Автор Тема: Краш тестови и безбедност на автомобилите  (Прочитано 92015 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #255 на: 16 Септември 2013, 11:48:51 am »
Еве овде и ти си можел да направиш иста ситуација, возејки 80, а дозволено 120.




Колку сакате можете да дигате галама, ама во РМ да испаднеш на автопат, возилото треба да ти развива најмалку 60 км/ч/

А ако наместо југо пред вас, имаше шлепер, кој ке биде твојот одговор ? Шлеперот треба 140 да вози за да вие уживате во прекорачувањето на брзинските ограничувања ?

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #256 на: 16 Септември 2013, 11:51:47 am »
Greska si, jas vozev 70 a dozvoleno e 80 na toj del. Odmana ne si odel za Skopje izgleda?

Patem, vozev na edno trkalo na dva strafa a na drugoto na 3 pa morav taka da vozam, i se trgav vo desno na tretata lenta cim vidam vozilo zad mene.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #257 на: 16 Септември 2013, 11:53:11 am »
Ништо не се случило за да е некој крив. Да разглобиме:

Ако се работело за пат со 1 лента во секој правец. Колоната требало да го престигнува Југото и секоја од колите непотребно да ризикува да оди во друга лента.

Ако се работело за пат со 2 ленти во секој правец, тогаш треба колоната да отпушти гас и да почне да намалува. За тоа време југото да се потргне најдесно што може во лентата, за да овозможи полесно претекнување. Колоната градуирано намалува додека да помине Аудито и почнува да претекнува. Во РЕАЛНИ услови би требало тој со југото да остави доволно простор во својата лента за да го поминат. Тоа е случај кога се вози во Грција по Е75 кој има 1,5 ленти во секоја насока. Тој што се влече се трга најдесно и има мнооогу место за да се помине. Ако се најде некој паметен дебил кој не се трга, некоја стока стокосана неваспитана што стои лево во лентата - треба да преминеш во спротивнта лента за да го поминеш. Но, на наведениот сите со ред ќе му свират и по извесно време на возење ќе му текне дека треба да се тргне десно.
Секогаш кога некој ми доаѓа да ме престигне, се тргам најдесно што може за да овозможам што по лагодно поминување - со што се намалуваат можните несреќни случаи.
Само логика е во прашање. Не треба ништо друго освен логика.


Greska si, jas vozev 70 a dozvoleno e 80 na toj del. Odmana ne si odel za Skopje izgleda?

Patem, vozev na edno trkalo na dva strafa a na drugoto na 3 pa morav taka da vozam, i se trgav vo desno na tretata lenta cim vidam vozilo zad mene.
Таму вози си и 0.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #258 на: 16 Септември 2013, 11:57:32 am »
Greska si, jas vozev 70 a dozvoleno e 80 na toj del. Odmana ne si odel za Skopje izgleda?

Patem, vozev na edno trkalo na dva strafa a na drugoto na 3 pa morav taka da vozam, i se trgav vo desno na tretata lenta cim vidam vozilo zad mene.

Во мај месец се вракав од штип, а во јули од претор, така да не ке да е одамна дека сум поминувал по овој пат ;)

Ја колку што знам, ова е после нагорното велес, пред да почне надолното. 80 е само пред тунелот дозволено.

Нема везе зашто возиш, работата е дека имаш причина да возиш толку, а притоа си во законскиот опсег на движење и точка. Ете југото си терало во десна лента, левата е слободна.
Битно го осуди тој што е во нормалните граници, а овој што лета 180 што има далеку помалку време за реагирање од вас, не бре брате тој само побрзо возеше, иначе овој е крив напред.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #259 на: 16 Септември 2013, 11:59:44 am »
„Нормалните граници“ не се воопшто „нормални“.


Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #260 на: 16 Септември 2013, 12:03:16 pm »
Sekoe vozilo koe se dvizi so brzina daleku pomala od prosecnata brzina so koja se dvizat poveketo avtomobili na avtopatot, go zagrozuva soobrakajot i predstavuva potencijalna opasnost i pricina za predizvikuvanje na soobrakajni nesreki.

So vozel vo stranstvo, Germanija recimo?

Bratce, sporite vozila vozat vo najdesnata lenta, nekoj mu e strav da vozi 130 pa tera 80, nisto strasno zatoa sto ne smeta, si vozi desno, so sleperite i drugite vlekaci i polzavi.

Vo prvata lenta si vozat luge koi se blisku do ogranicuvanjeto, znaci od 100 d0 120, vo tretat vozat onie koi bicat 130 do 150 recimo a cetvrtata e skeogas slobodna, za da moze nekoj so 320 da te preleta.

Taka se vozi vo svetot i ima mnogu pomalku soobrakajki od kolku kaj nas, procentualno gledano.  

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #261 на: 16 Септември 2013, 12:05:47 pm »
Така е, на некои места да. Ајде да те прашам, дозволено е 130 да возиш, а ти возиш 100. Зошто да возам 130 ако несакам ? Ке возам 90 во десна лента и готово.

Ете поставив погоре прашање, дали ако имаше шлепер ваква галама ке се дигнеше ? Дали тој шлепер мора да вози 130-140 за да вие уживате во возењето, замислувајки дека сте цареви на патот ?

@Sportex, па тој со југото во десната лента ли возел ? Од катланово, па до клучката кај петровец се само две ленти, без лента за застанување. Кај сакаш да ти вози, стварно не те разбирам :-\

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #262 на: 16 Септември 2013, 12:05:47 pm »
Во ситуацијата што ја опиша, убаво си кажа дека 130-140-тина би требало да биде некое разумно ограничување на тој пат. Толку сте возеле повеќемината. Тој со југото претставува исто толкава опасност како тој со аудито. Без разлика кое и да било ограничувањето, повеќето сметале дека е безбедно 130-140 да се вози, и така возеле. Тој што возел 80, толку можел, ама можел бар да држи крајна десна и тоа што поблиску може, па дури и да ја гази траката за застанување (ти текнуе накај солун како се вози?). Тој што возел 180, кој го врти! Ако сака нека се искрши позади тебе за да смали на 120-30. Највише ме нервираат оние кои кршат правила, а притоа ги „силуваат“ (со блендирање, свирење итн.) оние кои ги почитуваат. Ако си фраер да ги кршиш правилата, биди фраер и не ги малтретирај останатите. Ми се чини дека во некои земји е сериозно казниво ваков тип на малтетирање по патиштата (блендирање и свирење).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #263 на: 16 Септември 2013, 12:09:14 pm »
„Нормалните граници“ не се воопшто „нормални“.

Свашта

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #264 на: 16 Септември 2013, 12:10:33 pm »
Така е, на некои места да. Ајде да те прашам, дозволено е 130 да возиш, а ти возиш 100. Зошто да возам 130 ако несакам ? Ке возам 90 во десна лента и готово.

Ете поставив погоре прашање, дали ако имаше шлепер ваква галама ке се дигнеше ? Дали тој шлепер мора да вози 130-140 за да вие уживате во возењето, замислувајки дека сте цареви на патот ?

@Sportex, па тој со југото во десната лента ли возел ? Од катланово, па до клучката кај петровец се само две ленти, без лента за застанување. Кај сакаш да ти вози, стварно не те разбирам :-\

Kako so kaza Deni, ne se sluci nisto, nema potreba od baranje krivci. Toj sto vozese so Audito e isto taka peder, ama barem saka da pomine kako so rece Simo i ako saka neka krsi glava neka si ebe mater. Toj kretenot so Jugoto, kako prvo ne se trga vo desnata lenta i so toa direktno me zagrozuva i mene kako ucesnik vo soobrakajot.

Patem citaj ubavo sto sum pisal, kad nema treta lenta, ti stvarno ne si patuval dolgo vreme Skopje -Veles  i obratno?
od Skopje na kaj Veles, pred patarinata na pravoto



Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #265 на: 16 Септември 2013, 12:12:27 pm »
Ми се чини дека во некои земји е сериозно казниво ваков тип на малтетирање по патиштата (блендирање и свирење).

Јап. Прописно забрането и солидно казниво.

Ко за инфо, при солидната километража што ја натепавме низ Европа, во цивилизираниот свет (читај ЕУ) ниту некој свиреше без потреба, ниту блендаше, ниту димеше ко уље да не видел моторот 23 години, ниту дизели фрлаа црњаици, ниту камиони/автобуси брчеа и тресеа ко луди, ни бутур... Во моментот кога на враќање влеговме во Србија, јасно стана дека лека полека навлагаш во анусот на светот.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #266 на: 16 Септември 2013, 12:13:10 pm »
140 од шала можат да пуштат ограничување и тоа кај нас а не на други места.

Гледаме по вести како кажуваат дека се опнале еден у друг а причината е губење контрола од преголема брзина. Демек заради голема брзина излегол од лента и мавнал дирекно некој од другата и сл. Колку муабет има тука што него знаеме! Брзината е најмал проблем. Какви идиоти има што ќе те заебат ни крив ни дужен, еден миљон само кај нас. И обично многу споро возат. Па фино лепо си продужуваат ко ќе те заебат или нешто у тој стил.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #267 на: 16 Септември 2013, 12:13:10 pm »

od Skopje na kaj Veles, pred patarinata na pravoto



[/quote]
Ееее, таму, таму! Има едно бедно ограничување (не смејам да кажам небулозна ознака) од 80км/ч, кај надвожњакот....СТРАШНО за автопат!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #268 на: 16 Септември 2013, 12:14:18 pm »
Toe e pred krivinata, pred nadvoznikot, stoi 80, cim izlezes od krivinata na pravoto ima 120 znak. Ama sepak, 80 e stvarno moronski!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #269 на: 16 Септември 2013, 12:14:38 pm »
Да, знам, ама ме потсети местото за моронскиот знак..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.