Автор Тема: Фелни (Бандажи)-Дискусии, искуства, упатства, желби  (Прочитано 774937 пати)

Присутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7220
  • French diamond
Одг: Фелни (Бандажи)-Дискусии, искуства, упатства, желби
« Одговори #3150 на: 21 Октомври 2016, 21:12:33 pm »
Тебе те чекав да кажиш за твоето :) Штом е таква работата ќе купам некое со помала дупка, па ќе го носам да му ја рашират  :D

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Фелни (Бандажи)-Дискусии, искуства, упатства, желби
« Одговори #3151 на: 21 Октомври 2016, 21:33:52 pm »
Битни ти се 4те дупки, средниот отвор лесно се прави :)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6302
Одг: Фелни (Бандажи)-Дискусии, искуства, упатства, желби
« Одговори #3152 на: 22 Октомври 2016, 01:20:39 am »
Нема врска резервната можи и поголема да е дупката..

Него сега ми текна баш.. На клиото централната дупка е 60.1мм а бандажите ми се околу 63.. Еве веќе една сезона ги возам, само на брзини над 150 ми треси... Има штета нешто вака или да терам ?

Отсутен sinisa

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1207
Одг:
« Одговори #3153 на: 22 Октомври 2016, 05:06:59 am »
Направи си прстени, да не ги бараш бандажите во некоја нива покрај пат :)
Многу од луѓето, вулканизери и механичари ќе ти кажат нема гајле држат штрафовите, ама до кога?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Фелни (Бандажи)-Дискусии, искуства, упатства, желби
« Одговори #3154 на: 23 Октомври 2016, 08:32:52 am »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deno

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2615
  • Custom made interiors
Одг: Фелни (Бандажи)-Дискусии, искуства, упатства, желби
« Одговори #3155 на: 23 Октомври 2016, 22:10:00 pm »
Абе како може да нема проблем. Свесни ли сте дека централниот отвор уствари ја држи тежината на колата а штрафовите го држат
Тркалото за колата... не си играјте не се правете инженери...

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6302
Одг: Фелни (Бандажи)-Дискусии, искуства, упатства, желби
« Одговори #3156 на: 24 Октомври 2016, 00:25:54 am »
Здравје сега уште малце зимските ќе ги местам па овие или ќе идат на продажба или ќе им ставам прстени и ќе ги возам..

Иначе веќе 1 штраф ми скина напред.. пм..

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Фелни (Бандажи)-Дискусии, искуства, упат
« Одговори #3157 на: 24 Октомври 2016, 03:27:13 am »
Абе како може да нема проблем. Свесни ли сте дека централниот отвор уствари ја држи тежината на колата а штрафовите го држат
Тркалото за колата... не си играјте не се правете инженери...

Централниот отвор не ја држи тежината на колата во кривини, само во правец, мада и тоа е дискутабилно. Бидејќи секогаш има мала луфта помеѓу централниот отвор и фланшата, така да не би бил до толку сигурен дека само централниот отвор ја држи тежината на колата. Тој отвор првенствено е наменет за правилно центрирање на бандашот во однос на главината., и можеби, запирна точка за бандашот кога ќе удриш во дупка, за да не ти скине штраф.

Штрафовите се главните елементи кои го држат тркалото за колата и кои ја носат нејзината тежина.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Фелни (Бандажи)-Дискусии, искуства, упатства, желби
« Одговори #3158 на: 24 Октомври 2016, 07:59:33 am »
Не си во право. Дено е во право.

http://www.wheel-size.com/articles/centre-bore/

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Фелни (Бандажи)-Дискусии, искуства, упат
« Одговори #3159 на: 24 Октомври 2016, 08:27:45 am »
Класично размислување за оние што ги зимаат здраво за готово информациите од интернет, кога со најосновните закони на статиката - законите за сила и момент може да се сфати, освен во многу ретки случаи во секојдневието, дека штрафовите се главните елементи кои го трпат товарот.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Одг: Фелни (Бандажи)-Дискусии, искуства, упатства, желби
« Одговори #3160 на: 24 Октомври 2016, 09:51:34 am »
Не си во право. Дено е во право.

http://www.wheel-size.com/articles/centre-bore/
Одличен текст. Зборувано е доста пати и тука само без линкови.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Одг: Фелни (Бандажи)-Дискусии, искуства, упатства, желби
« Одговори #3161 на: 24 Октомври 2016, 12:06:18 pm »
Бузуки, не се заебавај, земи си прстени. Не дај боже, да ти се откачи тркало во возење..

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Фелни (Бандажи)-Дискусии, искуства, упатства, желби
« Одговори #3162 на: 24 Октомври 2016, 15:44:48 pm »
Класично размислување за оние што ги зимаат здраво за готово информациите од интернет, кога со најосновните закони на статиката - законите за сила и момент може да се сфати, освен во многу ретки случаи во секојдневието, дека штрафовите се главните елементи кои го трпат товарот.

Штрафовите трпат товар само кога централниот отвор на бандажот е поголем од главчината. Зошто на мене ми нема пукнато штраф на тркало, со Алфини фабрички бандажи со до десетина од милиметар точна централна дупка, а на Бузуки му пука штраф? Затоа што тоа и се случува кога штрафови трпат товар.

А за тие г*вна што ги пројаде за класични размислувања и слично, ти биди тој што ќе експериментира и ќе се убие, јас ќе си седнам и ќе си прочитам мислење на некој што испитал и знае, а не филозофира за закони на физика за кои очигледно нема поим.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Фелни (Бандажи)-Дискусии, искуства, упатства, желби
« Одговори #3163 на: 24 Октомври 2016, 17:46:15 pm »
^^
На опелот целиот товар одеше на штрафовите затоа што штрафовите ми беа со мутер, во дупките на бандажот влегуваа штрафовите кои беа фиксни на самиот диск напред и позади на полуосовината од диференцијалот, а ги затегав со мутери.
Немав централен отвор кој ке ја држи тежината.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Фелни (Бандажи)-Дискусии, искуства, упатства, желби
« Одговори #3164 на: 24 Октомври 2016, 18:48:47 pm »
Треба да напоменеме дека од тогаш производителите се опаметиле прилично многу ;D

Иначе да, така е на задната оска, каде и нема некоја особена тежина (800 kg е цела кола). На предната оска си има нормална главчина, прикажано на видеото подоле.


https://youtu.be/ykfusrkDaW8?t=4m11s