Автор Тема: Problem so klima  (Прочитано 204082 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Клима
« Одговори #135 на: 24 Мај 2013, 01:53:00 am »
сите авто клими губат фреон по малце. и тоа е логично и нормално, бидејки имаат еден дел со гумени црева. гуменото црево неможе да го издржи тој притисок МОЛЕКУЛАРНО а да не губи. е сега зависно која клима со кој компресор е монтирано па така зависи и со кои притисоци работи климата па директно од тоа зависи и загубата на фреон. во просек, велам во просек од возила што доаѓаат кај нив, како податок од 2 фирми кои професионално се бават со тоа се работи за губење од 15 до 35% на годишно ниво. јас како познавач на оваа проблематика прежалувам илјадарче секоја година и идам да си го проверам нивото на фреон во возилата... така и оваа година, фалеа 310 грама, наспроти 370 кога прв пат го полнев, а собира вкупно 780 грама. тоа е околу 30%

од друга страна реното ми губеше околу 100-120 грама на годишно ниво што е едвај 15%.

инаку авто клима во просек може да работи со присуство до 30% фреон (70% да изгуби), под тоа ниво во принцип ке изгаси пресостатскиот прекидач или ако е заглавен истиот ке прегори компресорот, бидејки нема што да го лади, а секој втор е закочен бидејки тие имаат краток рок на траење и треба да се менуваат, само кај нас никој нема да фрли 30 евра за сигурносен прекидач.

мој совет е како и со маслото, како и со филтрите, како и со сите течности, секоја година да си правите контрола на климата-фреонот, т.е. да ги прежалите 10-15 евра ГОДИШНО за да си ја имате климата во возилото во перфектна кондиција, без да се плашите дека ке ве остави негде во небрано. во нај лоши но не ретки сценарија што сум ги видел е да се укочи компресорот и да го скине каишота (за оваа сезона до сега дури 4 а тек е почеток на лето), а од друга страна тој каиш нај често е врзан со серво и алтернатор... значи се укочува климата-компресорот, кине каишот и вие останувате без волан (станува тежок како на јсп автобусите стари) и без струја за возилото. во таква состојба можете да извозите максимум 50-70 километри. замисли дека тоа можеби ке ви се деси на одмор некаде.

што да направите за да спасите колку толку?
прво и основно ВЕДНАШ застанете и изгасете го моторот. обавезно исклучете контакт и извадете го клучот од брава. извлечете го скинатиот каиш надвор од моторот. скинат каиш оставен во мотор може и веднаш а може и брзо или покасно да направи огромен проблем, да влета негде кај што не треба, да усука и искине инсталација или недај боже како што јас сум видел е да влета во ребрастиот каиш и да го рипне... отиде моторот јабан.

следно е со изгасени светла, изгасено радио, и без играње со прозорите, со пониски обртаи на моторот да пробате да го најдете првиот сервис (со едно палење и не гасење на колата воопшто додека не го најдете), кај што ке ви сменат каиш и ке ви ја исклучат-одкочат климата. во нај лош случај може да се деси да мора да го демонтираат компресорот и да добиете помал каиш колку за до дома да стигнете. значи ова ако ви се дешава во странство, а ако ви се дешава во МК, тогаш исто како првото, извадете го каишот и полека, без брзање, одвозете се до кај мајсторот.. ако ви изгледа премногу комплицирано, паркирај те се и преку вашиот втор миленик во џебот, повикајте пријател кој што разбира нешто...

не заборавајте секоја година да си го мењате полен филтерот. тој е идеално место за собирање на разно разни бактерии и вируси. низ него цело време иде воздух, парното влече воздух низ него и во зима...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Клима
« Одговори #136 на: 24 Мај 2013, 02:41:54 am »
сервис a-c-e на 3 Македонска Бригада

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Клима
« Одговори #137 на: 24 Мај 2013, 09:40:17 am »
Да си го изреклмаирам дедов..:)..кој е од Велес може да си наполни фреон кај Бошков Инжењеринг, 1.600 денари мислам дека зима за полнење!

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3464
Одг: Клима
« Одговори #138 на: 24 Мај 2013, 09:46:22 am »
Тоа е премногу.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Клима
« Одговори #139 на: 24 Мај 2013, 09:49:49 am »
Арно де....тој си знае...јас само кажав...а има и поевтино сигурно...мене за 15 минути ми наполни во Корсата на женава...мраз е вантре сега ако пуштиш клима, a евтино ме фана...:) !

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Клима
« Одговори #140 на: 24 Мај 2013, 10:29:35 am »
Да си го изреклмаирам дедов..:)..кој е од Велес може да си наполни фреон кај Бошков Инжењеринг, 1.600 денари мислам дека зима за полнење!
Тоа е премногу.

не е премногу. ако е скроз празна климата толку се движи полнење на авто клима “за пријатели“ по скопскиве сервизи... конкретно кој го пиша аце на трета ударна бригада, однсоно цеко газдата, кај него е полнење 2.000 денари. така да 1600 е таман.
 законтрола на ниво на фреон се помали цените. конкретно и јас кај цеко ги носам колите. 1000-че во просек ми е полнење. лани 1200 ми зема, годинава 1000. седи доле сопругата претпоставувам му е, весна се вика, мајсториве го закачуваат апаратот на кола, го извлекуваат цел фреон надвор, на дисплејот ке напише колку грама има а колку треба да биде и според разликата ти наплаќаат. си имаат цена според колку ти треба. а на скроз празна клима реков, 2000 денари е. во “авто клима“ во лисиче е 1800 тоа... ама он не е аце-цеко...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Клима
« Одговори #141 на: 24 Мај 2013, 18:35:15 pm »
за пријатели други се цените се разбира :Р

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Клима
« Одговори #142 на: 27 Мај 2013, 12:49:11 pm »
сите авто клими губат фреон по малце. и тоа е логично и нормално, бидејки имаат еден дел со гумени црева. гуменото црево неможе да го издржи тој притисок МОЛЕКУЛАРНО а да не губи. е сега зависно која клима со кој компресор е монтирано па така зависи и со кои притисоци работи климата па директно од тоа зависи и загубата на фреон. во просек, велам во просек од возила што доаѓаат кај нив, како податок од 2 фирми кои професионално се бават со тоа се работи за губење од 15 до 35% на годишно ниво. јас како познавач на оваа проблематика прежалувам илјадарче секоја година и идам да си го проверам нивото на фреон во возилата... така и оваа година, фалеа 310 грама, наспроти 370 кога прв пат го полнев, а собира вкупно 780 грама. тоа е околу 30%

од друга страна реното ми губеше околу 100-120 грама на годишно ниво што е едвај 15%.

инаку авто клима во просек може да работи со присуство до 30% фреон (70% да изгуби), под тоа ниво во принцип ке изгаси пресостатскиот прекидач или ако е заглавен истиот ке прегори компресорот, бидејки нема што да го лади, а секој втор е закочен бидејки тие имаат краток рок на траење и треба да се менуваат, само кај нас никој нема да фрли 30 евра за сигурносен прекидач.

мој совет е како и со маслото, како и со филтрите, како и со сите течности, секоја година да си правите контрола на климата-фреонот, т.е. да ги прежалите 10-15 евра ГОДИШНО за да си ја имате климата во возилото во перфектна кондиција, без да се плашите дека ке ве остави негде во небрано. во нај лоши но не ретки сценарија што сум ги видел е да се укочи компресорот и да го скине каишота (за оваа сезона до сега дури 4 а тек е почеток на лето), а од друга страна тој каиш нај често е врзан со серво и алтернатор... значи се укочува климата-компресорот, кине каишот и вие останувате без волан (станува тежок како на јсп автобусите стари) и без струја за возилото. во таква состојба можете да извозите максимум 50-70 километри. замисли дека тоа можеби ке ви се деси на одмор некаде.

што да направите за да спасите колку толку?
прво и основно ВЕДНАШ застанете и изгасете го моторот. обавезно исклучете контакт и извадете го клучот од брава. извлечете го скинатиот каиш надвор од моторот. скинат каиш оставен во мотор може и веднаш а може и брзо или покасно да направи огромен проблем, да влета негде кај што не треба, да усука и искине инсталација или недај боже како што јас сум видел е да влета во ребрастиот каиш и да го рипне... отиде моторот јабан.

следно е со изгасени светла, изгасено радио, и без играње со прозорите, со пониски обртаи на моторот да пробате да го најдете првиот сервис (со едно палење и не гасење на колата воопшто додека не го најдете), кај што ке ви сменат каиш и ке ви ја исклучат-одкочат климата. во нај лош случај може да се деси да мора да го демонтираат компресорот и да добиете помал каиш колку за до дома да стигнете. значи ова ако ви се дешава во странство, а ако ви се дешава во МК, тогаш исто како првото, извадете го каишот и полека, без брзање, одвозете се до кај мајсторот.. ако ви изгледа премногу комплицирано, паркирај те се и преку вашиот втор миленик во џебот, повикајте пријател кој што разбира нешто...

не заборавајте секоја година да си го мењате полен филтерот. тој е идеално место за собирање на разно разни бактерии и вируси. низ него цело време иде воздух, парното влече воздух низ него и во зима...
Bravo Onak,
Mnogu profi objasneto za klimite na vozilata, kako za pocetnici, isto i za veterani.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Клима
« Одговори #143 на: 02 Јуни 2013, 13:27:34 pm »
Bravo druze Onak. Ubavo e da znam koga bi imal kola so klima na sto da vnimavam i kako da ja odrzuvam

Отсутен SimulatoR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 242
  • Let's see you? :)
    • https://www.facebook.com/SimulatoR.M3
Одг: Клима
« Одговори #144 на: 02 Јуни 2013, 13:37:10 pm »
Предложете добар сервис за контрола на фреон за клима на мазда 3 ?

Едит : се разбира цената да е прифатлива.
Try Not to become a Man of Success, but Rather
Try to become a Man of Value

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Клима
« Одговори #145 на: 04 Јуни 2013, 09:50:12 am »
аце авто клима т.е. цеко.

се наоѓа кај раде кончар во уличката... дојди ти до таму и прашај за цеко, сите го знаат кај е...2 децении е таму..
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Dimac

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 672
Одг: Клима
« Одговори #146 на: 04 Јуни 2013, 14:46:27 pm »
Не сум имал лично искуство со аце авто клима т.е цеко, али гледајки како ги сервисира комбињава од фирма и дека летно време не можат да симнат темп. под 15 степени на релација Скопје-Струмица, јас не би му доверил моја кола

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: Клима
« Одговори #147 на: 04 Јуни 2013, 17:34:50 pm »
Климата дома што ја имаш пробај стави ја на 15 степени и стави некаде термометар каде што нема да биде дирекно на струењето и види дали ќе постигне 15 степени.
Па после пишувај дека една авто клима не чини.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Клима
« Одговори #148 на: 04 Јуни 2013, 17:42:22 pm »
Сервис одржавање пачкуљ бул. Србија до надвозникот викаат добар е.

Отсутен Dimac

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 672
Одг: Клима
« Одговори #149 на: 04 Јуни 2013, 17:52:46 pm »
прво прочитај за што пишувам па после реплицирај!

Станува збор за разладен уред на товарно возило кое што е подесено да ја спушти темп. во товарниот дел на 5 степени, али никако не успева да ја спушти под 15 степени, што претставува проблем при истовар кај одредени коминтенти каде што ја мерат темп. на робата при истовар.
За разлика пак од комбињата кај кој што се одржува разладниот уред кај Кацарски во Визбегово, темп. во товарниот дел се спушта испод нула (0)