Мене ме интересира еден факт кој беше кажан за алнасерот и со кој воопшто не се слагам:
или ако се поистрошени четкиците на алансерот тој праг од 250 вртежи моторот потешко го постигнува
Каква врска има тоа дали четкиците се со должина од 1,5 цм, 1 цм или 0,5 цм???
Муабетов ти е = на...Ако во резервоарот имаш 20 литра гориво, нема да можеш да постигнеш максимална брзина, а ако ти е полн има да ја постигнеш!!!
Не е пропуст на производителот ништо, проблемот се појавува кога ќе ослабне акумулаторот или алансерот. Во мапите за гориво има ставено праг од 250 вртежи на температура на мотор над 60-70 степени кога ќе почне да застарува акумулаторот моторот потешко го постигнува и затоа му треба малку вртење на моторот дури да пушти компјутерот гориво. За да се реши тој проблем треба или да се модифицираат мапите во компјутерот значи да се тргне прагот од 250 вртежи и да се направи да пушта гориво од 0 вртежи или да се реши проблемот со алансерот или акумулаторот.
Со ова се слагам, да...
Ова е реален муабет...
Тој претходниот нема врска...
Единствено нешто кое што може да влијае на исправноста на алнасерот со бројот на вртежи се лагерите, односно ѓубре кое може да го оспорува вртењето, нешто како кочница би му дошло, а четкиците остваруваат само контакт и ништо повеќе...Тие или имаат или немаат контакт...Трето нема...