@Angel Skopje
Koja e pridobivkata na allseasons osven nemaltretiranjeto so montazzata leto/zimo?
nema ni finansiska nit sigurnosna nit vozna , mislam koi se motiviti za allseasons?
Немалтретирање како што рече.
Потоа промена на гуми е 2000 денари годишно. За 5 години тоа се 10000 денари.
Постојано возиш посвежи гуми.
Немаш складирање на гуми никаде.
Немаш потреба од втори бандажи (ако сакаш дупли)
Си има предности во секој случај. Највеќе за свежината на гумата бидејќи кај нас се поминуваат екстремно мали километражи.
Ама тазе се почнати со добри олсизн гуми, треба убаво да се види што и како да се избере пред се заради бучноста и перформансите.
ете убаво објасни, како јас да сум го пишувал ова 
п.с. со втората кола имам поминато 30К километри за цели 10 години
и ми требаат два сета?

Samo sovet, a sekako teraj kako smetas.
Ako ti e za vtora kola i malce ja vozis, togas podobra varijanta ti e da kupis samo letni gumi.
Koga e ekstremno ladno ili ima sneg, nemoras da ja vozis taa kola.
Stvatno ne ve razbiram zosto tolku ste uporni i ne proverite deka greska pravite so all seazon gumi vo klimi kako makedonskata. Pravite kompromis na smetka na bezbednost.
Samo vozis vo zabluda deka imas i letni i zimski gumi. Taa sredno meka smesa nema da ima bezbedni vozni svojstva po 5-6 vreli leta.
Ke se naprai kamce i zimno vreme ke bide beter od letna. Dzabe sto ke ima shara.
Stvarno neznam sto ke vi e all seazon. Imate razni pomagala, lanci, corapi, stegi. Ke proteras zimo nekako a pogolemiot period od 10tina meseci ke imas soodvetna guma.