Треба да водиш таков животен стил за да ти е оправдано купувањето на SUV. Otherwise, нема поента.
Доколку под SUV подразбираш теренско возило - се согласувам. Ако секојдневието не тие идење по терен, шкк... Но, доколку под SUV подразбираш мали кросоверчиња кои никад не ни биле наменети за терен, тогаш прашањето се наметнува: каков е тој животен стил?
Тек па новиве кросоверчиња, базирани на платформа од кола, само со 5-10 цм повисока суспензија и погон само на предни? Тек па тие колку немаат поента..
ОК. Имаш две коли. Мање више иста големина, ист мотор, погон напред... Например, шознам? ајде да речеме Кокошарник вс Голф. Разликата е што едната има повисока суспензија од другата. Едната нема поента, другата има.
Како точно тие неколку сантиметри ја одземаат поентата која, иначе, ја имаат коли со погон само напред? Дали ако, хипотетски, го спуштам кокошарникот за тие неколку сантиметри ќе добие поента?
Тек они кажуваат колку нема поента SUV, и дека луѓе не ги купуваат за офроуд, туку за подпувнуење до кафич/продавница или пред комшиите..
Ајде те молам, глупости..
Е, тука ќе се согласам: ова се глупости. Немој.