Автор Тема: Краш тестови и безбедност на автомобилите  (Прочитано 100446 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14721
  • Пудингот на шоферството
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #120 на: 23 Април 2012, 17:14:15 pm »
Тематае тотал дејмиџ ;D
-Незнам дали Волво гарантира за удари до 95км/х,ама со ептен малку размислување доаѓам до одговор дека не е можно да гарантира.Зошто?Па шо прајме ако некој со Волво се здрви во камион.Или Волвото е појако од камионот?Ако е така,тогаш ок.
-Се разглоби муабет за брзина,удар,колку би било,како би било итн.итн.Никој не кажа какви се правилата на енкап краш тестовите и како возилата добиваат ѕвездички.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #121 на: 23 Април 2012, 21:49:38 pm »
Па полошо е у ѕид да удри, камионот може и ќе апсорбира малце кај ѕидот нема ништо само кај тебе е штетата.

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #122 на: 25 Април 2012, 20:32:49 pm »
Па полошо е у ѕид да удри, камионот може и ќе апсорбира малце кај ѕидот нема ништо само кај тебе е штетата.

Камионот може и да апсорбира ама може и преку него да помине ;D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #123 на: 25 Април 2012, 23:50:14 pm »
У секој случај, ѕид е полошо. :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #124 на: 03 Мај 2012, 18:36:22 pm »

Има доказ дека и при 190км/h може да се остане жив (проклизавање, удар у бетонски стуб + тумбање, неврзан каиш.....итн, се на се според полициски записник целиот настан се одвивал 105 метри, и притоа нема траги од кочење) - има и еден сведок на форумов за тоа, кој нормално ќе ќути - сега за сега. Е сега аутово е дупло помало од Волво.


Не, не не.. чекаме доказ дека ВОЛВО ГАРАНТИРА дека ќе преживееш. А дека може да се преживее има иљадници докази, но и многу повеќе дека не е така, за жал :(



Такво нешто не може никој никогаш да гарантира. Глупости.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #125 на: 03 Мај 2012, 18:42:33 pm »
Ми недостигаа на моменти твоите ставови :) Добредојде назад ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #126 на: 03 Мај 2012, 19:03:22 pm »
:D :D :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #127 на: 03 Мај 2012, 19:07:48 pm »
Тоа е тоа, директно и у центар! Fair and square!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #128 на: 02 Август 2012, 17:45:18 pm »
Да ја оживеам малце темава:

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #129 на: 02 Август 2012, 17:52:30 pm »
Смартчето на крај ко ролерка летна.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #130 на: 03 Август 2012, 07:40:12 am »
Смартчето на крај ко ролерка летна.

важно тие унутра да се у еден комад. чим летна значи енергијата се потрошила на летање, а не на мелење череп и внатрешни органи.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #131 на: 03 Август 2012, 09:58:05 am »
Колку G доживеал тој во смартот? Иако е во едно парче ама мозокот може му се наоѓа во носната празнина.

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2244
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #132 на: 03 Август 2012, 13:27:12 pm »
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Најбитен момент.
Колку беше забавувањето на смартот?
Не само што забави енормно туку се врати и назад.
Патничката кабина нема многу нагмечувања но тоа и е мање битно при толкава енормна G-сила која дејствува врз патниците.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #133 на: 03 Август 2012, 17:15:10 pm »
Тоа што смартот летна и дури се врати наназад е од безбедносен аспект предност, а не маана. Летањето ја намалува, а не ја зголемува ге силата. Најлошо е ако просто се укопа од место. Затоа, големи тешки џипови (старите, не модерниве со крампл зони!) се исклучително убиствени за тие внатре.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #134 на: 03 Август 2012, 18:11:12 pm »