Автор Тема: Одржување на турбодизел автомобилите  (Прочитано 32354 пати)

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одржување на турбодизел автомобили, односно како да се возат на што треба да се обрне внимание за да идат што повеќе км и тн. Совети?  ???
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #1 на: 10 Март 2011, 02:17:01 am »
- како за било кој мотор, така и за ТД, немој да го газиш додека не загрее...
- редовна проверка на масло, препорачливо да биде малце над средината
- ако претежно се вози во градски услови, препорачливо е на извесни периоди да се извади на отворено, и да се спука малце, за да извадиш „лошите духови“ од турбината :)
- колку што знам, не е препорачливо ТД мотор да го држиш на високи обртаи подолг период. Јес да општо не е препорачливо тоа, ама мислам дека кај турбашите повеќе се одразува. Нека каже некој што има ТД мотор подолго време, пошто не сум најсигурен за ова.

тоа ми текнуе во моментов...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54919
  • Махер
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #2 на: 10 Март 2011, 02:18:45 am »
после подолга употреба да се остави да работи во место пола минута, минута. Да не се гаси веднаш за да не се прекине ладењето на турбината.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #3 на: 10 Март 2011, 08:16:31 am »
- Тоа важи кај секој турбо мотор - после подолга употреба и поагресивно возење да се остави да работи во место пола минута до минута.
- Редовна проверка на масло, и користење квалитетно масло.
- Издувување дефинитивно треба. Тоа значи возење на 3500 вртежи 20-тина минути.
- Апсолутно да не се малтретира додека да загрее, и 2-3 минути после тоа.
- Нормално е да троши масло во некои граници. Мојот Леон троши литар на 10.000км. Како што разбрав од некој на форумов, до 300 мл на 1000 км е прифатливо.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #4 на: 10 Март 2011, 09:06:01 am »
- како за било кој мотор, така и за ТД, немој да го газиш додека не загрее...
- редовна проверка на масло, препорачливо да биде малце над средината
- ако претежно се вози во градски услови, препорачливо е на извесни периоди да се извади на отворено, и да се спука малце, за да извадиш „лошите духови“ од турбината :)
- колку што знам, не е препорачливо ТД мотор да го држиш на високи обртаи подолг период. Јес да општо не е препорачливо тоа, ама мислам дека кај турбашите повеќе се одразува. Нека каже некој што има ТД мотор подолго време, пошто не сум најсигурен за ова.

тоа ми текнуе во моментов...

Vaka se gleda koj motor kolku vredi. Site koli sto gi kupuvam pominuvaat ekstenzivni testovi, i ako ne izdrzi kolata 3-4 saati maltretiranje so gasta vkraj, ke odi na pazar. MOcaj se na onoj motor sto ne smees da go gazis poveke od 10 minuti. Za Golf 1.4 vazi deka ke zariba ako go gazis od Veles do Skopje. Od druga strana pak mnogu me bendisuva noviot 1.6tdi motor koj pri 190 odi na 3000 rpm, mozis ovaa brzina da ja odrzuvas 24h bez problem(najverojatno)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #5 на: 10 Март 2011, 12:09:23 pm »
Ви благодарам на советите сега ќе знам како да го одржувам својот миленик за да ме служи долго време ;) а дали стартовите ѓи оштетува дизел моторите, мислам не којзнае какви стартови онака мали :)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #6 на: 10 Март 2011, 19:36:26 pm »
Ви благодарам на советите сега ќе знам како да го одржувам својот миленик за да ме служи долго време ;) а дали стартовите ѓи оштетува дизел моторите, мислам не којзнае какви стартови онака мали :)

Као шкрипки и слично?
Боље немој, бензинци подобро се снаоѓаат со тоа... Бај д веј, такви стартови оштетуваат све живо и диво, без разлика на горивото што го користиш. Не дека не можеш да го шкрипиш, ама џабе преоптеретуваш мотор и предна осовина, пошто имај предвид дека дизелот е значително потежок мотор од бензинецот.

@LP: Абе 10 минути и не се проблем, муабетот ми беше за искачање на отворено, и константно држење под високи обртаи... На пример, од Скопје за Гевгелија да се дадеш, и здравје да му земеш на моторот... Не дека не може, али тоа предизвикува последици, кои значително се косат со поентата на темава.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54919
  • Махер
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #7 на: 10 Март 2011, 19:40:32 pm »
Што има врска чкрипки со моторот. Ништо нема да му стане, ако е стоплено уљето ќе си повлеќе. Напорот е генерално на куплунгот и менувачот. Моторот нема да попушти ако правиш шкрипки... Не му мења многу.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #8 на: 10 Март 2011, 19:56:44 pm »
Што има врска чкрипки со моторот. Ништо нема да му стане, ако е стоплено уљето ќе си повлеќе. Напорот е генерално на куплунгот и менувачот. Моторот нема да попушти ако правиш шкрипки... Не му мења многу.

Ок, исправка... Малтретираш мотор и оптеретуваш мењач и спојка и слични ствари...
Колку што знам, за да шкрипиш тркала, ти треба снага од негде, па ваљда таа снага иде од моторот... Али што знам, можда има различни методи некои...
И сум поприлично сигурен дека на дизел мотор, малтретирањето/оптеретувањето е значително поголемо отколку кај бензинец.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #9 на: 10 Март 2011, 19:58:03 pm »
 :):) ок фала ама и мене не ми се стартува на чист асфалт, а дека начекам убаво место за стартови и зависи од друштвото мора да се удри некое стартче :)
а за стартување си го имам ова возилце ама само кога има вишок пари за бензин оти лапа ненормално ама и прави кеф :)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #10 на: 17 Март 2011, 12:09:15 pm »
Iëi
- Тоа важи кај секој турбо мотор - после подолга употреба и поагресивно возење да се остави да работи во место пола минута до минута.
- Редовна проверка на масло, и користење квалитетно масло.
- Издувување дефинитивно треба. Тоа значи возење на 3500 вртежи 20-тина минути.
- Апсолутно да не се малтретира додека да загрее, и 2-3 минути после тоа.
- Нормално е да троши масло во некои граници. Мојот Леон троши литар на 10.000км. Како што разбрав од некој на форумов, до 300 мл на 1000 км е прифатливо.

[
- Тоа важи кај секој турбо мотор - после подолга употреба и поагресивно возење да се остави да работи во место пола минута до минута.
- Редовна проверка на масло, и користење квалитетно масло.
- Издувување дефинитивно треба. Тоа значи возење на 3500 вртежи 20-тина минути.
- Апсолутно да не се малтретира додека да загрее, и 2-3 минути после тоа.
- Нормално е да троши масло во некои граници. Мојот Леон троши литар на 10.000км. Како што разбрав од некој на форумов, до 300 мл на 1000 км е прифатливо.

И чистење на EGR вентилот од време на време е секако потребно
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #11 на: 17 Март 2011, 12:12:47 pm »
Овај што снима носи гас маска или има K&N печурка во градите ? :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #12 на: 17 Март 2011, 18:07:38 pm »
:D:D:D:D ветерот дуваше нагоре не е проблем кај нив беше чисто
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #13 на: 17 Март 2011, 23:01:03 pm »
Само за снимателот на клипот, специјален поздрав со песмата "Enter Sandman" - Metallica :D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #14 на: 17 Март 2011, 23:24:55 pm »
на снимателот му се допадна песната и имаш поздрав од него :):):)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.