Што бараш 400км во град со ЦЛС? 
Тоа е правата поента во целиот муабет.
ЦЛС, ЦЦ и сличните возила се димензионирани да го поминат животниот век по автопатишта. Не по раскрсници. Затоа столбовите и дизајнот е таков. Затоа имаат скромен коефициент на челен аеродинамички отпор, затоа се тивки и имаат малку шум од ветер во кабина на 160км/ч.
Еве ќе ја земеме споредбата од
@pirat_07 Фиат пандата е по-практична во град, по прегледна, по лесна за маневрирање, АМА на автопат е катастрофа.
ЦЛС-от не е практичен во град, не е прегледен, не е лесен за маневрирање, АМА на автопат доминира.
Така и споредбата на ЦЛС, со low budget ЦЛС ака Пасат ЦЦ е непотребна.
И двете коли се убави и грди во своите сегменти, и меѓусебно на кантар неможат да се мерат.