Автор Тема: Измерена потрошувачка на гориво  (Прочитано 2217933 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #3330 на: 22 Јули 2012, 14:22:18 pm »
И што корист имам јас ако речам дека колата помалце ми троиши? Кој возел дизел знае дека е можна. Потрошувачката таа е, возењето беше +10/20 од знаците а во Грција е 130 ограничувањето . Сакаш верувај сакаш не. Инаку идев заедно со Форд Фјужн, он на автопат за нијанса поспоро возеше(130-150), просек кај него 5.9 што е исто така одличн за 1.4 ТДЦИ моторче. Сега ќе ти ја сликам потрошувачката на 6.1 стои. А кој бил во Лефкада, знае каков е патот од Лефкада до Василики преку Агиос Никитас, катизма, порто кацики...
Edit: На таков автопат 160 не е газење :D

Епа не знаев дека за дизел се работи, тогаш е друга работата, ја мислев бензинец :)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #3331 на: 23 Јули 2012, 16:58:37 pm »
1200км со 120 литри. Максимално тежок пат со уклучена клима.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #3332 на: 23 Јули 2012, 19:35:17 pm »
Кај беше бе Chlink?

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #3333 на: 24 Јули 2012, 03:32:21 am »
Саранда... ;D

Отсутен bole_zmija

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 24
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #3334 на: 24 Јули 2012, 09:11:23 am »
Дури и на автопат потрошувачката многу варира во зависност од товарот. Во мојот случај, на автопат со двајца во кола при брзина 95 до 105 троши 3.9-4.1 л/100км. Со четворица во кола (околу 330 кг) рипа на 4.6-4.9.  Ако има и багаж, може и преку 5 да отиде.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #3335 на: 24 Јули 2012, 09:33:32 am »
Туууу тоа е одлично за на автопат. Веројатно се должи на добрата аеродинамика на приусот. Пошто нели на отворено хибридот џабе е хибрид нели? Освен ако е нерамен патот и има низдолници каде што ја полни батеријата.

Отсутен bole_zmija

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 24
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #3336 на: 24 Јули 2012, 10:01:05 am »
Да, првенствено заради аеродинамиката, меѓутоа и електромоторот помага во намалувањето на потрошувачката така што на моменти му “дополнува“ енергија на бензинскиот мотор за да работи со континуирана ефикасност. Исто така, при нагло притискање на гаста (на пр. при претекнување), електромоторот цеди енергија од батеријата и дава до 35 КС. А удолниците се права ствар - Приусот има посебна позиција на менувачот - "B", наменета за удолници. Кога ја симнувам на пример Стража, го ставам во таа позиција B која овозможува моторно кочење без потрошувачка на бензин. Кога ќе ја симнам стража, бидејќи батеријата е преполна, имам бесплатна вожња до Кичево со брзина 80-90. Навистина Јапонците мислеле баеги на секој детаљ. За кола од 1.400 кг потрошувачката е супер на отворено.
Само, не би го препорачал Приусот на луѓе кои 90% возат на отворено, затоа што можеби дури и помала потрошувачка ќе извадат со некој добар дизел, за кој ќе издвојат помалку пари. На пр. моторите 1.5 дци на рено или 1.4, 1.6 или 1.8 ТДцИ на Форд мислам дека без проблем вадат и помала потрошња на отворено. Исто така имам слушано за дизелите на Опел дека се многу економични, на пр. Корсата вадела 4.2 - 4.5 на отворено со 130-140 км/х.

Отсутен bole_zmija

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 24
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #3337 на: 24 Јули 2012, 10:02:56 am »
Го заборавив Цитроенот, наводно Ц3 и Ц4 ваделе и под 4.0 Л/100км при брзини до 100 км/ч.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #3338 на: 24 Јули 2012, 10:11:26 am »
Корсата вадела 4.2 - 4.5 на отворено со 130-140 км/х.
При 140 сигурно не ама при 90-100 веројатно да.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #3339 на: 24 Јули 2012, 10:16:19 am »
Да, првенствено заради аеродинамиката, меѓутоа и електромоторот помага во намалувањето на потрошувачката така што на моменти му “дополнува“ енергија на бензинскиот мотор за да работи со континуирана ефикасност. Исто така, при нагло притискање на гаста (на пр. при претекнување), електромоторот цеди енергија од батеријата и дава до 35 КС. А удолниците се права ствар - Приусот има посебна позиција на менувачот - "B", наменета за удолници. Кога ја симнувам на пример Стража, го ставам во таа позиција B која овозможува моторно кочење без потрошувачка на бензин. Кога ќе ја симнам стража, бидејќи батеријата е преполна, имам бесплатна вожња до Кичево со брзина 80-90. Навистина Јапонците мислеле баеги на секој детаљ. За кола од 1.400 кг потрошувачката е супер на отворено.
Само, не би го препорачал Приусот на луѓе кои 90% возат на отворено, затоа што можеби дури и помала потрошувачка ќе извадат со некој добар дизел, за кој ќе издвојат помалку пари. На пр. моторите 1.5 дци на рено или 1.4, 1.6 или 1.8 ТДцИ на Форд мислам дека без проблем вадат и помала потрошња на отворено. Исто така имам слушано за дизелите на Опел дека се многу економични, на пр. Корсата вадела 4.2 - 4.5 на отворено со 130-140 км/х.
Браво за аутцето. Мене ептен ми е филм Б модот. Како игрица да играш! Би те замолил за подолг коментар во оваа тема, поткрепена со твоето подолго искуство.


Toyota Prius 3rd gen - Батерии на патот.

Отсутен bole_zmija

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 24
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #3340 на: 24 Јули 2012, 10:28:29 am »
За жал, не го возам овој модел. Тој е од 2010-наваму (трета генерација), мојот е 2007 (втора генерација). Третата генерација доби појак бензински мотор (1.8) со што потрошувачката падна дополнително. Исто така има спортски и економичен режим за возење, подобрен ентериер и мали измени на екстериерот.
Кулминација ќе биде четвртата генерација која ќе стартува од 2014 година - Prius Plug-in.  Тој ќе ги има сите придобивки на хибридот, плус ќе има и опција да се уштекува и да се полни, а со едно полнење на батеријата ќе можат да се поминат до 20 км (ИДЕАЛНО ЗА ВО ГРАД!). Кога ќе се потроши, и понатаму го имаш хибридот!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #3341 на: 24 Јули 2012, 10:30:41 am »
Дека нема заинтересираност за хибриди баш, на форумов, а би сакал дискусија. :) Затоа реков.

Отсутен bole_zmija

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 24
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #3342 на: 24 Јули 2012, 15:35:32 pm »
Нема заинтересираност затоа што многу малку вакви автомобили се продадени во МК - не повеќе од 20.
А иднината според мене е баш во автомобилите кои можат да поминат помал број км на батерија (20-30км), а имаат и бензински/дизел агрегат.
Целосно електричните автомобили се нормално поекономични, но имаат многу мала автономија на движење (на пр. Nisan Leaf може со полни батерии да помине од 100-140 км, но потоа мора да се полни 8 часа за full батерија или 45 минути за 80% полна батерија). Замисли да одиш до Охрид и на два пати да треба да запираш по 45 минути за да ја полниш батеријата (и тоа под претпоставка на бензинските да имаат електро-полначи :) ).

[датотека избришана од администраторот]

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14719
  • Пудингот на шоферството
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #3343 на: 24 Јули 2012, 15:37:05 pm »
Затоа ке си го користиш како градско ауто,каде и потрошувачката е најголема,а за надвор од град ке си имаш некое ѕверче ;)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #3344 на: 24 Јули 2012, 15:42:46 pm »
Јас сум многу заинтересиран да научам за хибридниве возила и да поседувам исто. Само мислам дека е греска во концептот сто се премногу скапи и недостапни. Потребни се мали возила како Поло/Корса/Фиеста со хибриден погон и кров накој има сончев колектор. Тоа плаче за возење во лето. Да не биде поскапо од 14.000 евра. Во тој случај ќе се продадат многу такви возила кај нас а и во светот.