Парното никад не ја избркувало таа работа до крај. Или треба да подотвориш малку прозор. Климата е најефикасен начин за одмаглување стакла. Секоја автоматска клима, кога ќе го притиснеш копчето за одмаглување, автоматски ја пали климата и го насочува дувањето кон шофершајбна.
во волвовците и немаш опција да дува само во шофершајбна без упалена клима. што и да правиш, да се ебеш у уста ако сакаш, чим го свртиш дувањето САМО ВО ШОФЕРШАЈБНА (од можни 15 други опции) автоматски ја пали климата и неможеш да ја изгасиш. а сушење т.е. одмаглување на шофершајбна со клима трае околу 5-7 секунди откако ке почне да дува ладно, а дувнува релативно брзо, за разлика од парното што треба да го чекам прво моторот да се загрее, па тек тогаш да отпочне со сушење и никогаш не ја суши до крај цела шофершајбна. на крај пак со рака или крпа забришуваш и секако со подотворен прозор. нај често сувозачки за да не ме шиба во глава...
ама јеби га... глупи швеѓани, итаљани, германци, французи и еден куп инжинери што работеле на колите... проста маса бе, немаат они појма од ништо а не па од животот... требало да ги прашаат нафураните македонци како треба да направат за одмаглување на шофершајбни...