Ами што е чудното со влечењето приколка? какви куплунзи какви бакрачи.
Куплингот и менувачот се конструирано согласно со јачината на моторот без разлика дали се влече товар или не. Ако колата со приколка си влече во трета тогаш океј. Ако не влече ставаш во втора па и прва и тераш понатаму со знаење дека лечеш товар.
Значи влечењето на приколка нема никакви реперкусии врз моторот и слично. Единствено има влијание врз задниот дел на колата, одобено за оние приколки кои немаат сопствени кочници. Ако добро се сеќавам постои пропис дека приколки со поголеми товари мора да поседуваат сопствени кочници и тоа исправни.
Нема многу филозофија, ако колата е исправна нема да има никаков проблем со кумплуот и менувачот иако се влече приколка. Ако колата е неисправна тогаш енмад а е исправна и неоптеретена, исто ти се фаќа.