Автор Тема: ЕГР вентил  (Прочитано 84337 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6437
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #285 на: 23 Март 2015, 07:58:15 am »
Тоа е точно, мислам дека некаде имав прочитано загревањето е околу 3-10% побрзо со ЕГР. Незначителна разлика.

Но барем за дци мотори го имам ова
Цитат
The EGR valve is connected by a branch off the exhaust manifold before the turbo and under low boost levels (<30% or thereabouts I believe) it is open which means exhaust gas flows into the inlet manifold, bypassing - but not fully - the exhaust side of the turbo which reducing emissions as a result - how, I don't quite know but apparently it does. As a result of this diversion there are less exhaust gases spinning the exhaust side of the turbo and therefore less spinning of the turbine and so less air being fed to the engine.
Because the air coming out of the turbo is pressurised it is hot - how hot I don't know - but apparently not as hot as the exhaust gases because supposedly as a result of the EGR diverting exhaust gases into the inlet, the combustion chamber temperature is reduced. This means cooler exhaust gases leave the engine and therefore cooler through the turbo. That's the theory at least!

Blanking the EGR valve means that the gases flowing through the turbo are always as hot as those in the combustion chamber

Затнување на ЕГР барем кај дци моторти може на долгорочен план да дојде до порано оштетување на турбото поради повисоки температури.

Присутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1779
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #286 на: 14 Јуни 2016, 20:26:42 pm »
Кои се негативни последици по исклучувањето на ЕГР вентилот преку дијагностика?

Имено, ЕГР-от при правење на проби преку дијагностика супер отвара и затвара, но при возење на автопат колата губи снага (влегува во лимп муд) и треба да ја изгаснам/запалам. После тоа како ништо да не било до наредниот лимп муд. За половен и исправен ЕГР ми побараа 150 евра, но не можеа да ми гарантираат дека долго ќе вози. За нов не сакав ни да прашам :) Па затоа го исклучив преку дијагностика.

Е сега, читав дека по исклучување на ЕГР колата ќе ја прима подобро гаста, но такво нешто не забележав. Не ни очекував такво нешто бидејќи супер си прима колата, туку чисто информативно ме интересира на што може да има негативно влијание исклучувањето на ЕГР? Се работи за 2.7 цди 177 кс.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #287 на: 14 Јуни 2016, 20:28:45 pm »
зависи од мотор до мотор,али ако правилно се изведе нема да имаш никаков проблем

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #288 на: 14 Јуни 2016, 22:03:11 pm »
Kako si go isklucil? Verojatno zboris za e klasa w211?

Присутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1779
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #289 на: 14 Јуни 2016, 22:10:39 pm »
зависи од мотор до мотор,али ако правилно се изведе нема да имаш никаков проблем
А кој би биле последици доколку не е правилно изведено?

Kako si go isklucil? Verojatno zboris za e klasa w211?
Па ми го исклучија преку дијагностика, не ја знам постапката :) Да за W211 се работи. Сега колку што успеав да ја пробам, не оди во лимп муд.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #290 на: 14 Јуни 2016, 22:58:59 pm »
Nemoze da go iskluci preku dijagnostika mora remap da se napravi. Malce toa me cidi.

Присутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1779
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #291 на: 14 Јуни 2016, 23:08:43 pm »
Па не знам точно како одеше постапката бидејќи морав да заминам. Дечкото имаше 2 компјутери и двата имаа различни кабли за поврзување со колата. Прво го приклучи едниот и со него ги прочита грешките (дека егр-то не работи како што треба). Потоа го приклучи другиот компјутер ама што правеше не знам бидејќи заминав (а и да гледав немаше да знам дали направил ремап или не). Ми рече да почекам 15 мин и колата ќе биди готова. Ако можи да се направи ремап за толку брзо можеби тоа е направено?!

Сепак тоа што ме интересира е дали ќе има некој нус појави понатаму? Дали некој дел ќе страда поради тоа, дали во зима ќе има некој проблем?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #292 на: 14 Јуни 2016, 23:24:14 pm »
Не би требало EGR да предизвикува лимп мод. Веројатно имаш и други кварови.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1779
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #293 на: 14 Јуни 2016, 23:29:39 pm »
Па само таа грешка ја дава на дијагностика. И не светнува чек енџин туку не прима над 2500рпм во било која брзина.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #294 на: 14 Јуни 2016, 23:34:35 pm »
Check engine во поголемиот број случаи не светнува. Скоро никогаш за limp mode. Ако не прима над 2500 имаш расипан Maf.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1779
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #295 на: 14 Јуни 2016, 23:44:08 pm »
Ако беше маф-от расипан би требало да го покажи како грешка на дијагностика?! На две различни дијагностики од кои што едната во специјализиран сервис за мерцедес, не го покажа маф-от како грешка.

Како и да е, кога ќе имам прилика да ја возам на автопат каде што влегуваше во лимп мод ќе пишам дали проблемот е решен. По исклучувањето ја повозив само на регионален пат, немав прилика да излезам на автопат.

Отсутен igor_xxxx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 440
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #296 на: 15 Јуни 2016, 10:23:56 am »
Ако беше маф-от расипан би требало да го покажи како грешка на дијагностика?! На две различни дијагностики од кои што едната во специјализиран сервис за мерцедес, не го покажа маф-от како грешка.

Како и да е, кога ќе имам прилика да ја возам на автопат каде што влегуваше во лимп мод ќе пишам дали проблемот е решен. По исклучувањето ја повозив само на регионален пат, немав прилика да излезам на автопат.

Јас истава мака ја имав година дена и се откажав од барање решение... Кај мене сменети Маф, Регулатори на турбо и ЕГР, "нов" ЕГР и пак има мака.На дијагностика не јавува никаква грешка, ама чим спука над 30 степени жештина на прво возење (забрзување во 4та на 1500RPM) оди во лимп мод, пали-гаси и нема гајле до нареден ден ако е жешко.Цела зима дали 2 пати го имав проблемов, чим затопли скоро редовно.

Мојот е W202 C220CDI.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #297 на: 15 Јуни 2016, 12:38:44 pm »
DPF има? Каква е состојбата со него?

Присутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1779
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #298 на: 15 Јуни 2016, 12:56:24 pm »
Нема DPF. Дизните сите се во граници на нормала и мислам дека би имало и други симптоми. Единствено ме задума Лоши Патишта дека маф сензорот е расипан. Но доколку не е решен проблемот со исклучувањето на ЕГР, ќе го заменам маф сензорот.

@igor_xxxx, кај мене влегуваше во лимп мод на 15тина степени надворешна температура. Толку не можиш да најдиш добар мајстор да ја среди? Јас се надевам дека сега кај мене е ок, но доколку не е ќе мора да се среди. Не е целта да си играм гаси/пали. Од кој град си и дали ја имаш однесено во некој "специјализиран" сервис за мерцедес?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #299 на: 15 Јуни 2016, 13:52:58 pm »
Не е лесно да се открија причината за Limp Mode. Ако е расипан MAF, најчесто нема да го пишува како грешка.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need