Автор Тема: ЕГР вентил  (Прочитано 85679 пати)

Отсутен Диневски

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 492
  • www.imagine.mk
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #195 на: 23 Декември 2012, 20:07:37 pm »
Лично мене ме кошта само пола сат вкупно време :)
Се друго имав на располагање. Е сега дали ќе се решам да го пробам овој изум или не незнам. Маршер можиш да го имаш овој прототип ако сакаш - се разбире free of charge :)

proff го тестиравте ли 'изумот'?
може ја да се пријавам како тестер а мојата кола како експериментален глушец? :D

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #196 на: 23 Декември 2012, 20:37:49 pm »
Не го проверив од проста причина што шемата беше постирана на форумот еден ден откако платив 150Е за нов ЕГР вентил и беше сосема разбирливо да го оставам...
А за експериментирање нема проблем, само незнам дали некој го направил овој склоп и дали го проверил во пракса.
A marsher не го побара затоа што и тој е добар со електониката, а ова е навистина едноставен склоп
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Диневски

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 492
  • www.imagine.mk
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #197 на: 23 Декември 2012, 20:43:51 pm »
па нели ти го направи само не си го тестирал? затоа викам ако сакате ти маршер бугар... да го испробаме кај мене, читав по бг форумоот доста успеале

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #198 на: 23 Декември 2012, 20:46:50 pm »
Склопот го имам како што го гледаш во постот. Потребни се само 4 жици со соодветна должина и малку занимација со цвицангла и изолир трака :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #199 на: 23 Декември 2012, 20:47:50 pm »
Јас се нудам да донесам изолир и све ќе изолирам  :D :D :D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Диневски

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 492
  • www.imagine.mk
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #200 на: 23 Декември 2012, 20:52:27 pm »
хаха значи уште жици да најдеме :P
чекај да видам маршер и бугар шо ќе кажат
ар ју ин гајс? :D

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #201 на: 23 Декември 2012, 21:03:26 pm »
Незнам од кај си, ако си од бт не е проблем ако имаш астра да го пробаме изумот, ако е некоја друга кола можам да ти го дам па да си пробаш на твоја одговорност. Жиците не се проблем, јас не го довршив затоа што немав потреба да го монтирам...
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Deno

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2608
  • Custom made interiors
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #202 на: 24 Декември 2012, 01:02:44 am »
Значи возам Ланос и до кога не ја видов темава незнаев дека и кај мене има ЕГР мислев дека само дизелите имаат... Какви знаци ќе покажува колата ако ЕГР-от не работи исправно е затнат или е цркнат или било што... ? Што ќе добијам ако го отстранам и дали ќе се јавуваат проблеми?

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #203 на: 24 Декември 2012, 07:53:29 am »
Претпоставувам знаеш англиски.

The EGR valve, or Exhaust Gas Recirculation valve, is a vacuum controlled valve which allows a specific amount of your exhaust back into the intake manifold. This exhaust mixes with the intake air and actually cools the combustion process. Cooler is always better inside your engine. The exhaust your EGR valve recirculates also prevents the formation of Nitrogen related gases. These are referred to as NOX emissions, and are a common cause for failing emissions testing. Unfortunately, your EGR valve can get stuck, causing NOX gases to build up. You'll know if your EGR valve is stuck or malfunctioning because your car will experience symptoms like rough idle and bucking on acceleration.
Кога кај мене откажа целосно ЕГР вентилот колата се однесуваше како југо бидејќи барем кај мене ЕГР-от е во директна спрега со турбината, а скината мембрана (најчест дефект) просто речено прави колата да се однесува како истушен балон :)
Накратко, тоа е тоа

Еве што мислат за затворањето на ЕГР вентилот кај пасат 1.9 тди стручњаци во Хрватска
http://www2.autoportal.hr/201003037718/Doktore-pomozite/Vi-pitate-mi-odgovaramo/menu-id-73.html
http://www2.autoportal.hr/201003257893/Doktore-pomozite/Vi-pitate-mi-odgovaramo/menu-id-73.html
« Последно менување: 24 Декември 2012, 08:08:18 am proff »
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #204 на: 12 Јуни 2014, 21:33:08 pm »
proff абе јас ја пробав семава на зафирата моја што не испробав и пак несака светка сијалицката и не оди!!! за кратко време се гаси и колата лета значи многу подобро од кога имаше егр дали знаеш кај грешам или па што знам дане несака на мојата да функционира?? јас имам од онј со пластичен поклопец егр и на него само едно вакумче??? на твојата шема имаш три диоди н1 4007 така не функционира ии неоди !!! ама колку што имам познаванје и читано на шемата вика или само една диода, или две една по друга а три никаде не видоф???????? има некој што може да помогне околу ова така ке се реши секој од проклетиот егр особено кај DTI1.7  2.0 2.2 ?????
:D :D :D

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #205 на: 13 Јуни 2014, 16:37:24 pm »
ајде беее!!! сите јас се нудам ,јас ова јас она и на крај ништо сите штама еве јас го испробав секако, и несака?? ке помогне некој со нешто? или она  македонското ... .... ?????
:D :D :D

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #206 на: 13 Јуни 2014, 16:45:11 pm »
Оваа шема ли ја проба?





Пази, третата (црвената) диода е Зенер диода!

http://www.verboom.net/info/speedster/20070729/index.html

Не сум пробал ништо, незнам дали функционираат. Еве ти пробај и вака нешто...





Имам некаде на форумов подетално пишувано, а имам и други корисни слики баш за Опел (можда и во оваа тема, незнам) - побарај малку ;) :)
« Последно менување: 13 Јуни 2014, 16:59:13 pm djidji »

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #207 на: 13 Јуни 2014, 18:28:31 pm »
ne djidji jas ja probav semata na prof sto ja postiral veke na bugarskiot opel forum sum clen i site bez nikakov problem se resile od ovoj proklet EGR jas nemozeef , mi rekoa deka semata e mnogu prosta i deka bara premnogu malku znaene, no ovie semi veke gi vidof i mislam deka gi koristat za onie so elektricen EGR ne so vakum!!!!
:D :D :D

Отсутен timoha

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 77
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #208 на: 13 Јуни 2014, 19:47:15 pm »
Vaka znaci, vo posledno vreme pocnaa obrtaite da seckaat edno 10 sekundi, na prvo palenje na sabajle, otidov na majstor  na kompjuter ja prikluci no ne mu dozvoluvase da se ukluci, kako ford fiesta 1.6 tdci pa zatoa vleze preku ford fokus istiot motor, i pokaza devekt na EGR ventil, potoa vleze preku pezo i mu pokaza defekt na pedalata za kunplung, konektor nekoj ili nesto slicno mi kaza, ne se sekavam tocno sto. E sega sto e tocno od ovie dve gospod znae :) . e sega sakam da gi prasam poiskusnive, sakam da go iscistam  egr ventilot,kaj mene e elektricen e sega neznam koga ke go izvadam elektricniot del od nego (solenoidot),dali mozam da go potopam vo benzin metalniot del da ne ima nekoja membrana vo nego, ili samo leptirot e tamu sto otvara i zatvora. stanuva zbor za ovakov ventil;

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #209 на: 14 Јуни 2014, 00:00:55 am »
ne djidji jas ja probav semata na prof sto ja postiral veke na bugarskiot opel forum sum clen i site bez nikakov problem se resile od ovoj proklet EGR jas nemozeef , mi rekoa deka semata e mnogu prosta i deka bara premnogu malku znaene, no ovie semi veke gi vidof i mislam deka gi koristat za onie so elektricen EGR ne so vakum!!!!

Сигурно ти си ја правел таа со релето :) Незнам друже, најдобро со marsher да се консултираш.