друже,сабајле,пред да ја запалиш колата,додека е ладна,ќе дотуриш течност колку што треба,ќе ги отвориш тие вентилчињата за воздух,и ќе ја запалиш да крене температура,и ќе после некое време ќе почне прво од тоа вентилчето кај парното да тече вода,ќе го затвориш и тако даље.сигурно ќе спадне нивото од кај што тураш,и ќе дотуриш колку што треба.вози ја така утре сабајле пак провери ја.вака стававме ние на zx-от,те пријател што се разбира,ја гледав.е сеа,ми губеше и мене течност,не многу,ама губеше,а од нигде не течеше,ни во кабина имаше влажно,а искочи сепак дека е парното.ко што пишаа и другите,сигурно и на тоа се сомневаат.ја си дадов 100 евра за промена на парното,те некој хладњак беше такво беше на лик.кога го извадија,се виде дека од таму пуштало.иначе се вадеше цела шалттабла за да се извади тоа.леле се изнапишав сигурно ќе се изгубиш у читање:))