Во најголем број коли плинот е 450-600 евра. Ова за Лансеров дека е 950 прв пат слушам. И треба да се гледа како високо изолиран случај...
НОВУС (27.09.2011):"PRINS Holandija - Najdobriot ured na svetot- od 750 eur (postojat najmalku 750 pricini sto ja opravduvaat cenata)" - тогаш ми рекоа дека ќе дојде накај 950, не ми текнуе зашто...
Плимонт (07.03.2011):"Landirenzo Omegas so cena od 885 evra" - со плус уште пар ствари, капалки а у, испаѓаше пак преку 900 евра.
Секако дека секој има и други работи да понуди (Плимонт ми дадоа уште некоја понуда за Ландиренцо, а НОВУС ми понудија и ЛОВАТО), ама не би идел на ништо послабо од најдоброто, ако веќе би се нафатил на ваков чекор, пошто едноставно, не го сметам како заебанција или играње играчки... Ако има навистина зошто би дал ~900, 950 евра, онда би штедел уште извесен период и би ги дал, а нема ни да ги погледнам тие што се поевтини.
Јас зборам за 80% од возилата. Сигурно на Застава 101 нема да ти се исплати сега да ставаш плински уред кога уредот кошта колку колата така?
Или еве во твојот случај што ти е скапа твојата варијанта и слабо возиш.
80% од возилата во Македонија прават од 10 до 15 000км годишно, што се исплаќа да се става таков систем.
Еве математиката од мојот систем што е full injection ја гледаш и самиот. 900 евра на 20000км - ЗАШТЕДА! Колку ќе биде за еден Спарк? Под 600 евра сигурно нема да биде.
Затоа викам јас за година две системот се исплаќа.
Крај краева...секој со есапот...
Мене не ми се плаќаат 90 денари за бензин
- Бат афкорс
- Не возам слабо, ретко возам
- Агриид
- Башка Фаланга има маста да му ја извади... Ќе го туриш у арч чоекот, немој вакви работи
- Во горенаведените околности, да
- нали
- Мене па ич, ама јбг