Автор Тема: Бензинци, дизели и турбаши - колку rpm имате у задња брзина при 120 км/h  (Прочитано 194769 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34289
  • Таков е животот... јебига


Малку троши ама едвај иде.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1538


Alfa Romeo Giulia

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1724
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Alfa Romeo Giulia

Многу убаво го дизајнирале дигиталниов кокпит, за разлика од Германците. Не се ни познава дека е целосно дигитален. Милина.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3035
  • Слобода или смрт
Едно од одличните работи што ги обожавам кај последниве 2 возила што ги поседувам е дигиталнен кокпит за брзина без стрелки. Прекрасна работа директно добиваш бројка. На тјусонов и обртомерот е на ист принцип во еден од приказите. Ниту еден километар немам извозено со друг приказ!

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1724
Едно од одличните работи што ги обожавам кај последниве 2 возила што ги поседувам е дигиталнен кокпит за брзина без стрелки. Прекрасна работа директно добиваш бројка. На тјусонов и обртомерот е на ист принцип во еден од приказите. Ниту еден километар немам извозено со друг приказ!

Додека постојат коли што имаат бар симулација на аналоген приказ на брзина и вртежи нема да купам кола што има само дигитален приказ. Особено за обртомер, многу полесно се гледа кај си со вртежите од круг со стрелка отколку ако е само бројка.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5928
Ствар на навика, мене апсолутно не ми менва на меганот дека е дигитален а обртомерот аналоген. Од друга страна па и то како ми оди на живци шо немам сензор за ниво на антифриз, оцд имам развиено заради него :D
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1724
Ствар на навика, мене апсолутно не ми менва на меганот дека е дигитален а обртомерот аналоген. Од друга страна па и то како ми оди на живци шо немам сензор за ниво на антифриз, оцд имам развиено заради него :D

Брзиномерот нека е дигитален, ама обртомерот е објективно почитлив ако е аналоген. Пример во Порше 992ка е одлична комбинација, аналоген обртомер на средина со дигитален брзиномер и два екрани од страна за екстра прикази.


Отсутен Fizzbuzz

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 126
Многу убаво го дизајнирале дигиталниов кокпит, за разлика од Германците. Не се ни познава дека е целосно дигитален. Милина.

Ми ги зема зборовите од уста. Одлично е среден кокпитот. Кај ВАГ групацијата многу ми се допаѓа што има кастомизација (до некое ниво) ама ова е два пати поубаво и подобро.

Отсутен Паланчански

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
Фиат Пунто ЕВО за да дигне 120 треба да надмине 2500 вртежи, што за мене е непотребно оптоварување на моторот. Ми недостига 6-та брзина за на автопат.

Отсутен Redneck

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 157
Фиат Пунто ЕВО за да дигне 120 треба да надмине 2500 вртежи, што за мене е непотребно оптоварување на моторот. Ми недостига 6-та брзина за на автопат.

Доколку се работи за бензиски мотор идеални вртежи се 2000-2500 баш во тој распон е идеално подмачкување и оптеретување. Најголемо оптеретување се случува на мали вртежи кога бараш снага од моторот често проследено со силни или не толку силни вибрации.



Отсутен Паланчански

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20

Доколку се работи за бензиски мотор идеални вртежи се 2000-2500 баш во тој распон е идеално подмачкување и оптеретување. Најголемо оптеретување се случува на мали вртежи кога бараш снага од моторот често проследено со силни или не толку силни вибрации.
Турбо дизел мулти-џет.
Навика ми е да нормално да возам со 2000. На 1500 се осеќа дека гуши.
Инаку за моите терени малку се незгодни брзините. Нагорнина, ограничување 80. Во 5-та гуши, во 4-та треба со голем број вртежи или да возам 70.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6150
  • Шо да пишам тука?🤔
Што да речам јас на 3600 вртежи  ;D
Едит: Додека го пишував постот видов дека се работи за дизел мотор, не е толку лошо.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Фиат Пунто ЕВО за да дигне 120 треба да надмине 2500 вртежи, што за мене е непотребно оптоварување на моторот. Ми недостига 6-та брзина за на автопат.

Тек да видиш 1.2 60 кс моторот, 4000 вртежи во 5та му е 120 км/ч.
А го имам терано и 165 км/ч на речиси 6000 вртежи како издржа тоа моторче и ден денес не знам :D

Ама кола со поспор и потромав мотор немам возено, како да има 30 кс а не 60.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Фабија 1.2 тди 75 кс 2010та год.