Автор Тема: Одстранување на катализатор  (Прочитано 55650 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Одстранување на катализатор
« Одговори #15 на: 10 Јануари 2011, 18:32:32 pm »
А што ќе стане со катализаторот? Дали ќе ми го вратат и дали ќе можам да го вградам назад ако некогаш стапат на сила законите и регулативите за издувни гасови во нашата земја?

Ќе појдам да прашам деновиве. Ако ставам цефка, сигурно и ќе ставан и K&N филтер.

Што се однесува до задниот издув, ваљда се мисли на задниот лонец со издувот, што можам да добијам и изгубам(дали ќе ми брмчи колата) од него?

Дали овој е добар за перформанси? Како да проверам дали е ОК? И ако е ОК дали вреди за тие пари?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Одстранување на катализатор
« Одговори #16 на: 10 Јануари 2011, 18:50:58 pm »
А што ќе стане со катализаторот? Дали ќе ми го вратат и дали ќе можам да го вградам назад ако некогаш стапат на сила законите и регулативите за издувни гасови во нашата земја?

Ќе појдам да прашам деновиве. Ако ставам цефка, сигурно и ќе ставан и K&N филтер.

Што се однесува до задниот издув, ваљда се мисли на задниот лонец со издувот, што можам да добијам и изгубам(дали ќе ми брмчи колата) од него?

Дали овој е добар за перформанси? Како да проверам дали е ОК? И ако е ОК дали вреди за тие пари?

Па ќе си го земеш катализаторот, само ќе платиш за цевката што ќе ти ја стават и за работна рака. А кога ќе ставиш заден лонец плус k&n, ќе си добиеш звук и позитивна разлика во перформанси  ;)
И после ќе ти рипне потрошувачка во зависност од тоа колку можеш да му одолееш на звукот  :D

Отсутен zki

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 28
Одг: Одстранување на катализатор
« Одговори #17 на: 10 Јануари 2011, 19:57:59 pm »
Се разбира кат. си го зимаш назад, а со задниот лонец веќе дефинитивно се менува звукот. Е сеа ако сакаш мислење за овој ремус лонец на сликата, мислам дека е со два коцкасти уздуви, е топ варијнта која дава снага по каталог и вади добар длабок звук (имав искуство кога беше монтиран на Голф 3 ГТ). Незнам колку е користен за да ти кажам мислење за цената (релативна работа е тоа).

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Одстранување на катализатор
« Одговори #18 на: 10 Јануари 2011, 23:38:56 pm »
А што ќе стане со катализаторот? Дали ќе ми го вратат и дали ќе можам да го вградам назад ако некогаш стапат на сила законите и регулативите за издувни гасови во нашата земја?

Ќе појдам да прашам деновиве. Ако ставам цефка, сигурно и ќе ставан и K&N филтер.

Што се однесува до задниот издув, ваљда се мисли на задниот лонец со издувот, што можам да добијам и изгубам(дали ќе ми брмчи колата) од него?

Дали овој е добар за перформанси? Како да проверам дали е ОК? И ако е ОК дали вреди за тие пари?

Па ќе си го земеш катализаторот, само ќе платиш за цевката што ќе ти ја стават и за работна рака. А кога ќе ставиш заден лонец плус k&n, ќе си добиеш звук и позитивна разлика во перформанси  ;)
И после ќе ти рипне потрошувачка во зависност од тоа колку можеш да му одолееш на звукот  :D

Od site promeni sto gi nabroja,  poslednata ke bide najprimetna.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Одстранување на катализатор
« Одговори #19 на: 10 Јануари 2011, 23:53:55 pm »
vizuelno ili vo performansi?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Одстранување на катализатор
« Одговори #20 на: 11 Јануари 2011, 08:48:27 am »
А што ќе стане со катализаторот? Дали ќе ми го вратат и дали ќе можам да го вградам назад ако некогаш стапат на сила законите и регулативите за издувни гасови во нашата земја?

Ќе појдам да прашам деновиве. Ако ставам цефка, сигурно и ќе ставан и K&N филтер.

Што се однесува до задниот издув, ваљда се мисли на задниот лонец со издувот, што можам да добијам и изгубам(дали ќе ми брмчи колата) од него?

Дали овој е добар за перформанси? Како да проверам дали е ОК? И ако е ОК дали вреди за тие пари?

Па ќе си го земеш катализаторот, само ќе платиш за цевката што ќе ти ја стават и за работна рака. А кога ќе ставиш заден лонец плус k&n, ќе си добиеш звук и позитивна разлика во перформанси  ;)
И после ќе ти рипне потрошувачка во зависност од тоа колку можеш да му одолееш на звукот  :D

Od site promeni sto gi nabroja,  poslednata ke bide najprimetna.
ха ха.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Одстранување на катализатор
« Одговори #21 на: 11 Јануари 2011, 10:54:43 am »

Od site promeni sto gi nabroja,  poslednata ke bide najprimetna.

Значи не лупетам без врска, знам човек што извади катализатор и стави заден лонец supersprint на civic како мојот. И се осеќа разлика во забрзување, а мислам дека не во крајна брзина. А штом се осеќа на тоа мало 1.4 моторче би требало да се осеќа и на маздата 1.8 или што и да беше  ;)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Одстранување на катализатор
« Одговори #22 на: 11 Јануари 2011, 11:08:44 am »
OK, ауспухот тој од линкот е користен 2 години без катализатор. Дали тој период е голем за тој ауспух, т.е. дали би препорачале да го земам или да си барам друг(нов)?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Одстранување на катализатор
« Одговори #23 на: 11 Јануари 2011, 11:19:19 am »
2 години би требало да не се некој проблем - стандардни ауспуси тераат по 15 години. Само како и за све друго, разгледај го убаво, види дали покажува корозија и колку, дали е маван одоздола по тротоари и ивичњаци, итн.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Одстранување на катализатор
« Одговори #24 на: 12 Јануари 2011, 00:47:23 am »
Sportski zaden lonec moze da se stavi radi zvuk i izgled.
KN radi kvalitet, a katalizator na kola posle 2000 ta godina ne bi pipal, pogotovo koga kolata nema bar 180 ks.

EDIT: Ako imas opcija za nov zaden lonec,zemi si nov.
Sepak toa e potrosna rabota.

« Последно менување: 12 Јануари 2011, 01:14:47 am Stratro »

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Одстранување на катализатор
« Одговори #25 на: 12 Јануари 2011, 16:43:01 pm »
Не сакам звук, всушност сакам машината да ми е потивка. Изгледот не ми е многу битен, но ако е само за изглед може да ставам онаков маскирен пониклован цилиндар кој чини 500 денари. Сакам перформанси.

Ќе ставам свекички NGK Iridium IX, K&N печурка. Дали да го чепкам катализаторот или не?

Што се однесува до нов лонец, ако има некаков ефект би го зел тој половниот бидејќи ќе ми излезе ефтино. Но ако треба да дадам 150 евра, попрво би собрал уште 200 евра и би направил remap.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Одстранување на катализатор
« Одговори #26 на: 12 Јануари 2011, 17:39:10 pm »
Vii sea...kako da ti kazam, a da ne me sfatis pogresno ali..

1.Veke si se odlucil za familijaren sedan so kakvi takvi perofrmansi, a ne za sportski avtomobil so nad 160 -170 KS.

2.Koga veke zvuk i izgled ne sakas...moj pretposleden sovet ti e da si uzivas vo kolata kakva sto si e,bidejki funkcijata za koja sto e nameneta si ja vrsi odlicno...i  da ne frlas pari na aftermarket svekici, vadenje katalizatori, filtri i remap bidejki, veruvaj mi, primetni performansi nema da dobies, a parite ke si gi dades sekako. Ako veke tolku ti se frlaat pari vo kolata, sredi ja estetski malce ( vnatre, nadvor) i toa bi bilo se.

3.Vo kraen slucaj, ako i ponatamu uporno baras samo performansi - moj posleden sovet ti e da ja prodades  Mazdata i zemi nesto pobrzo i posportsko i zavrsena prikazna.
Tolku.
« Последно менување: 12 Јануари 2011, 17:47:55 pm Stratro »

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Одстранување на катализатор
« Одговори #27 на: 13 Јануари 2011, 08:22:03 am »
1. Секако дека ми требаше и барав фамилијарен автомобил. Но сакав и да е малку помоќен, т.е. да има над 150NM на средни вртежи, т.е. од 2800 до 4000RPM. На Маздата максималниот вртежен момент е 167NM на 4300RPM, а тоа значи дека на 3000 е помал од 150NM, т.е. е кон 130NM. Па така би сакал малку да ја надополнам во тој сегмент

2. Изглед сакам, но никако не би платил 5000 денари за убав половен ауспух, а уште помалку 10000 за нов само за изглед. Ауспухот би го купил пред се ако машината добие подобра аспирација, како што некои членови погоре ме посоветуваа. Но од она кое го истражив, во принцип речиси нема ништо да добијам од вадење на катализаторот и менување на задниот лонец. За да има разлика треба да го сменам комплет целиот издув од мотор па се до крај, а тоа е крајно неисплатлива инвестиција во мојот случај.

3. Не би ја сменил сега за сега. Би сакал да можам да и извадам + 15~20% перформанси во цел опсег на вртежи и за тоа не би дал повеќе од 500 евра. Така би ја возел во наредниве 4-5 години, а потоа ќе ја менувам.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен zki

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 28
Одг: Одстранување на катализатор
« Одговори #28 на: 13 Јануари 2011, 13:18:24 pm »
Еве последен совет од мене (чисто нај пријателски):
Не се оптеретувај да мењаш нешто на маздата пошто колата си е топ, и вози си ја таква, пошто ако почнеш да се замараш нема крај(зборам од искуство).  ;)
Ако сакаш да добиеш у перформанси се разбира важи правилото : колку ќе вложиш толку ќе добиеш. Се разбира нема ништо случајно.:)
Значи  вадење кат. и ставање спорт лонец е прва фаза (+ тука иде филтер), и се добива олеснување на работата на моторот, а со тоа и некое коњче плус (звукот мора да се смени-па нели тоа е целта?, треба да биде спортска). После идеш на ремап, (па после следи, мењање издувна грана, усис, шајбни, а сето тоа кошта и тоа многу).
Затоа ако сакаш спортско ауто веднаш се зима кола која е над 150 KS и на неа се прави се и сешто за да добиеш јаки перформанси.
Сето ова го зборам од искуство, пошто мој е ZX со 170 коња(види слики кај прв собир) и ги работам овие работи.

Голем поздрав.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Одстранување на катализатор
« Одговори #29 на: 13 Јануари 2011, 13:54:56 pm »
Најпрво благодарам за сите совети.

Јасно ми е тоа за колку пари толку музика, само во случајов не е секогаш така. Има зафати кои не се скапи а придодаваат попричино перформанси (пример ремап од 300 евра кај турбо мотор), и работи кои чинат многу а добивките се маркинални (пример акрапович издув од 2000 евра).

Во мојот случај, гледам да најдам некој разумен апгрејдд. Е сега конкретно јас сакам да добијам помоќно возило, а не сакам возилото да ми брмчи, ниту пак би дал денар за да добијам незнам каков звук. Сакам само возилото да има повеќе снага на средни вртежи, на кои најчесто и го возам.
Е сега во случајов, од она кое го прочитав за Мазда 6 само за поголемите мотори 2.0 и 2.3, пишува дека катализаторот е одличен и воопшто не е рестриктивен. За издув на мазда6 форумот имаше еден кој сменил цел издув од мотор па се до крај, со цевки со 25% поголем пресек, спортски лонци и спорстки катализатор. Од тоа на крај добил 4% поголема максимална моќност т.е. од 167 коњи максимална снага според динамометар, добил 173. Разлики меѓу графиците пред и потоа кај неговиот случај започнаа над 3500RPM. Значи ефект од комплетно сменетиот спортски издув до 3500RPM нема.

Значи кај мене само со вадење на катализатор и менување на лонецот е прашање дали ќе добијам 1% подобрување, или 1-2 коњски сили повеќе максимална моќност и тоа на релативно високи вртежи.  Таа инвестиција од 100 евра не ми се исплати.

Од останатите инвестиции кои ги имам в предвид е печурка K&N филтер. Како што пишуваат на истиот тој форум, кутијата за филтерот на Мазда 6 1.8, 2.0 и 2.3 за воздух е многу рестриктивна и нема никаков ефект од панелен филтер. Печурката од и-беј чини 120 евра. А со неа како што велат се добиваат од 2 до 3% повеќе снага во просек и тоа е забележително на ниски и средни вртежи, токму каде ми е најпотребно појачување. Е сега пак придобивката е само 3 коњи.

Понатаму е промена на свеќички. Како што пишуваат, добрите свеќички помагаат моторот да работи посинхроно и порамномерно. Со тоа се намалува потрошувачката воопшто, но и маргинално се зголемува снагата, поготово на висок обрт. Во споредба со обични свеќички можат да придодадат до 1~2% максимална моќност. NGK Iridium IX ќе ме чинат околу 40 евра.

И последно, и единствено валидно за да забележам разлика во перформанси, е ремапирањето. Од сите куќи кои се бават со чип-тјунинг, Piasini engineering ветува најголеми придобивки. Прочитав за нив, и горе-долу корисниците се задоволни. Дечките ветуваат зголемување на максималната снага за 17KS и максималниот вртежен момент 21NM. Ремапот ќе ме чини 350 евра.

Значи за 510 евра можам да ги направам последниве 3 зафати со кои реално би добил од 10% до 18% зголемена моќност и од 10% до 15% зголемен вретежен момент, или 190NM максимален вртежен момент кон 4000~4300RPM и 140KS максимална снага кон 5500~6000RPM. За уште 20 евра можам да го извадам и катализаторот, па можда и ќе капне уште еден коњ пик од тоа.

Да сме здрави и живи, утре одам на шопинг во престолнината на Егејска Македонија, па во зависност од тоа колку помалку ќе потроши женами, толку повеќе апгрејди ќе направам. :D Најверојатно ќе останат пари за K&N печурката и свеќиците. За месец-два ќе дојде и ремапот на ред.
« Последно менување: 13 Јануари 2011, 13:57:16 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!