Автор Тема: FORD PROBE 2.0  (Прочитано 180170 пати)

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2851
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #420 на: 21 Март 2016, 14:32:46 pm »
А да ја видиш црвената V6 ка тој чиката од Алфа ТВ што ја вози?
По очуван Probe немам видено.
Замисли - V6 kata дејли драјвер, а тунираново за мераци.


Го знам
Тоа да се направи со добар KLZE мотор добри 230-40 коња се вади од него
Со stage 2 ламела со други брегасти,клипови, добри полирани грани без лонци и катализатор на средниа само позади 2 лонца со 4 труби,штелки амортизери,добар бандаш,racing чипче, добар бандаш од 9 цола и добра гума 234 или 245 за сетоа тоа биде онака пиц пец средено. Сето тоа ке чини околу 4-5000 евра и ке имаш одлично среден автомобил кој го нема никој (ке биде уникат) и кој ке има некоја си солидна максимална брзина од 260+


Имам преку 200 пријатели на Fb кои поседуваат 2.5 V6 пробе со KLZE мотори и имаат видеа каде што по 250 ги возат без проблем

https://www.youtube.com/watch?v=iSFyqdL9gqg

Ова е на мој fb пријател и има полирани грани (нема лонци со назад), чип, 10mm кабли за свекици, и уште нешто многу ситно чепнато крева 250 ...

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2851
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #421 на: 27 Март 2016, 21:52:57 pm »


Ми треба мислење за овој турбо кит

Item Spec:

1 x T3/T4 Hybrid Turbo Charger: 100% Brand New T3/T4 Hybrid Turbocharger! High Quality Guaranteed! This turbo can easily do 25 PSI, and 500+ hp on b series swaps, standard t3/t4 flange, perfect for any 4-6 cylinder applications. Power performance output capability = 25-35 psi. Cnc machined flanges. High quality t04e with a forged turbine propeller wheel!

 Turbo Specification:
-Inlet Diameter: 3"
-Outlet Diameter: 2"
-Oil Inlet: 1/8 NPT
-Compressor Wheel: .57 Trim
-A/R Compressor: .50 A/R
-A/R Turbine: .63 A/R
 
Turbine wheel:
-Exducer: 2.48"
-Mayor: 2.89"

Compressor wheel:
-Exducer: 2.07"
-Mayor: 2.36"

1 x Intercooler:  Light Weight. Size 27'' x 7'' x 2.5'' inch. Inlet size is 2.5 inch.
Support up to 350 hp for this small intercooler size - tube and fin style .


1 x Universal turbo intercooler piping kit:  Made of 6061 aluminum.
2.5 inch diameter piping kit with high quality silicone couplers and T-bolt clamps.
The couplers will not split easily + the clamps will not strip like the cheap kind.
Strong & tighter fitting use hair spray between the pipe and coupler.
Mandrel bend for high flow and high horse power and better turbo response power.
 
1 x Type-S Blow Off Valve: Brand New, Light Weight, High Quality CNC Billet Aluminum Type RS Style Blow off Valve and 2.5" Inch Type S/Rs Flange Pipe. Easy Mount Piping Set Included For Bolt-On. Including all necessary hardwares. Our Blow Off Valves Are easily adjustable to prevent both permature boost leakage and compressor surge. Fast Fesponse One For Low And High Boost Pressure. 25PSi Boost! Can hold up to 1000+ HP.
 

1 x  35/38MM Wastegate: Brand New, High Quality 35/38mm External Waste Gate Kit. The Waste Gate is in accurate boost control and high quality appearance features Dual port design, accurate boost, ultra durable diagram (diaphram). It comes with waste gate spring (fully adjustable, up to 15 psi), allow you to add the spring to get desired high psi.
 

1 x Turbo Boost Gauge: 2" (52mm) Turbo Boost Meter Gauge。Red LED Illuminated Needles.Comes with All the Wiring Necessary for Installation。All Accessories are Included for Installation
 
1 x Turbo Boost Controller: Brand New, Light Weight, High Quality CNC Billet Aluminum Manual Turbo Boost Controller. Adjustable boost knob increases horsepower and torque, depends on boost level. Allows adjustable boost PSI setting, can be easily mount under the hood.
 
PSI Level:
Up To 30 PSi Boost
 
1 x Turbo Oil Return / Feeding Line Kit: Brand New, Light Weight, High Quality Turbo Oil Feed + Return Drain Line Kit Combo. It helps circulate oil from the turbo charger to the oil pan. The kit provides a anodized look, and gives a best cooling performance on your turbo and long lasting life.
 
Material: Stainless Steel Braided

5 Blot Turbo Downpie:

Brand new 2.5" t3/t4 5-bolt stainless steel TIG welded downpipe. Fits all of our turbo kits that feature a turbocharger with a 5-bolt exhaust housing. This provides a simple starter solution for connecting your turbo's exhaust to your existing exhaust system. The pictured metal composite gasket is included!

Package Include:

1x T3/T4 Turbocharger
1x Oil Feed Line
1x Oil Return Line
1x 35/38mm Wastegate
1x 5 Bolt Turbo Downpipe
1x Turbo Boost Gauge
1x Turbo Intercooler
1x Tubo Boost Controller
1x Type-S Blow Off Valve
1x BOV Adapter
1x Turbo Piping Kit

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #422 на: 27 Март 2016, 22:01:37 pm »
Универзален?
Нели има специјален за твојот мотор?

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2851
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #423 на: 27 Март 2016, 22:03:35 pm »
Универзален?
Нели има специјален за твојот мотор?
За жал неможам да најдам...
Ме интересира дали чини овој дали да го зеам или не???

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #424 на: 27 Март 2016, 22:11:35 pm »
Друже, тоа најубаво ќе ти кажат на Probe форумот, поготово некој што успешно или неуспешно правел она што правиш ти.
Конверзија од атмо во турбо со универзален кит мене ми е малку лото...треба да си спремен на дополнителни трошоци и за цело време да имаш врвни мајстори околу тебе.

Со сета почит кон тјунериве на Карклуб, али најстручните совети во врска со проблеми и прашања за мојата кола ги добив на српскиот и хрватскиот Опел/Калибра форум.
Прашај паталец, не гаталец.

Ако си стварно при пари и нерви - терај па што биде биде.
А ако си ептен при пари, тогаш купи си го црвениот V6  на чикава..барем знаеш дека е стакло, а  и имаш спремен проверен турбо кит за него.

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2851
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #425 на: 27 Март 2016, 22:20:38 pm »
Друже, тоа најубаво ќе ти кажат на Probe форумот, поготово некој што успешно или неуспешно правел она што правиш ти.
Конверзија од атмо во турбо со универзален кит мене ми е малку лото...треба да си спремен на дополнителни трошоци и за цело време да имаш врвни мајстори околу тебе.

Ако си стварно при пари и нерви терај.
А ако си ептен при пари, тогаш купи си го црвениот V6  на чикава..барем знаеш дека е стакло, а  и имаш спремен проверен турбо кит за него.
Имат правено 2.0 пробе со ваков кит.Сменија на него ковани клипови, клипначи, карики, комплет сет вентили гумици,федери,... stage 2 ламела (без замаец.Остана стариот), комплет предница, и извадија некои неверојатни 450 коња ....
Јас не одам на толку екстремно.
Кај мене ке се менуваат клипови и клипначи, карики, вентили, истата stage 2 ламела и истѕо така со мојот замаец, брегастите ке останат истите во консултација со мајстор

Компјутерот ке се прави во UPG Бугарија.Колата ке се носи таму за да се среди компјутерот на динамометар

Не ги сакам јас тие 450 коња кога  секоја недела под хаубата ке штелувам јас се нешто...
Цело време со лугето кои шо разговарам се разговара на тема колата да се вози без да прави проблеми.Хаубата да ја кревам еднаш на 10 000 км да променам учје и филтри и да се направи сервис и на турбото.....

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #426 на: 27 Март 2016, 22:26:38 pm »
Според мене , премногу модификации се тоа за се надеваш дека нема да отвараш хауба често...независно од добиената снага.
Очигледно фабричките компоненти на моторот баш и не се предвидени за турбо малтретирање.

Како е ситуцијата со V6? Само се става турбо кит или и таму се надградува пола мотор?

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2851
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #427 на: 27 Март 2016, 22:29:35 pm »
Иста приказна е и со тој мотор
Ете погледни го видеово

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #428 на: 27 Март 2016, 22:34:24 pm »
Ништо тогаш..обеси му се на врат на тој што успешно извадил 450 KС од твојов мотор со тој турбо кит, брцни длабоко во џеб , земи длабок здив и порачувај. ;D
Тука како што читам , освен еден- двајца, тешко кој може вистински да ти помогне.

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2851
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #429 на: 27 Март 2016, 22:37:25 pm »
Ништо тогаш..обеси му се на врат на тој што успешно извадил 450 KС од твојов мотор со тој турбо кит, брцни длабоко во џеб , земи длабок здив и порачувај. ;D


Пак ке кажам...... не ги сакам тие 450 коња
300 ми се сосема доволно да се извадат ке бидам презадоволен.
Сега во ПП ке ти ги пишам кои мајстори ке стојат позади ремек делово

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2851
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #430 на: 29 Март 2016, 21:04:21 pm »
Само да ви кажам дека после многуте консултации со овој со оној.Вака ке биде такак ке биде ова ке се смени она ке се смени....... Клубскиот колега Сашко Јованов од Виница ми заврши работа во UPG Бугарија.Така да колата ке се прави таму.Според пресметките да ја склопувам и правам јас со лугето кои што планирав и да ја прават бугарите, разликата во цената е околу 600 евра (поскапо во UPG) .На сето тоа гратис ми се 3 години гаранција од UPG.Така да многу повеке ми се исплати таму да ја средам.Направивме еден контакт со дечките ептен се професионалци а и ми рекоа дека 300-350 коња се вадат пеејки и ке биде компатибина за градска вожња без никаков проблем.Најголема среќа е што ламелата и издувната грана што веке се нарачани ги прифакаат и викаат дека се екстра добри.Така да остаува да се договори термин и да се извози до Софија.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг:
« Одговори #431 на: 29 Март 2016, 21:24:43 pm »
Сликај што можеш! Одлична зделка инаку, неговата кола беше многу солидно направена.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #432 на: 29 Март 2016, 22:41:55 pm »
си купуваш 3 години гаранција за 600 евра,тоа ти е џабе

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2851
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #433 на: 29 Март 2016, 23:06:49 pm »
Многу пати рачунав и прерачунував цената се вртеше тука некаде.+царини марини местење,мајстори па еден рекол вака еден рекол онака и на крај пак ке мораше да се носи во Бугарија за компјутерот да се направи.Затоа се одлучив на овој чекор во кој 600 евра повеќе ке ме чини ама затоа ке си го купам мирот.Едноставно одиш ја оставаш потпишуваш таму гаранции маранции и како господин си ја зимаш готова кола.Комплет наштелувана и направена само клучот во бравата и возиш

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2851
Одг: FORD PROBE 2.0
« Одговори #434 на: 11 Април 2016, 19:59:08 pm »
Вака изгледаат моите седишта
Ајде дизајнери малку помош за доктор Славче да ги претапацира.Нема да бидат кожни ке бидат од материјал.Сакам нешто во комбинација со црвено како на пример некои ситни делови да се од црвен материјал или подебели црвени конци по рабовите.Значи сакам да е складно со колата.Шалтаблата и ентериерот се комплет црна боја, колата ја знаете црвена.Па ајде помош