Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2177001 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6855 на: 23 Јануари 2014, 11:38:00 am »
Поентата е да се избегне контакт на главата со тврда површина. Затоа постои легислатива колку најмалку простор треба да има измеѓу хаубата и моторот (за да може хаубата да се деформира и да апсорбира дел од енергијата).

http://en.wikipedia.org/wiki/Pedestrian_safety_through_vehicle_design

http://www.euroncap.com/Content-Web-Page/ed4ad09d-1d63-4b20-a2e3-39192518cf50/pedestrian-protection.aspx

Некои производители за да го избегнат ова инсталираат pop-up хауби (има на линкчето од EuroNCAP). Прифатлива алтернатива, али скапа.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6856 на: 23 Јануари 2014, 12:03:29 pm »
Cekaj..cekaj..

Koga kolata e poniska neli pod default rastojanieto megu glavata na pesakot i haubata e pogolemo nezavisno od rastojanieto megu haubata i motorot?



Kaj prviot tip na rastojanie se namaluva verojatnosta glavata voopsto da udri vo hauba.
Kaj vtoriot tip na rastojanie se namaluva verojatnosta od povreda na glavata koga glavata ke udri vo hauba...a verojatnosta da udri e pogolema bidejki kolata e povisoka.

Zosto vtorovo bi bilo pobitno?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6857 на: 23 Јануари 2014, 12:06:24 pm »
Кај Ламбото моторот е позади, така да тоа напред не е хауба.

Имаше некои регулативи за колку треба да има растојание меѓу хаубата и моторот...

Еве на ЕуроНКАП страната (односно линкот на Зеро од горе), со сликички прикажано:

      
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6858 на: 23 Јануари 2014, 12:07:24 pm »
Кај Ламбото моторот е позади, така да тоа напред не е хауба.


 ;D ;D
 
Jasno ti e sto ne mi e jasno. :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6859 на: 23 Јануари 2014, 12:08:57 pm »
Не ти е баш валидна споредбата, моторот (односно тврдите делови) на Lamborghini-то се позади.

Хаубата е проектирана да биде „мека“, т.е. да апсорбира удар. Самата големина на хаубата го прави тоа. Меѓутоа, ако растојанието меѓу хаубата и моторот е кратко, тогаш хаубата ќе се витка само додека да стигне до моторот, и тогаш главата на човекот ќе тресне во моторот. Дел што по дефиниција е тврд и има многу остри агли.

Колкава е висината на хаубата од земја е само еден фактор.

Рецимо, луѓе редовно страдаат повеќе при удар со SUV пошто скоро одма треснува главата во нешто тврдо.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6860 на: 23 Јануари 2014, 12:14:05 pm »
Кај Ламбото моторот е позади, така да тоа напред не е хауба.
Jasno ti e sto ne mi e jasno. :)

Изглеа тебе не ти е јасно што не ти е јасно...

Цитат
To protect the head, the bonnet top area needs to be able to deflect. It is important that sufficient clearance is provided above the stiff structures beneath, which would stop this deflection. On some types of vehicles the packaging in the engine compartment can be altered to create this clearance, other vehicles will use technology, such as deployable protection systems, to achieve the space.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6861 на: 23 Јануари 2014, 12:15:18 pm »
U vezi Lambrginito..evo vi edit..aman ;D



I jasno mi e zasto se  bara rastojanie megu hauba i motor..Okej...polesno se amortizira udarot, se namaluva verojatnosta glavata  preku haubata da udri vo motorot.

Ali sto gi sprecuva proizvoditelite da pravat niski koli so propisano rastojanie megu hauba i motor?
Potrebno e samo haubata i motorot da lezat malku ponisko od zemja..so sto vizuelno kolata nema da lici na koza...a s o zgolemuvanje na generalnoto rastojanie megu glavata na pesakot i haubata se namaluva verojatnosta pesakot voopsto da udri so glava vo hauba ili tvrda povrsina..(kako kaj SUV).


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6862 на: 23 Јануари 2014, 12:20:21 pm »
Рачунај какви се’ мотори ќе треба да стават под таа хауба. Од ниско(а богами и високо) литражни бензинци, до замашни дизели... Ќе треба да има место каде да ги собере :)

Веројатно сите ќе треба да се преориентираат кон боксер мотори, пошто се пониски и со пониско тежиште. А тоа ќе да е макотрпен процес. Полесно е да ја „напумпаш“ колата, и да си ги користиш моторите што веќе ги имаш :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6863 на: 23 Јануари 2014, 12:23:15 pm »
Znaci..sepak e dozvoleno proizvoditel da napravi model flaster do zemja , se dodeka ima propisano rastojanie megu hauba i motor?
Toa sto ne im se isplati e drug muabet.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6864 на: 23 Јануари 2014, 12:29:53 pm »
абе коа ќе видиш, и да направи модел фластер до земја, моторот тешко дека ќе биде напред :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6865 на: 23 Јануари 2014, 12:57:15 pm »
I kaj BMW go ima istiot problem..duri i vidno e kako haubata e naduena nagore kako otok..



Znaci Toyota GT86 izgleda kako sto treba samo radi boxerot..

http://www.wallibs.com/gudang/toyota-gt-86-wallpaper-hd.jpg

Uu mama mu..
Respekt.


Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6866 на: 23 Јануари 2014, 13:02:44 pm »
Убаво објаснето како ќе ги јебат колите во иднина:



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6867 на: 23 Јануари 2014, 13:06:39 pm »
@Stratro: BMW тоа го вика Power Bulge. :)

Али по таа логика, треба да ги хејташ и старите масл карс. И они имаат издигнатини на хауба.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6868 на: 23 Јануари 2014, 13:26:29 pm »
Se trudam so seta sila da gi hejtam ali tesko... ;D


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6869 на: 23 Јануари 2014, 13:32:59 pm »
За педерстриан сејфти е предност кога моторот е тенок. Како боксер на пример. Зошто не одат на Боксер дизајн за да излезе тенок мотор со мека усисна грана од плАТИКа одозгора во која може да си ја опнеш фацата и да не погинеш како милиброд да ти се стори мозокот.

Ама не, полесно е да ја направиш хаубата да е топка и да биде грозна колата. Магаре. Стеснете го моторот надоле бре луѓе. Побогу.