Автор Тема: Гуми - Општо  (Прочитано 1842499 пати)

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5925 на: 10 Декември 2015, 09:53:34 am »
до сега не сум чул за РОШАВА гума... но можеби името е опис на квалитетот  ;D ;D ;D ;D  ;)

Отсутен Alex.mkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 159
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5926 на: 10 Декември 2015, 11:07:34 am »
На колата имам  гуми 165 70 14. задните две се при крај но предните се одлични. Сакам да ги сменам задните но со поголема широчина од 185 65 14. Дали ќе има некој проблем или све исто е :). И дали има некој користено или има воопшто слушнато за гума Rosava, Украинска гума е.  ??? ??? ???
 
На работа на еден од службените пикапи се возеја Росава зимски, ама шарата беше апла за низ снег и кал. На асфалт мн лизгаа при кочење, и перформаси никакви. Како за приколка гуми добри се :)

Отсутен ace_banja89

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 58
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5927 на: 10 Декември 2015, 12:11:54 pm »
На што кола? Не само што нема да има проблем туку и подобро да ставиш таква кај некои коли. И од фабрика идат со пошироките што ги сакаш.
на фиат пунто 1.2
Фабрички се препорачува 165 70 14 или 186 65 14

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6544
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5928 на: 10 Декември 2015, 13:37:27 pm »
Ако не се лажам, вака одат гумите: 175/65 Р14 или 185/60 Р14, ако веќе имаш 165/70, за да немаш отстапувања во километражот.
Е сега кога димензија одат поевтино 185/ 60 или 65 не знам јас... :)

едит1: -4.5мм со +4.75мм во радиусот на гумата имало разлика со 185/60(65) со 165/70, така да сеедно било кога димензија ја одбериш, на двете ќе имаш мало отстапување.  :)
« Последно менување: 10 Декември 2015, 13:44:14 pm Power to the people »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5929 на: 10 Декември 2015, 14:33:53 pm »
Зошто новите или помалку истрошените гуми се ставаат позади?

Цитат
Без разлика дали вашето возило има преден или заден погон, Pneumatik ви препорачува поновите гуми да ги ставите за задни, со цел да се постигне поголема безбедност во непредвидливи и тешки ситуации (ненадејно кочење,опасни кривини, итн.), особено на влажни патишта.
Бројни тестови покажале дека полесно е да се контролираат предните тркала отколку задните.
Предните гуми во основа побргу се трошат особено кај автомобилите со преден погон кои се најбројни во моментов.

Извор
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5930 на: 10 Декември 2015, 17:35:44 pm »
Гумите пo мoжнoст сo рoтaцијa пoдеднaквo пoтрoшени и нaпред и нaзaд и никaкo пoинaку е прaвилнo.

Отсутен Lubenicata

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 716
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5931 на: 10 Декември 2015, 19:37:30 pm »
гума 120-130/60-65-70/р16 каде да најдам??

Отсутен ace_banja89

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 58
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5932 на: 11 Декември 2015, 17:59:39 pm »
letna guma nexen ili barum.....iskustvo

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6862
  • Бенве сие бенве
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5933 на: 11 Декември 2015, 18:03:21 pm »
Барум пред Нексен, имаме на пасатот некои н фера су дрн мрн, врска немаат. На голфот на братми имаше барум кога го купив од германија и добри се покажаа.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5934 на: 11 Декември 2015, 18:08:00 pm »
Пумпај на Исус и 12 атмосфери и цепај.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5935 на: 11 Декември 2015, 19:37:42 pm »
Зошто новите или помалку истрошените гуми се ставаат позади?

Цитат
Без разлика дали вашето возило има преден или заден погон, Pneumatik ви препорачува поновите гуми да ги ставите за задни, со цел да се постигне поголема безбедност во непредвидливи и тешки ситуации (ненадејно кочење,опасни кривини, итн.), особено на влажни патишта.
Бројни тестови покажале дека полесно е да се контролираат предните тркала отколку задните.
Предните гуми во основа побргу се трошат особено кај автомобилите со преден погон кои се најбројни во моментов.

Извор

Ова го имаат од нас тука украдено. Не се доволно интелигентни сами да им текне. Ова го немаа објавено додека ние не го издебатиравме тука. What a grandma muffs :P

Али погрешно сфатиле:

Цитат
Кога новите пневматици се ставени позади:

– Справувањето со возилото ќе биде исто како и претходно затоа што влечењето ќе биде исто.

– Задното насочување ќе биде подобро и возачот без проблем ќе го контролира возилото во саканата насока.


1. Справувањето со возилото нема да биде исто затоа што влечењето не е исто. Новите гуми ќе одат назад и хендлингот позади ќе биде подобар. Старите гуми ќе бидат напред и ќе бидат помалку изедени одошто биле старите предни па хендлингот ќе биде подобар, значи нема да биде исто.

2. Задното насочување ќе биде подобро, но возачот ќе има одредени проблеми да го контролира возилото во саканата насока затоа што напред има стари и полуистрошени гуми, па затоа не е точно дека ќе нема проблем. Ќе има проблем, но ќе биде подобро одошто позади да има стари гуми кои моментумот на задниот дел нема да можат да го исконтролираат па ќе го предадат на предниот дел каде новите гуми нема да успеат да го издржат оптеретувањето и возачот сосем ќе загуби контрола.

Можеле да се потрудат тоа прво да го сфатат па да го објаснат онака како треба наместо да го избљуваат така безвезе на сајт. Сепак, со гуми работат мајку му, треба да бидат стручни во таа област.
« Последно менување: 11 Декември 2015, 19:45:54 pm Миле Џонтра »

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5936 на: 11 Декември 2015, 23:30:57 pm »
Зошто новите или помалку истрошените гуми се ставаат позади?

Цитат
Без разлика дали вашето возило има преден или заден погон, Pneumatik ви препорачува поновите гуми да ги ставите за задни, со цел да се постигне поголема безбедност во непредвидливи и тешки ситуации (ненадејно кочење,опасни кривини, итн.), особено на влажни патишта.
Бројни тестови покажале дека полесно е да се контролираат предните тркала отколку задните.
Предните гуми во основа побргу се трошат особено кај автомобилите со преден погон кои се најбројни во моментов.

Извор

Ова го имаат од нас тука украдено. Не се доволно интелигентни сами да им текне. Ова го немаа објавено додека ние не го издебатиравме тука. What a grandma muffs :P

Али погрешно сфатиле:

Цитат
Кога новите пневматици се ставени позади:

– Справувањето со возилото ќе биде исто како и претходно затоа што влечењето ќе биде исто.

– Задното насочување ќе биде подобро и возачот без проблем ќе го контролира возилото во саканата насока.


1. Справувањето со возилото нема да биде исто затоа што влечењето не е исто. Новите гуми ќе одат назад и хендлингот позади ќе биде подобар. Старите гуми ќе бидат напред и ќе бидат помалку изедени одошто биле старите предни па хендлингот ќе биде подобар, значи нема да биде исто.

2. Задното насочување ќе биде подобро, но возачот ќе има одредени проблеми да го контролира возилото во саканата насока затоа што напред има стари и полуистрошени гуми, па затоа не е точно дека ќе нема проблем. Ќе има проблем, но ќе биде подобро одошто позади да има стари гуми кои моментумот на задниот дел нема да можат да го исконтролираат па ќе го предадат на предниот дел каде новите гуми нема да успеат да го издржат оптеретувањето и возачот сосем ќе загуби контрола.

Можеле да се потрудат тоа прво да го сфатат па да го објаснат онака како треба наместо да го избљуваат така безвезе на сајт. Сепак, со гуми работат мајку му, треба да бидат стручни во таа област.
Колку само им е утка она со ненадејно кочење, баш тогаш напред ти требаат нови гуми...многу повеќе тежина се префрла на нив.
За забрзување исто така, подобро е нови напред да имаш.
За контролирање на колата подобро е назад да се нови. Но со оглед на тоа дека повеќето возила со преден погон имаат поголема маса на предната оска, арно ќе е возилото таму да има поасални гуми, особено ако возачот не е аматер.

Доколку се работи за возач кој никогаш не ја осетил колата, не пробал како се однесува тогаш новите гуми назад нека си ги стави, бидејќи така нема да се изврти во кривина, но затоа нека пази на кочење бидејќи возилото ќе кочи полошо отколку со предните понови за задните постари.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5937 на: 11 Декември 2015, 23:34:38 pm »
но затоа нека пази на кочење бидејќи возилото ќе кочи полошо отколку со предните понови за задните постари.
Зависи што подразбираш под полошо.
Ако поновите се напред тогаш задниот дел ќе сака да дојде пред предниот. Ако е идеална распределбата на тежината тогаш ќе има многу долг пат на сопирање. Ако нема идеална распределба на тежината тогаш задниот дел ќе сака да дојде пред предниот и ќе се изврти колата. А бидејќи скоро секогаш колата е потешка напред лево (ради возачот ако е сам) тогаш имаш вртење во лево од каде што наидуваат возила во спротивна насока и тогаш си го ебал ежот. Најлошо можно сценарио :)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5938 на: 11 Декември 2015, 23:40:08 pm »
застанете малце другари,никогаш нема да дојде до извртување на задниот дел ако брзината е прилагодена,затоа нема потреба новите гуми да одат позади

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5939 на: 11 Декември 2015, 23:47:32 pm »
Зошто предните плочки побрзу се абат а се поголеми од задните?
Сега незнам колку е поголемо оптоварувањето напред при кочење, но толку треба и да се поасални предните гуми за иделно кочење. А тоа никако не е случај со постари гуми напред,  тоа ми беше муабетот.
« Последно менување: 12 Декември 2015, 00:12:12 am Filip_90 »