Автор Тема: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?  (Прочитано 607494 пати)

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7214
  • French diamond
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3960 на: 11 Август 2025, 12:07:19 pm »
Еве пишува дека изготвено е ново сообраќајно решение и се чека на одобрување. Ама и тогаш ќе има вакви случки со неприлагодена брзина.

Отсутен Jimny

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3134
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3961 на: 11 Август 2025, 12:26:18 pm »
Абе ако толку не ви чини патот, возете си по стариот, тој подобар е.
Само плачите еј, зошто полна зошто празна, зошто лева кривина зошто не десна.  Јас само знам дека се крати мин. 30  мин Скопје- Битола и обратно и тоа е битното. Тој што незнај да вози, нека не вози.
Ако не па и магариња да јаваме, ич да не одиме по патишта.

Па очигледно тоа е решението за нас. Или само право нека градат, без кривини.

Неможи некој со Ланос со 90 да фаќа кривина, иако има знак 40 и да речиме само до патот е.
Ова укажува на недостиг од разбирање и стручност. Државата ги финансира патиштата – тие не се приватна сопственост за секој да ги гради како сака. А и тоа што го имаме, често е направено лошо, без план и без квалитет. Па како се избира проектантот, инженерите, работниците? Каде е стручноста? Нели некој земал пари за тоа? Каде е одговорноста?

Секое реконструирање и пробивање на патишта кај нас носи жртви. Тоа е аларм дека нешто не штима. Не може само возачите да бидат криви – потребна е и соодветна инфраструктура. Ајде сега ќе речат: „Тој со Ланос возел 90 km/h“. Добро, ама што правиме со фактот дека патот има конструктивни пропусти и е небезбеден? Кој ќе ја сноси одговорноста за парите што се потрошени?

Некој мора да одговара – како што ние, граѓаните, одговараме за нашите постапки, така треба и тие во министерствата, државните претпријатија и институциите да одговараат. Ти укради две чоколади во Тинех и ќе видиш како ќе поминеш – а овде, кога се трошат милиони за опасни патишта, никој ништо.

Зар нема толку школувани луѓе, инженери и стручњаци? Колку се тие патишта? Цела Македонија нема ни 1500 километри асфалт и тоа ако се фатат уздолж и попреку сите патишта и улички во сите градови. Какви и да се, можат да се средат и одржуваат.Нема потреба од драми не е достигнување во 21 век 2025 во очи на 26 , патишта ,патишта асфалт,лопати,и шахти само тоа е кај нас тоа е нормално да имаш што треба у несвест да се паѓа.Во македонија за 5 месеци сите патишта сите сите до еден во рамки на гранците на државата можат да се изградат рехабилитраат ако не знаеме ние има стручњаци од Сингапур,Јапан,Исланд плати го нека го направи како што треба и ајде на здравје па сите Ние сме излегле еднаш од Македонија сме виделе како во Дубаи,Мадрид,Вашингтон,Београд,Какањ..не сме 300 милиони или не знам која површна па само тоа патишта патишта неспособни едни и тоа не знаете да направите ајде гитла.Ке дојде тим машини фирми работници за 5 месеци колку кошта толку бам изволи чао пријатно.

Во Титово време патиштата се пробивале со војска и руска машинерија, и еве ги и денес, после 80 години, сè уште стојат. Очигледно биле подобро проектирани отколку сега. Ама тогаш имало и одговорност. Откако ќе се пушти пат, треба јавно да се знае кој го проектирал, кој го изведувал и кои се тие луѓе – со име и презиме – за да се види каде се грешките.А не таксиста конобар или ти партишјаш патови ке пушта и ке проектира еве и тој ке се вози по тој пат

Луѓе секојдневно укажуваат на пропусти и проблеми низ цела Македонија, со фотографии, со нацрти, со конкретни докази. И нивниот глас никаде не се слуша. Не може некој од канцеларија да знае сè – треба да се слушаат оние што се на терен, што ги гледаат и чувствуваат тие проблеми секој ден.

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3962 на: 11 Август 2025, 14:13:50 pm »
Абе ако толку не ви чини патот, возете си по стариот, тој подобар е.
Само плачите еј, зошто полна зошто празна, зошто лева кривина зошто не десна.  Јас само знам дека се крати мин. 30  мин Скопје- Битола и обратно и тоа е битното. Тој што незнај да вози, нека не вози.

А тоа зошто има полна линија, најверојатно затоа што се вози по левата, а десната е за запирање, не ви е ова автопат па да има две ленти во правец, експресен пат е.

Затоа што треба да правиш прекршоци за да престигнуваш, ете тоа е проблемот. Мене работата ми зависи од возењето и имање возачка, треба да сум дебил постојано да престигнувам на места каде што очигледно е дека има услови за престигање, ама идиот неписмен што не знае сообраќајни правила опнал полна линија на пушка долг правец и мора да заглавуваме позади камиони и неспособни мисири што не знаат да возат ?

А објаснувањево твое зошто е полна линија ти е како 5 годишно дете да го кажало објаснувањето.
Тогаш зошто на сите останати двосмерни патишта на правците има испреќината линија и е дозволено престигнување ?
Отиди на другите експресни патишта Штип-Кочани, Штип-Радовиш, Страцин-Крива Паланка па види и таму како се убаво обележани.

Отиди и на сите останати двосмерни патишта во државава и види како на правците има дозволено престигнување.

Така да врска нема ни твоето објаснување, а богами и тој што го обележувал вероватно е со ист став, така му текнало, не дека така е исправно.

На 3:15 на видеово може да се забележи знак ограничување 80 км/ч
Сите што се водат по знаците, нека објаснат зошто е тој знак од 80 поставен таму, која е целта да намалиш на 80 на тој дел од патот ?
Обратно према Дреново нема 80 ограничување тука, само према правец кон Градско, па се запрашувам зошто мора тука да намалам на 80 кога возам према Градско, а во спротива према Прилеп тие што возат немаат ограничување 80 на тој дел ?

Ako ne e oznaceno porazlicno, najvisokata dozvolena brzina na avtopat e 130km/h. So drugi zborovi, ako nema znak (vo ovoj slucaj, ogranicuvanje 80), togas vazi maksimalnata dozvolena brzina od 130km/h.

Celta e, da vozis 80 do naredniot znak kadesto vika vozi 40 i imas opasna krivina na levo i imas edna crvena strelka na zastitnata ograda koja ti vika vrti levo oti eba si majkata.

Ogranicuvanjata koi vazat vo sprotivnata nasoka nemaat nikakva vrska.



Ако убаво ми ја прочиташе реченицата на кој момент во видеото посочувам и ако воопшто го изгледаше видеото, ќе сфатеше дека не зборувам за клучката кај Градско со автопатот, туку за сосема друг дел од експресниот пат.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7214
  • French diamond
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3963 на: 11 Август 2025, 17:14:52 pm »
Јас само сакам да  нема вакви патишта, каде што на 100тка ти излегува трактор со 20 на сат, па кочи ти


Така да, арен ми е експресниот, макар и на полна да претицам.
« Последно менување: 11 Август 2025, 17:26:29 pm n1kola »

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3696
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3964 на: 12 Август 2025, 09:20:54 am »
Ве читам и уште сте упорни дека патот и конструкторот се криви, 80 знакот си е на место, се приближуваш на клучка и приклучок на сосема различен пат, 40 знакот си е таман пред кривина за од 80 да намалиш на 40 до кривината, патот си е супер, ние не сме нормални...

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8944
  • Пичлеме
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3965 на: 12 Август 2025, 10:01:33 am »

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7560
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3966 на: 12 Август 2025, 10:03:22 am »
Ве читам и уште сте упорни дека патот и конструкторот се криви, 80 знакот си е на место, се приближуваш на клучка и приклучок на сосема различен пат, 40 знакот си е таман пред кривина за од 80 да намалиш на 40 до кривината, патот си е супер, ние не сме нормални...

Дека можеле подобро да го испланираат патот, 100% се слагам. Кривината е доказ дека нашиот народ не ги следи знаците, па после Цацко е крив. Ако возеле по знаци, ниту еден не би завршил под банкината.

Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3034
  • Слобода или смрт
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3967 на: 12 Август 2025, 11:02:01 am »
Ве читам и уште сте упорни дека патот и конструкторот се криви, 80 знакот си е на место, се приближуваш на клучка и приклучок на сосема различен пат, 40 знакот си е таман пред кривина за од 80 да намалиш на 40 до кривината, патот си е супер, ние не сме нормални...

Дека можеле подобро да го испланираат патот, 100% се слагам. Кривината е доказ дека нашиот народ не ги следи знаците, па после Цацко е крив. Ако возеле по знаци, ниту еден не би завршил под банкината.

Како прво еден знак е многу лесно да промашиш ако све зависи од тој еден знак. Еве конкретно јас првиот пат знакот после 20 километри возење на правец во крива паланка не го ни видов знакот од 40 пред кривина и фино си влегов со 110 во неа.

Како второ ме интересира дали од чиста мира намалуваш на еден знак што го има на автопатот Штип-Миладиновци и е 70? Дали ти таму СЕКОГАШ намалуваш на 70 кога поминуваш и ако одговорот е НЕ автоматски паѓа во вода све што кажа за тој знак од 40 дека е доволен на овој пат.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1718
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3968 на: 12 Август 2025, 11:10:33 am »
Ве читам и уште сте упорни дека патот и конструкторот се криви, 80 знакот си е на место, се приближуваш на клучка и приклучок на сосема различен пат, 40 знакот си е таман пред кривина за од 80 да намалиш на 40 до кривината, патот си е супер, ние не сме нормални...

Дека можеле подобро да го испланираат патот, 100% се слагам. Кривината е доказ дека нашиот народ не ги следи знаците, па после Цацко е крив. Ако возеле по знаци, ниту еден не би завршил под банкината.

Како инженер твоја задача при дизајнирање на било каков систем во било која област е да ги земеш во предвид сите (или бар повеќето) сценарија во кои корисниците на тој систем би го користеле истиот. Дизајн кој завршува со катастрофални последици ако се користи малку надвор од идеалното сценарио е објективно лош дизајн. Ова е особено битно кога си инженер кој дизајнира и проектира системи од кои зависат човечки животи.. Не може решението да биде или вози 40 или ќе загинеш, не може!

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3969 на: 12 Август 2025, 11:51:36 am »
Ве читам и уште сте упорни дека патот и конструкторот се криви, 80 знакот си е на место, се приближуваш на клучка и приклучок на сосема различен пат, 40 знакот си е таман пред кривина за од 80 да намалиш на 40 до кривината, патот си е супер, ние не сме нормални...

Дека можеле подобро да го испланираат патот, 100% се слагам. Кривината е доказ дека нашиот народ не ги следи знаците, па после Цацко е крив. Ако возеле по знаци, ниту еден не би завршил под банкината.

Како прво еден знак е многу лесно да промашиш ако све зависи од тој еден знак. Еве конкретно јас првиот пат знакот после 20 километри возење на правец во крива паланка не го ни видов знакот од 40 пред кривина и фино си влегов со 110 во неа.

Како второ ме интересира дали од чиста мира намалуваш на еден знак што го има на автопатот Штип-Миладиновци и е 70? Дали ти таму СЕКОГАШ намалуваш на 70 кога поминуваш и ако одговорот е НЕ автоматски паѓа во вода све што кажа за тој знак од 40 дека е доволен на овој пат.
А зошто не намалуваш на знакот 70?Ете и овие не намалиле на знак 40.
Знаците се ставени со причина.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен mac_mk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 85
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3970 на: 12 Август 2025, 12:21:50 pm »
Значи не се правете луди со сила дека еден знак е доволна сигнализација за влез во опасна кривина, посебно во ваква ситуација. Еве хипотетички, некој прави сообраќајка и го собира знакот, што после? Сите што ќе поминат после него треба да завршат под банкина пошто нема друга соодветна сигнализација? Има милион сценарија во кои може да не приметиш еден знак, во вакви ситуации мора да има и друга соодветна сигнализација. Пошто цело време возам Скопје-Крива Паланка знам која разлика е одкако ставија соодветна сигнализација кај кривините пред Паланка, сега треба да си идиот за да не си свесен дека влегуваш во опасна кривина.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk


Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7214
  • French diamond
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3971 на: 12 Август 2025, 12:22:37 pm »
Иронијата е тоа што, ние што го велиме тоа возиме побрзо од самите знаци, ама свесни сме на патот, не спиеме.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3972 на: 12 Август 2025, 12:31:30 pm »
Јас не гледам никаков проблем со знакот 40 и кривина дека следува, да можеби треба уште еден таков знак предупредување и евентуално тие белите лении на асфалт што дрмаат.

Главниот проблем што јас барем го видов од видеото има знак АВТОПАТ 300-400 пред кривината. Ват д фак?

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7560
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3973 на: 12 Август 2025, 12:41:12 pm »
Ве читам и уште сте упорни дека патот и конструкторот се криви, 80 знакот си е на место, се приближуваш на клучка и приклучок на сосема различен пат, 40 знакот си е таман пред кривина за од 80 да намалиш на 40 до кривината, патот си е супер, ние не сме нормални...

Дека можеле подобро да го испланираат патот, 100% се слагам. Кривината е доказ дека нашиот народ не ги следи знаците, па после Цацко е крив. Ако возеле по знаци, ниту еден не би завршил под банкината.

Како инженер твоја задача при дизајнирање на било каков систем во било која област е да ги земеш во предвид сите (или бар повеќето) сценарија во кои корисниците на тој систем би го користеле истиот. Дизајн кој завршува со катастрофални последици ако се користи малку надвор од идеалното сценарио е објективно лош дизајн. Ова е особено битно кога си инженер кој дизајнира и проектира системи од кои зависат човечки животи.. Не може решението да биде или вози 40 или ќе загинеш, не може!

Kaко мислиш, малку надвор од предвиденото? Малку би било 10% отстапување. Тука луѓе пишуваат дека со двојно поголема брзина, или дека со скоро 40%(55km/h) над пропишаната брзина влегуваат во таа кривина. За да ја пробиеш банкината, сигурно не си возел со 45km.

Не го разбирам гневот тука на некои членови, ако се следат знаците, ништо од ова нема да се случи. Исто како што знак СТОП секој разумен го почитува, зашто знаеш што ке се случи ако не го видиш/испочитуваш. Проблемот е кај нас шоферите, вклучително и мене, е што сакаме да ги масираме правилата, и секогаш мислиме дека може 10-20+ од знаците да возиме комотно. Очигледно, оваа кривина не го дозволува тоа.

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Каква е состојбата на македонските (лоши) патишта?
« Одговори #3974 на: 12 Август 2025, 12:43:39 pm »
Главниот проблем што јас барем го видов од видеото има знак АВТОПАТ 300-400 пред кривината. Ват д фак?

Тоа е тоа. Како автопат се води и онаму кај Дреново клучката кај кружниот.
Како завршеток на автопат се води и спојот со стариот пат према Плетвар.
Целиот пат е идиотски проектиран и уште поидиотски обележан.

Наместо да се бара комплетна ревизија на техничките карактеристики и неправилната сигнализација, се оправдуваат истите.

Секој разумен човек би потпишал петиција патот да се затвори во целост заради небезбедно проектирање и да се среди потоа онака како што треба, а не со квази идиотски проширувања со полни ленти, обележани како автопат што доагаат одеднаш и не траат повеќе од 1 км должина.