Автор Тема: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?  (Прочитано 556417 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43924
  • Il Moderatore
<< Сеа шахта ќе ви стаат. Таман се напраил отвор...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6670
Ova e malska ulicka kaj mene,od koga znam za sebe propagjase asfaltot na ova mesto.
Pred 6-7 godini ja pravea ulicata i bas na ova mesto stavaa tampon i sljunak i demek nema da imate problemi ponataka.
I eve od nedelata do deneska nikoj ne intervenira a prijaveno e.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
A nema ni sahta ni butur na ova mesto

Затоа што се толку способни. Сигурно ископале максимум метро до две метра и ај затрупувај. Треба убаво длабоко да се ископа се додека не се дојде до цврсто тло, па макар и 15 метра би копал надоле.
Ама кај нас плукни залепи.
Еве кај мене пред 2 години ставаа канализација, зимово го асфалтираа тоа, ама пред да асфалтираат со жаба божем го тапкаа, ама џабе, ене новиот асфалт по средина што го ставаа почнал да пропага.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55048
  • Махер
Нема врска дека треба да се копа. Некаде и нема можност за тоа. Еве тука е пример. Колку и да копаш пак ќе пропаѓа. Решението е во армирана бетонска плоча под асфалтот на одредена делница каде што се знае дека има проблем. Ова не е некоја филозофија - секаде се користи.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6670
Ке копаш се додека не наидеш на цврсто тло. ;)
Така на времето го решиле пропагањето на патот кај Хиподром, постојано пропагал, копале метро два, стави тампон и пак пропаднал и на крај речиси 15 метра ископале, наишле на цврсто тло и потоа тампон и шљунак и го решиле проблемот.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55048
  • Махер
Ама во Скопје на пример после 4 метри има вода, и не е цврсто.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6670
Па штознам, дека скопје лежи во поголем дел на вода да, ама пак и колку згради сум видел кога почнале да ги прават, ископале најмалку 10 метри и никому ништо.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43924
  • Il Moderatore
Овие до кај да копаат? :D


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6670
Овие директива полни тампон, нема потреба од копање. ;D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Вчера удрив у рупа во Бутел 1, болеше, пцуев ми помина се док не видов дека сум го скршил браникот.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Од ударот ли го скрши?
Почнаа кратерите овде онде да се појавуваат од зимоска наваму.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Оваа рупердина е дело на водовод, имало пукната цевка ја санирале ама не ја затвориле наводно добро да налегнела пунетицата. Разбрав дека истата постои веќе пола година. Мизерија..

Иначе се работи за споредна уличка..

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Какво изненадување! Па кој би рекол? Кој можеше вакво нешто да претпостави?

„Градот Скопје се откажа од подземната сообраќајница“

http://www.build.mk/?p=35468

„Превисоките понуди за изградба на тунелот под плоштадот „Македонија“ придонесоа Градот Скопје засега да се откаже од идејата за реализација на најзначајниот инфраструктурен проект во главниот град.“

„И по сите напори од страна на Градот, не се доби цената која Град Скопје ја имаше буџетирано за изградба на подземната сообраќајница. Вчера се потпишаа одлуката за прекинувањето на втората тендерска постапка за оваа сообраќајница.“

За други проекти не пречеа значајните пречекорувања на буџетот. Анекси, ово, оно, и ете, бидна работата, не? Тоа е. Но, ова не се уметнички дела за кои законот не предвидува тендер. Се знае колку може да чини ваков проект.

Разликата меѓу буџетираните средства и најниската понуда е околу 10 милиони. Толку чини само музејот на вмро и тоа според владата чии што тврдења се сериозно оспорувани (можно дека чинел далеку повеќе, не знаеме). Но, изгледа восочните фигурни беа поважни од најважниот инфраструктурен проект во Скопје во последните неколку децении. Така се прави држава... or not? После кога ќе умираат луѓе од рак и бронхитис ради дишење ауспух и азбест со саати на згужваните семафори - криви ќе бидат гмо, хаарп и кемтрејлс. Ебате беља ебате! @&#!%@^#

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Сега Лоши Патишта ке се јави со економско објаснување и неисплатливост за проектов само да ги добие финалните инструкции.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Тоа ти е,не е исплатливо,поисплатливи се милијардите скулптури мајката нивна.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14381
  • Пудингот на шоферството
Предвидените 45 милиони евра се огромна сума за пат од 1300метри.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D