Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2273572 пати)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #30 на: 16 Март 2011, 14:51:54 pm »

Другар, утре (веќе е денес) Понеделник 10 јануари почнува саемот во Детроит, каде ќе биде прикажан концептот на новиот Цивик. На официјалната страна на Хонда дури и ќе има пренос (стриминг) во живо!!!

Па Понеделник, 10 Јануари во точно 7:45 поручек по наше време идете на линков:

http://hondanews.com/pages/2011naias

Каде ке има пренос, и ќе може да бидете едни од првите кои ќе го дознаат дизајнот.


Цитат
For those who cannot attend the North American International Auto Show in person, Honda will unveil the all-new Civic Concept live via webcast at http://hondanews.com/live/2011naias on January 10th 1:45 PM, EST.

Еве го видеото:

За Европа се очекува малце по различен дизајн, малку по смел, но во секој случај ми се допаѓа ова што е за US.

Незнам зашто, ама некако ми фали некој футуристички задел дел, а и заден спојлер, некако празна ми е без него :D :) Инаку Хонда ко Хонда, нема зборови !!!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #31 на: 20 Март 2011, 11:58:39 am »
Na avtomagazin imase test na W Kada (caddy).  So 1.6 tdi motor go prodavaat za 22.500 evra  :o

Doblo so 1.3CDTi motor koj e dokazan i mnogu(naj) ekonomicen, e na ramno duplo poevtin od kadata.  Ne e ni cudo sto 70% od kombinjata na ulicive se Doblovci, ostanatite se Partner/Berlingo. Na W mu e potreben reality check!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54984
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #32 на: 20 Март 2011, 12:07:04 pm »
Na avtomagazin imase test na W Kada (caddy).  So 1.6 tdi motor go prodavaat za 22.500 evra  :o

Doblo so 1.3CDTi motor koj e dokazan i mnogu(naj) ekonomicen, e na ramno duplo poevtin od kadata.  Ne e ni cudo sto 70% od kombinjata na ulicive se Doblovci, ostanatite se Partner/Berlingo. Na W mu e potreben reality check!
Каде со бројкиве? Полека. 2.0 СДи е 12.700 на попуст.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #33 на: 20 Март 2011, 12:14:25 pm »
Avtomagazin, pred 15 minuti. 1.6 tdi, patnicka verzija, noviot model. sdi mislam deka go ukinaa vo noviot model.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #34 на: 20 Март 2011, 12:37:45 pm »
Епа нов модел, зависи колку е опремен и дали е продолжената изведба... Сосема можно да ја носи таа цена...

А иначе ако си возел некогаш некое од тие комбенца, ќе знаеш зошто Кедито е најскапо! Не е само поради значката, верувај.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #35 на: 20 Март 2011, 22:58:14 pm »
Na avtomagazin imase test na W Kada (caddy).  So 1.6 tdi motor go prodavaat za 22.500 evra  :o

Doblo so 1.3CDTi motor koj e dokazan i mnogu(naj) ekonomicen, e na ramno duplo poevtin od kadata.  Ne e ni cudo sto 70% od kombinjata na ulicive se Doblovci, ostanatite se Partner/Berlingo. Na W mu e potreben reality check!


Да да и јас го гледав прееска, Мишко го возеше и многу го пофали, као складен мотор, мењач, убаво идело по угорниците... ама и мене некако многу пари ми се виде... ама па големо е позади е издигнато како транспортер е ... а и за потрошувачката кажа околу 7 литри мислам ама го возел помегу 150 и 160 кмч

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #36 на: 21 Март 2011, 08:36:04 am »
Haha, Riki si ja fatil muata na Djidji

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #37 на: 21 Март 2011, 12:35:32 pm »
Па ја фатив... нема лабаво... нема мијалник :)) кога ја видов прв пат, помислив дека стварно ми шета нешто на монитор :))))))

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #38 на: 21 Март 2011, 12:38:16 pm »
Абе ја ја сплескав одма, што ќе ја фаќам ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54984
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #39 на: 24 Март 2011, 17:38:15 pm »
« Последно менување: 24 Март 2011, 17:40:41 pm Deni »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #40 на: 31 Март 2011, 10:05:23 am »
Третата генерација на прославениот модел на Fiat, малечката Panda пристигнува наскоро и место во фабриката во Тичит во Полска ќе се произведува во Италија во фабриката на Fiat во Помилиано.



Новата генерација на Panda ќе ја доживее светската премиера во септември на салонот во Франкфурт, додека производството ќе стартува во ноември во фабриката во Помилиано која сега се модернизира.

Fiat од минатата година планира да го пресели производството на Panda во Италија бидејќи сака да ги зголеми своите домашни капацитети од 650.000 возила минатата година на 1.400.000 возила во 2014 година.

Едно од решенијата е и преселбата на производството на Panda откако работниците и нивните синдикати постигнаа договор со раководството на Fiat и се согласија за реорганизација на производството и за зголемувањето на платите за околу 70%.

Фабриката во Помилиано ќе работи во три смени и ќе работи 280 дена во годината место досегашните 235 дена во годината. Според Серџо Маркионе доколку договорот не се постигнеше тогаш производството на новата Panda ќе останеше во Полска, а ќе се ангажираше и новата фабрика во Србија.

Fiat инвестира 800 милиони евра за да ги модернизира погоните во Помилиано каде минатата година беа произведени само 30.000 примероци на Alfa Romeo, моделите 159, 147 спортското купе GT.

Во моментот најголема и најефикасна фабрика на Fiat во Европа e фабриката во послкиот град Тичи каде минатата година беа склопени 533.000 возила. Во светски рамки фабриката во Тичи е втора поголемина фабрика на Fiat.

Најголема е фабриката во Бело Оризонте во Бразил каде минатата година беа произведени преку 700.000 примероци.



http://www.vozi.com.mk/vesti/doaga-novata-panda.html
-----------------------------------------------------------



Izgleda kako redizajn na starata.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #41 на: 31 Март 2011, 10:38:06 am »
Идејата на Kia за мал спортски автомобил провејува веќе неколку години. Но, корејскиот производител никако да тргне во конечна реализација на како што го нарекува жесток конкурент на Mazda MX-5.



Потребата од еден ваков автомобил ја нагласи и шефот на дизајн на марката Петер Шрејер, а слични видувања има и шефот на европското одделение на Kia, Пол Филпот кој сака во гамата на марката да види спортист скорен според теркот на Mazda MX-5.

Според Филпот еден ваков проект би можел да заживее за две до три години, а автомобилот би се потпирал на дизајнот претставен преку концептот Kee Sports Coupe со таа разлика што серискиот спортист би бил роудстер.

Секако Филпот има целосна поддршка од Шрејер кој истакнувда дека токму еден ваков модел ќе успее да ја оддели Kia од Hyundai и од мноштвото модели близнаци кои ја сочинуваат понудата и на едниот и на другиот производител.

Kia во иднина ќе стане марка со динамичен имиџ и ќе биде насочена кон помладата публика, додека Hyundai ќе нуди повисок дизајнерски стил и поголем комфор пресудни кај посериозните купувачи.

Разидувањето во понудата на двете марки од алијансата Филпот го објаснува преку примерот на групацијата VW каде Hyundai би ја превзел улогата на Volkswagen, а Kia улогата на Seat.

Освен создавање на нов роудстер во Kia размислуваат и за создавање на нов компактен кросоувер којшто ќе биде позициониран под актуелниот Sportage. На фотографиите е концептот Kia Kee.


http://www.vozi.com.mk/vesti/kia-vo-napad-na-mazda-mx-5.html
« Последно менување: 31 Март 2011, 12:40:59 pm LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #42 на: 31 Март 2011, 12:11:32 pm »
Третата генерација на прославениот модел на Fiat, малечката Panda пристигнува наскоро и место во фабриката во Тичит во Полска ќе се произведува во Италија во фабриката на Fiat во Помилиано.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Новата генерација на Panda ќе ја доживее светската премиера во септември на салонот во Франкфурт, додека производството ќе стартува во ноември во фабриката во Помилиано која сега се модернизира.

Fiat од минатата година планира да го пресели производството на Panda во Италија бидејќи сака да ги зголеми своите домашни капацитети од 650.000 возила минатата година на 1.400.000 возила во 2014 година.

Едно од решенијата е и преселбата на производството на Panda откако работниците и нивните синдикати постигнаа договор со раководството на Fiat и се согласија за реорганизација на производството и за зголемувањето на платите за околу 70%.

Фабриката во Помилиано ќе работи во три смени и ќе работи 280 дена во годината место досегашните 235 дена во годината. Според Серџо Маркионе доколку договорот не се постигнеше тогаш производството на новата Panda ќе останеше во Полска, а ќе се ангажираше и новата фабрика во Србија.

Fiat инвестира 800 милиони евра за да ги модернизира погоните во Помилиано каде минатата година беа произведени само 30.000 примероци на Alfa Romeo, моделите 159, 147 спортското купе GT.

Во моментот најголема и најефикасна фабрика на Fiat во Европа e фабриката во послкиот град Тичи каде минатата година беа склопени 533.000 возила. Во светски рамки фабриката во Тичи е втора поголемина фабрика на Fiat.

Најголема е фабриката во Бело Оризонте во Бразил каде минатата година беа произведени преку 700.000 примероци.



http://www.vozi.com.mk/vesti/doaga-novata-panda.html
-----------------------------------------------------------



Izgleda kako redizajn na starata.

Како ГРДОТО пајче е ... по лоша изведба .... здравје боже

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54984
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #43 на: 05 Април 2011, 11:22:46 am »
Нема веќе ЕВО.

Ако озбилно го направат ова, а ќе го направат. Продажбата на обичниот Лансер ќе падне на пола. Какви петарди... Изгледа ќе форсираат електрични секрети кои ќе трошат апсолутно исто како старите, само ќе треба 10 пати повеќе пари и ќе бидат 10 пати потешки и ќе бидат 10 пати поспори.
Цитат
According to Gayu Eusegi, head of global product development for Mitsubishi, the Lancer Evolution X will be the last Evo the Japanese automaker ever builds. Eusegi says the move is part of a shift in strategy to put the company’s product focus and ethos on leadership in EV technology.

To that end, Autocar indicates that Mitsubishi will release eight fully-electric or hybrid-electric cars by the time 2015 rolls around, and make a grab for a big portion of the CO2-reduction market share. It goes without saying that the fun-yet-fuel-swilling Evo just doesn’t fit that mindset, particularly since it apes a rally car that no longer exists.

Despite the Evo’s huge popularity, Mitsubishi apparently isn’t scared of the step and says it’s confident that consumers will glom on to the idea and rally behind the brand. By killing the Evo, they’re making their intentions plain to an increasingly environmentally-conscious car-buying public.

Eusegi killed dead any notion that the brand would roll out a performance-oriented hybrid as well. “Maybe the world can change, and maybe someday we can do a motor race by electric vehicles. Maybe then we can enter the market agian,“ he said.

This report of the Evo’s death would seem to stand in contrast to multiple reports that an Evo XI is in the works with a hybrid drivetrain. We’re taking this latest Autocar missive with a few grains of salt, as we can see how Eusegi may have simply meant that an Evo that relies exclusively on internal combustion is dead – a hybrid Evo would seem to offer a nice technological bridge to Mitsubishi’s more electrically minded future. Hat tip to Deni!
http://www.autoblog.com/2011/03/02/report-mitsubishi-official-says-evo-franchise-is-dead/
« Последно менување: 05 Април 2011, 11:25:22 am Deni »

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #44 на: 05 Април 2011, 11:30:34 am »
EVO NOT DEAD!!! ;)

Во меѓувреме откако излезе веста дека ќе престане, излезе некаков си демант. Ќе има и ново ЕВО, но малку поразлично.

Цитат
Reports of the Mitsubishi Lancer Evo’s death have been greatly exaggerated. After the unsurprisingly angry backlash the company received from its fanbase, Mitsubishi has apparently reversed its decision to kill its flagship rally fighter.

Mitsubishi now must find a way to balance the ferocious performance and cult-status image of the Evolution with the new eco-friendly image it’s developing around the world. The Evo X will still be available, but the next generation will “evolve” into a different direction—something that may surprise the Evo’s thousands of fans.

In a press release, Mitsubishi Motors Corporation Global Chief Executive, Osamu Masuko indicates that perhaps the Evo never was axed and that the automaker has plans for the next generation of the vehicle. Masuko comments that in response to new market demands the automaker, “is considering not advancing the Lancer Evolution concept in the same way as before, but to find a different direction for the Lancer Evolution model to evolve.”

With previous rumors that the car could include hybrid or electric technology, this seems all the more likely by additional remarks that the car’s future direction and the “technologies involved” in it, will be revealed at a later date.

So rest assured Evo faithful, the STi-killer isn’t dead, but it may never be the same.

http://www.autoguide.com/auto-news/2011/03/mitsubishi-evo-resurrected-future-versions-headed-in-a-different-direction.html
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.