profitable SUVs.

Во очи ти кажува дека те краде и ти пак купуваш. :) :) :)
Koga go vidov Yaris crossot u East gate 32k i togas definitivno mi stana jasno deka erata na dobri evtini koli zavrsi.
Ама има Корола 1.2 т за 15000. Има Свифт хибрид ауто за 15000, има Степвеј за 15000. Фичо хибрид за 15000.

Коли кои со задоволство би ги купил.
Не погледнувам Свифт покрај Корола за иста цена.

А и јакиот хибрид со батерија од тротинет.
Поентата е крајниот ефект. Ако постигнуваш ефект со помала батерија, тоа е подобра работа, а не полоша!

Отсутен AUUU

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6942
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18170 на: 02 Ноември 2021, 07:40:27 am »
Because of more profitable SUVs.

Во очи ти кажува дека те краде и ти пак купуваш. :) :) :)
Koga go vidov Yaris crossot u East gate 32k i togas definitivno mi stana jasno deka erata na dobri evtini koli zavrsi.
Ама има Корола 1.2 т за 15000. Има Свифт хибрид ауто за 15000, има Степвеј за 15000. Фичо хибрид за 15000.

Коли кои со задоволство би ги купил.
Не погледнувам Свифт покрај Корола за иста цена.

А и јакиот хибрид со батерија од тротинет.
Поентата е крајниот ефект. Ако постигнуваш ефект со помала батерија, тоа е подобра работа, а не полоша!
Се слагам, имам еден у фамили Игнис и еден у комшии, хибриди, трошат ко упаљач, ама Королата е аутиште и за двата. Рака на срце тој 4х4 Игнисот кошта околу 15, другиов е околу 12 и нешто.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54808
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18171 на: 02 Ноември 2021, 07:49:33 am »
Because of more profitable SUVs.

Во очи ти кажува дека те краде и ти пак купуваш. :) :) :)
Koga go vidov Yaris crossot u East gate 32k i togas definitivno mi stana jasno deka erata na dobri evtini koli zavrsi.
Ама има Корола 1.2 т за 15000. Има Свифт хибрид ауто за 15000, има Степвеј за 15000. Фичо хибрид за 15000.

Коли кои со задоволство би ги купил.
Не погледнувам Свифт покрај Корола за иста цена.

А и јакиот хибрид со батерија од тротинет.
Поентата е крајниот ефект. Ако постигнуваш ефект со помала батерија, тоа е подобра работа, а не полоша!
Се слагам, имам еден у фамили Игнис и еден у комшии, хибриди, трошат ко упаљач, ама Королата е аутиште и за двата. Рака на срце тој 4х4 Игнисот кошта околу 15, другиов е околу 12 и нешто.
За тоа зборувам. Ептен е добар. Ако е за град/жена приоритетот треба да е помала, повеќе сензори, повеќе камери, аутоматик, итн... Затоа 15.

Секако и Королата е фантастична. Ама и поголема кола.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10127
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18172 на: 02 Ноември 2021, 07:59:02 am »
Богами, Королата по таа цена не е за пропуштање.

Присутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1531
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18173 на: 02 Ноември 2021, 08:45:41 am »
Пробај порачај корола :) Ќе ти стигне во 2023та.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6091
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18174 на: 02 Ноември 2021, 09:30:48 am »
Ај на ново сега купуваат, ама на старо суфојте потаму кој ќе ги купува?
Секој дел х2 ќе кошта него на обична кола. Најповеќе ќе им паѓа цената.

И по 15 години пак на нормални коли ќе се врати народот, или евентуално ќе се изретардираме ко америка и пикапи и ние ќе возиме.  ::)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14069
  • Пудингот на шоферството
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18175 на: 02 Ноември 2021, 12:43:04 pm »
Веќе сме ретардирани,само шо немаме Амерички стандард. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29269
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18176 на: 02 Ноември 2021, 13:13:23 pm »
Производителите ги интересираат првите газди на колите. Тие што даваат пари за нова кола. Не ги интересира вториот газда, третиот газда. Сакаат првиот газда да е среќен, за пак да дојде и пак да купи нова кола. Тука одржувањето и не е толку важно - за тоа си постои гаранција.

Понатаму.. Цените растат, а коли и понатаму се продаваат. Во Европа ем растат плати, ем никој не купува кола во кеш. Сите купуваат на лизинг. Во комбинација со поволни услови (односно добри камати) и соодветни субвенции, купувањето нова кола во Европа не е проблем.

За жал, трендот со SUV нема да се смени. Ем имаат повеќе профит, ем самата SUV форма е одлична за електрични возила - повисокото седење значи дека батериите може да се стават во подот.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20061
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18177 на: 02 Ноември 2021, 13:16:45 pm »
Производителите ги интересираат првите газди на колите. Тие што даваат пари за нова кола. Не ги интересира вториот газда, третиот газда. Сакаат првиот газда да е среќен, за пак да дојде и пак да купи нова кола. Тука одржувањето и не е толку важно - за тоа си постои гаранција.

Понатаму.. Цените растат, а коли и понатаму се продаваат. Во Европа ем растат плати, ем никој не купува кола во кеш. Сите купуваат на лизинг. Во комбинација со поволни услови (односно добри камати) и соодветни субвенции, купувањето нова кола во Европа не е проблем.

За жал, трендот со SUV нема да се смени. Ем имаат повеќе профит, ем самата SUV форма е одлична за електрични возила - повисокото седење значи дека батериите може да се стават во подот.


Ако им се скапи колите на вторите газди тие ќе заглават кај првите, нема да се продадат повеќе нови коли.

Ако се скапи колите за првите газди едноставно нема да ги купат и ќе користат други методи на транспорт како што се повеќе користат младите низ светот.

Ова е прилично глуп потег на производителите на коли на долг план ама уште не им е јасно. Моментално има огромни проблеми со стандардот на живеење во цел свет. Средната класа е скроз истребена последниве неколку години со цените на пазарот на недвижнини и автомобили.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29269
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18178 на: 02 Ноември 2021, 13:38:02 pm »
Го утињаш моделот за купување коли. Никој не купува кола во кеш. Ни првиот газда, ни вториот газда.

Првиот газда оди и вика „здраво, сакам нова кола за 300 евра месечно“. Си зема нова кола за 300 евра месечно. Ја вози 2-3 години, ја враќа, и си зема нова кола за 300 евра месечно. И така си врти кругот. Цел живот вози нова кола, цел живот колата му е под гаранција, не се замара со трошоци за одржување. Пресреќен!

Завршува лизингот. Колата се враќа кај производителот/лизинг команијата. Или ќе се продаде во кеш, или ќе отиде пак на лизинг. Лизинг циклусот ќе се истера 2-3 пати (и лизинг компанијата/производителот ќе си профитира, ем преку камата, ем преку маржа), додека да биде исплатена колата. После тоа колата ќе биде продадена (пошто-зашто) во кеш, и тука повторно ќе биде направен профит.

Ѕирни ги сајтовите (и салоните, баш сега гледав во Минхен) на производителите во нормалните, развиени земји. Секаде (односно скоро секаде, ајде) цените се примарно дадени во месечни рати, а не во фул цена. Што мислиш, зошто е тоа така?

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3580
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18179 на: 02 Ноември 2021, 13:40:05 pm »
Само што сега и на запад почнаа со лизинг на 84 рати...па првиот газда ќе ја тера 7 години.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"