Samo me cudi zosto ne bi mozel da zakocis so allseason guma? Dali mislis deka Michelin Crossclimate + zosto se fativme za taa guma bi zakocila poloso od nekoja noname ili sredna klasa na letna ili zimska guma? Mnogu predrasudi imate.
Do skoro bev samo so letni gumi, ne vozev mnogu i ne mi se isplakjase da stavam dva seta, zima eden mesec kolata parkirana, si brkav rabota so taxi i bus. Otkako staviv allseason pred nekoj mesec nemam nikakov problem, duri mislam deka na temperaturi okolu i pod 0 allseasanot e daleku podobra od mojata letna Goodyear Efficient Grip. Ocekuvam deka nad 25c+ allseasonot da bi bila malku polosa, ama ovde dobivam guma za sekoe vreme. Denes od gaden mraz od parking izlegov bez problem i vozam isto bez problem. So letnata ne mozev od mesto da se pomrdnam a ne pak vozenje.
Allseasanot voopsto ne se losi gumi. Ako si preferiras dva seta, togas top, moze taka e najdobro resenie, ama da tvrdis deka allseason ne gi biva e 100% daleku od vistina. A najcesto takvi tvrdenja davaat luge sto nikogas ne vozele allseason gumi. Eve jas tvrdam ferrari se najtapa koli na svet
I aston martin isto katastrofa
Ама не, никој не вели дека целосезонските не ги бива.
Зошто мислиш дека мора да биде или-или работата?
Споредуваме опции, што е подобро - за нијанси, помали или па поголеми нијанси. Форум е, па цепидлачиме.
![Smiley :)](https://forum.carclub.mk/Smileys/FlatEmoji/smiley.gif)
Прво, поназад Микиус даде пример - со угорницата. Јес да е тоа само еден употребен пример, ама и твојов е само еден употребен пример. Јас не споредував анекдотални ситуации, туку зборев општо за перформансите.
Реков што мислам, но еве и факти:
- добри летни гуми секогаш имаат подобри перформанси од целосезонски гуми - освен кога температурата паѓа под 7с (пореално под 5с)
- целосезонски гуми се подобри од летните кога температурата е накај нула и под нула.
- на снег целосезонските гуми сеуште се
далеку од кочењето и тракцијата на зимските и примерите како тој на Мики има многу, ама не е само качувањето угорници туку и тракцијата во кривини и/или маневрирања лево десно (како што видовме сите што возевме на автопат завчера навечер).
ОК, си одлучил дека не можеш или не сакаш да имаш два сета гуми/тркала. Тоа не го коментирам. Но од аспект на изборот целосезонски или летни гуми, едно од прашањата е на пример: дали тебе ситуациите со замрзнат паркинг или возење по снег (кои денови реално се бројат на раце со нашиве зими), дали тоа ти е толку важно за останатите 300++ денови имаш инфериорни перформанси во однос на летните гуми?
Уште едно прашање би било за животниот век. Иако целосезонски гуми се поотпорни од зимските на деградација на топло време тие сеуште имаат многу побрза деградација од летните гуми... Посебно со нашиве брутално жешки лета и усвитен асфалт. Значи во комбинација со претходното прашање, додатното е дали тие неколку денови со снег вредат за помал животен век на целосезонските гуми.
Ова видео е линкано повеќе пати ама еве го уште еднаш пошто добро објаснува што е што:
https://www.youtube.com/watch?v=wUxo2KmO4OIИ овој одличен тест (ги има и твоите кросклајмат):
https://www.youtube.com/watch?v=bKtnczk8MxkСупер може да се разбере како се менуваат перформансите на разни температури, и колкави разлики има меѓу летни/зимски/целосезонски гуми...
Сѐ што кажувам е дека за мене лично добивките од целосезонските не се исплатат за губитокот во перформанси во најголемиот дел од годината, и помалиот животен век на користење. Се мислев и јас за татко ми дали да земам целосезонски или летни, на крај заради сите овие работи му одбрав летни.