Автор Тема: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?  (Прочитано 27548 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #45 на: 01 Август 2011, 19:28:43 pm »
Најнапред, добредојде.

Второ, читни ја темата од почеток и ѕирни ги линковите со реалните мерења на динамометар.

Трето, мерењето му е направено на динамометар, значи каков и да е динамометарот тој е многу поточен од твојата претпоставка. Ако вели 92КС на тркала тогаш тоа е тоа.

Четврто, придобивките од тјунинзите не се собираат на куп. Тие се распределени по целата крива на вртежен момент и моќност.

Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #46 на: 01 Август 2011, 19:34:15 pm »
Случајно наидов на страничево, па незнам, можда некому ќе му биде корисно ...

http://www.car-videos.net/articles/horsepower_torque.asp

Извини и тука малце ќе те позамарам, се надевам нема да ми замериш :)

На овој сајт што си го линкувал, а и на google кога ќе побараш како се пресметува КС ќе ти ја даде истата равенка HP= NM x RMP / 5252
Доколку пробаш да ги внесеш твоите мерења ќе добиеш 104 КС што мене искрено ми е повеќе логично.
Самиот мод на OPC Intake Pipe со K&N Panel Filter ти ослободува ~3-4 КС (мерено на Dyno aко сакате и слики ќе ви постирам од друг форум)
На тоа кога ќе се додаде и Чип тјунингот кој додава ~9-10 КС и се останато мене искрено ми е поверојатно дека моменталната коњажа на твојата кола изнесува 104КС наместо 92КС.
Всушност и да е почетната на астрата 84 КС да додадеш најмалку +12КС Dyno-то би требало да отчита 96 КС, а не 92КС.

Ме интересира и другите што мислат за ова?
Тие плус волку, плус толку не се баш така едноставни. Негде добиваш некаде губиш... И на крај едвај нешто добиваш. Особено кај атмосферски мотори. 92кс преку сила на тркало.

Отсутен infected

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 402
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #47 на: 01 Август 2011, 20:29:10 pm »
Најнапред, добредојде.

Второ, читни ја темата од почеток и ѕирни ги линковите со реалните мерења на динамометар.

Трето, мерењето му е направено на динамометар, значи каков и да е динамометарот тој е многу поточен од твојата претпоставка. Ако вели 92КС на тркала тогаш тоа е тоа.

Четврто, придобивките од тјунинзите не се собираат на куп. Тие се распределени по целата крива на вртежен момент и моќност.



Ахам :o

Темата ја имам целосно прочитано само не се разбирам до толку па затоа некои работи не ми се јасни...
Значи нема везе уствари тоа со равенката и без разлика што ако се икористат параметрите од динамометарот во однос на RPM и NM се добива друга вредност за коњажата?
Мене тоа ме збуни и затоа се посомневав на подесеноста на динамометарот или што ја знам...
« Последно менување: 01 Август 2011, 20:31:14 pm infected »

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #48 на: 01 Август 2011, 21:58:12 pm »
Најнапред, добредојде.

Второ, читни ја темата од почеток и ѕирни ги линковите со реалните мерења на динамометар.

Трето, мерењето му е направено на динамометар, значи каков и да е динамометарот тој е многу поточен од твојата претпоставка. Ако вели 92КС на тркала тогаш тоа е тоа.

Четврто, придобивките од тјунинзите не се собираат на куп. Тие се распределени по целата крива на вртежен момент и моќност.



Ахам :o

Темата ја имам целосно прочитано само не се разбирам до толку па затоа некои работи не ми се јасни...
Значи нема везе уствари тоа со равенката и без разлика што ако се икористат параметрите од динамометарот во однос на RPM и NM се добива друга вредност за коњажата?
Мене тоа ме збуни и затоа се посомневав на подесеноста на динамометарот или што ја знам...

Како прво здраво, да се запознаеме, ја сум djidji - културно е нели ;) Интересно е од толку постови на форумов, ти како прв го одбра баш овој ... најтешкиот и најболниот :) Морам у старт да ти кажам дека едно е теорија, а друго е пракса. Домашниот есап на пазар не искача :D Башка, фабрички има 125 Nm при 4000 rpm што значи би требало да имам НЕ 90 туку 95 КС (а мерено на дино има реални 84КС), аналогно чипувана би требала да има 104,5 КС, а има 92КС :D Ова се формули за пресметка на тн сурова моќност или снага без загуби. Ако го прочита подобро текстот ќе видиш дека загубите се движат од 15%-25% и мајсторијата на тјунингот е всушност сведување на овие загуби на минимум. У мојов случај, како и што се гледа од графиконот, загубите ми се намалени од 24% на 18% (зборувам за снагата која се пренесува на тркала, што всушност нас и не интересира), значи од максимум на минимум и толку може еден атмосферец да се тјунира. Зголемувањето на снагата е околу 10%, а тоа дека со К&N филтер некој добил или со модифициран усис ... :D ете питај паталец, а не гаталец - лично се уверив дека на оваа кубикажа и коњажа, апсолутно нема разлика! На снажни мотори и октан бустерот се осеќа, а и магнетите монтирани на доводот за гориво ... Цела наука е тјунингот, а највредното нешто е резултатот добиен по емпириска метода, која за жал на овие простори е скоро невозможна, а и ако е доста е солена !

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #49 на: 01 Август 2011, 22:02:19 pm »
Декларираните бројки се маскимални вредности добиени во лабораториски услови и на осовина на мотор каде не се приклучени сите компоненти кои се активни во нормални услови при вожња и тоа: серво, водна пумпа, алтернатор, клима, вентилатори. Понатаму нема загуби од преносот, менувачот и останатата механика приклучена на осовина.

На крај, тие борјки се добиени при одредени климатски услови со специфично гориво. Тие услови се различни од оние кои ги имаме ние, се разбира и нашето горивото е секако помалку квалитетно.

Со цел да се расчистат небулозите околу придобивките од адитивите на џиџи, како и филтрите и чип-тјунингот, Џиџи реши да направи Дајно тест. Првите негови впечатоци беа "OMG WTF", а потоа си ги наврати сите филмови и си легна на баршното. Всушност и тоа кое го има постигнато во моментов е многу солидно во однос на фабричките поставки на запорожецот 1.4. Камо да беа направени на некој 2.0 турбо...
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #50 на: 01 Август 2011, 22:17:56 pm »
Најнапред, добредојде.

Второ, читни ја темата од почеток и ѕирни ги линковите со реалните мерења на динамометар.

Трето, мерењето му е направено на динамометар, значи каков и да е динамометарот тој е многу поточен од твојата претпоставка. Ако вели 92КС на тркала тогаш тоа е тоа.

Четврто, придобивките од тјунинзите не се собираат на куп. Тие се распределени по целата крива на вртежен момент и моќност.



Ахам :o

Темата ја имам целосно прочитано само не се разбирам до толку па затоа некои работи не ми се јасни...
Значи нема везе уствари тоа со равенката и без разлика што ако се икористат параметрите од динамометарот во однос на RPM и NM се добива друга вредност за коњажата?
Мене тоа ме збуни и затоа се посомневав на подесеноста на динамометарот или што ја знам...
Иако диното на кое е мерена силата не е топ класа, и да не е најпрецизно во измерените вредности, разликата  реално ќе ја прикаже.

Отсутен infected

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 402
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #51 на: 01 Август 2011, 22:37:25 pm »
Најнапред, добредојде.

Второ, читни ја темата од почеток и ѕирни ги линковите со реалните мерења на динамометар.

Трето, мерењето му е направено на динамометар, значи каков и да е динамометарот тој е многу поточен од твојата претпоставка. Ако вели 92КС на тркала тогаш тоа е тоа.

Четврто, придобивките од тјунинзите не се собираат на куп. Тие се распределени по целата крива на вртежен момент и моќност.



Ахам :o

Темата ја имам целосно прочитано само не се разбирам до толку па затоа некои работи не ми се јасни...
Значи нема везе уствари тоа со равенката и без разлика што ако се икористат параметрите од динамометарот во однос на RPM и NM се добива друга вредност за коњажата?
Мене тоа ме збуни и затоа се посомневав на подесеноста на динамометарот или што ја знам...

Како прво здраво, да се запознаеме, ја сум djidji - културно е нели ;) Интересно е од толку постови на форумов, ти како прв го одбра баш овој ... најтешкиот и најболниот :) Морам у старт да ти кажам дека едно е теорија, а друго е пракса. Домашниот есап на пазар не искача :D Башка, фабрички има 125 Nm при 4000 rpm што значи би требало да имам НЕ 90 туку 95 КС (а мерено на дино има реални 84КС), аналогно чипувана би требала да има 104,5 КС, а има 92КС :D Ова се формули за пресметка на тн сурова моќност или снага без загуби. Ако го прочита подобро текстот ќе видиш дека загубите се движат од 15%-25% и мајсторијата на тјунингот е всушност сведување на овие загуби на минимум. У мојов случај, како и што се гледа од графиконот, загубите ми се намалени од 24% на 18% (зборувам за снагата која се пренесува на тркала, што всушност нас и не интересира), значи од максимум на минимум и толку може еден атмосферец да се тјунира. Зголемувањето на снагата е околу 10%, а тоа дека со К&N филтер некој добил или со модифициран усис ... :D ете питај паталец, а не гаталец - лично се уверив дека на оваа кубикажа и коњажа, апсолутно нема разлика! На снажни мотори и октан бустерот се осеќа, а и магнетите монтирани на доводот за гориво ... Цела наука е тјунингот, а највредното нешто е резултатот добиен по емпириска метода, која за жал на овие простори е скоро невозможна, а и ако е доста е солена !

Здраво, мило ми е јас сум Паки :) Имам јас обичај да ги здрвам понезгодните теми :) Фала ти на објаснувањето веќе ми е многу појасно.

Декларираните бројки се маскимални вредности добиени во лабораториски услови и на осовина на мотор каде не се приклучени сите компоненти кои се активни во нормални услови при вожња и тоа: серво, водна пумпа, алтернатор, клима, вентилатори. Понатаму нема загуби од преносот, менувачот и останатата механика приклучена на осовина.

На крај, тие борјки се добиени при одредени климатски услови со специфично гориво. Тие услови се различни од оние кои ги имаме ние, се разбира и нашето горивото е секако помалку квалитетно.

Со цел да се расчистат небулозите околу придобивките од адитивите на џиџи, како и филтрите и чип-тјунингот, Џиџи реши да направи Дајно тест. Првите негови впечатоци беа "OMG WTF", а потоа си ги наврати сите филмови и си легна на баршното. Всушност и тоа кое го има постигнато во моментов е многу солидно во однос на фабричките поставки на запорожецот 1.4. Камо да беа направени на некој 2.0 турбо...

Јасно ми беше дека мерењата на снагата се едни на моторот, а други на тркалата. Само не ми беше јасно дека Дајното истовремено ги мери НМ на моторот и фактичката коњажа е од тркалата. Мислев дека и НМ се измерени на тркалата. Фала ти :)

Најнапред, добредојде.

Второ, читни ја темата од почеток и ѕирни ги линковите со реалните мерења на динамометар.

Трето, мерењето му е направено на динамометар, значи каков и да е динамометарот тој е многу поточен од твојата претпоставка. Ако вели 92КС на тркала тогаш тоа е тоа.

Четврто, придобивките од тјунинзите не се собираат на куп. Тие се распределени по целата крива на вртежен момент и моќност.



Ахам :o

Темата ја имам целосно прочитано само не се разбирам до толку па затоа некои работи не ми се јасни...
Значи нема везе уствари тоа со равенката и без разлика што ако се икористат параметрите од динамометарот во однос на RPM и NM се добива друга вредност за коњажата?
Мене тоа ме збуни и затоа се посомневав на подесеноста на динамометарот или што ја знам...
Иако диното на кое е мерена силата не е топ класа, и да не е најпрецизно во измерените вредности, разликата  реално ќе ја прикаже.

Да дури и разликата да се земе во предвид само се гледа дека пресметките не ми се уреду. Фала :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #52 на: 04 Август 2011, 00:30:54 am »
И вртежниот момент (NM) и моќноста(kW) се функции кои со динанмометар се мерат на тркала
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4999
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #53 на: 04 Август 2011, 00:38:38 am »
Мислам дека динамометарот мери вртежен момент и во однос на него се рачуна моќноста?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #54 на: 04 Август 2011, 00:43:02 am »
Мислам дека динамометарот мери вртежен момент и во однос на него се рачуна моќноста?

Има различни типови на динамометри, у принцип треба да ја мери и моќноста и обртниот момент !

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #55 на: 04 Август 2011, 00:47:22 am »
Со мерење на едното плус вртежите во минут се добива другото. Практично се мери вртежен момент и број на вртежи а од таму кривата на моќност се изведува како функција од вртежите во зависност и вртежниот момент.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #56 на: 04 Август 2011, 01:08:02 am »
Хмм а бе така е, ама и некој фактор на корекција. Динамометарот мери сила, е сеа сила пута крак е момент (обртен), ама ако едноставно ја пресметаш по формулата Снагата [kw] = Обртен момент [Nm] x Број на вртежи во мин. / 9549 не излегува баш така ;)

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #57 на: 04 Август 2011, 18:29:46 pm »
А каде оваде во Скопје или во Македонија да се измери сила на на тркала но со ДиноКочница ???

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #58 на: 04 Август 2011, 20:01:46 pm »
А каде оваде во Скопје или во Македонија да се измери сила на на тркала но со ДиноКочница ???

Ја знам кај баган... Маџари

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #59 на: 04 Август 2011, 20:03:17 pm »
А каде оваде во Скопје или во Македонија да се измери сила на на тркала но со ДиноКочница ???
Мислам дека тука нема Дино со кочница, затоа јас и мерев во Србија на такво Дино ...