Автор Тема: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI  (Прочитано 7866 пати)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #30 на: 02 Јули 2012, 14:20:45 pm »
Абе Симо, колата е рамапирана баш кај marsher. Неможи marsher ништо повеќе да направи, не е маѓионичар.
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #31 на: 02 Јули 2012, 14:22:08 pm »
Јас колку што прочитав Астрата веќе има чип, тоа што помалку повлекува под 2000 вртежи се должи на отежнато развртување на турбината затоа што нема доволно издувни гасови за да ја развртат турбината.  Никаков чип нема да му помогне да ја разврти турбината од пониски вртежи затоа што неговата е со растоварувачки вентил, доколку беше со варијабилна геометрија тогаш има можност.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #32 на: 02 Јули 2012, 14:28:51 pm »
Баш затоа прашав дали тоа ќе го решам со замена на турбината. Алелуја веќе, конечно да ме разбери некој на форумот....
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #33 на: 02 Јули 2012, 15:05:51 pm »
Јас се извинувам што не сум го фатил моментот дека е ремапирана.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #34 на: 02 Јули 2012, 15:16:12 pm »
ako e remapirana
- treba veke da povlekuva na poniski ako e so varijabilna turbinata
- ako ne e varijabilna turbinata mozes da go zategnes wastegate-ot za da reagira porano turboto i da ne menuvas nisto (najdobro)
- ako stavis obicna pogolema turbina na ovoj cip ke imas samo pogolem lag,
- ako stavis pogolema varijabilna turbina mozno e da imas povlekuvanje na poniski obrtai,
- kako i da e ke ti treba drug remap....
i jas imam cip za 131ks za na 172 ks, no interkulerot, crevata i turbina se od 150ks, znam deka treba poseben tuning za da izvadam max so ovie delovi, no iskreno ne mi treba i vaka e top pozz i so sreka  ;)....

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #35 на: 02 Јули 2012, 15:33:04 pm »
Како ќе го контролира актуаторот за вариабилните перки?!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #36 на: 02 Јули 2012, 16:04:46 pm »
Еве сега со тоа експериментирам. Пробувам со различни должини на waste gate полугата. Она што ме изненади е што колата "збеснува" од снага со продолжена полуга,  а секаде на форумите пишува дека треба да се скрати (?!) Јас ќе ја поставам онака како што најдобро ќе ми реагира засега но ќе морам во првата прилика да го проверам притисокот на OPCOM
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #37 на: 02 Јули 2012, 16:56:04 pm »
ako si igras so tie raboti, kupi si opcom, evtin e.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #38 на: 02 Јули 2012, 17:03:55 pm »
Знам, баш овде во БТ ги продаваат по 4000 ден.
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #39 на: 02 Јули 2012, 23:40:02 pm »
http://www.elprog.com/forum/topic-10604-turbina-sa-2-2-dti-na-2-0-dti.html

профф, ти ја затвориле темата...

Имав среќа другава да не ја затворат, да можам да одговорам..

http://www.elprog.com/forum/topic-10602-astra-g-2-0-dti-16v-nema-spanner-light-indikaciju.html

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #40 на: 02 Јули 2012, 23:52:54 pm »
http://www.elprog.com/forum/topic-10604-turbina-sa-2-2-dti-na-2-0-dti.html

профф, ти ја затвориле темата...

Имав среќа другава да не ја затворат, да можам да одговорам..

http://www.elprog.com/forum/topic-10602-astra-g-2-0-dti-16v-nema-spanner-light-indikaciju.html
Добро бе marsher за кој навиваш ти? А темата зошто е затворена само тој што ја затвори знае. И биди сигурен дека јас одлично памтам шо значи немам проблем со меморијата ... сепак ќе се воздржам од реплика... no comment  во оваа прилика. Сепак фала ти на одговорот
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #41 на: 03 Јули 2012, 00:15:31 am »
Админ може клуч на оваа тема. Нема што повеќе да се кажи на истата
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен opel-opc

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 19
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #42 на: 09 Септември 2012, 21:57:25 pm »
Незнам кај е недоразбирањето. Добро бе пријатели мислам дека во неколку наврати напоменав дека не ми треба поголема снага дури и со болдирани букви. Снага има доволно. Маршер го заврши своето. Колата си е ремапирана и си има дополнителни 30КС. Она шо јас го барам е само побрзо вклучвање на турбото ни снага ни чуда. Значи ако сега тубото повлеква на 2500 врт тоа да е на пример на 1500. Дали сега е јасно шо сакам да добијам?
e vaka proff
jas e imam istata astra samo kaj mene e bez interkuler znaci taa sto e 60 kw kaj tebe kolku sto znam e 74kw kaj mene neznam sto e praveno dli e mapirana cipovana zosto seto toa e raboteno nekade vo evropava si nasa kaj mene ima snaga od 1600/1800 do 3000 ob.  znaci vo taa granica i e raspredelena cela snaga posle 3000 ob. nema ama apsolutno snaga (vo tvojo slucaj mislam deka e obratno :) ..)  i jas razmisluvav na istava tema da stavam turbina od 2.2 za pogolema snaga no se dones nemam probano eksperimentalno sto ke se sluci .... pozzz

Отсутен opel-opc

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 19
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #43 на: 09 Септември 2012, 22:02:18 pm »
Профф, а дали 2.2 дти повлекува од ниски (под 2000) ?
Незнам...Не сум пробал таква вектра. Но еве пробав вектра б со ист мотор како мојот и повлекува осетно побрзо од астрата а вектрата е 1998 год и не е тјунирана :(
Ќе пробам со корекција на waste gate дали ќе успеам да добијам некое подобрување бидејќи имам заменет егр и три вакуумски контролни вентили. Сигурно ќе има потреба од мало подесување, а и на многу форуми нагласуваат дека треба да се скрати одот на опругата кај тјунирани возила

ne povlekuva vo nikoj slucaj gi imam vozeno site varijanti 2.0 bez/so interkuler i 2.2 site povlekuvaat posle 2200 ...... osven segasniot 2.0 sto go vozam e ispod no ne e smeneta turbinata

Отсутен opel-opc

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 19
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #44 на: 09 Септември 2012, 22:09:07 pm »
Профф, а дали 2.2 дти повлекува од ниски (под 2000) ?
Незнам...Не сум пробал таква вектра. Но еве пробав вектра б со ист мотор како мојот и повлекува осетно побрзо од астрата а вектрата е 1998 год и не е тјунирана :(
Ќе пробам со корекција на waste gate дали ќе успеам да добијам некое подобрување бидејќи имам заменет егр и три вакуумски контролни вентили. Сигурно ќе има потреба од мало подесување, а и на многу форуми нагласуваат дека треба да се скрати одот на опругата кај тјунирани возила

ne povlekuva vo nikoj slucaj gi imam vozeno site varijanti 2.0 bez/so interkuler i 2.2 site povlekuvaat posle 2200 ...... osven segasniot 2.0 sto go vozam e ispod no ne e smeneta turbinata

OSVEN OD PROFF GO NEMAM PROBANO ASTRICETO ....IMAM RAZBRANO DEKA I NEGOVOTO IMA SNAGA...