Генерално, ќе добиеш полесен проток на воздух низ издувниот систем, и со тоа ќе добиеш нешто на сила, али не многу.
Некомпатибилност не би требало да има со ECU-то, затоа што катализаторот и така после некое време црка и автомобилот е спремен да работи и без него. Едино што може да се деси е да ти светне сијаличка за нешто, али и тоа може да се реши.
Проблем може да биде возење низ европски земји, и рандом проверки на емисија на гасови - не сум сигурен дали/колку ги прават овие, али сум чул од луѓе што возат низ Европа дека наводно, им се десило да им проверат издувни гасови на влез во некоја земја, или рандом џандари да проверуваат. Тука може да има проблем.
Иначе, ја не би го вадел.. Добивката е мала, а ако веќе сакаш да постигнеш нешто, најди спортски катализатор. Во Скопје не сум сигурен дали има, а во Солун има сигурно.