Автор Тема: Комплет ламела, преден десен лагер,филтер за нафта,филтер за масло и масло?  (Прочитано 4062 пати)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Bravo koga imate nekoj da vi promeni bez pari.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Благодарам.. :) бидејќи има мојава 104 000, и најгоре фаќа, не дека е лоша ама малку тресе на поаѓање.. :)

Значи орна е за мењање.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Ne mora da znaci deka lamela ili potisna e za menuvanje. Proverete ubavo.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Шо да проверува, 100 и кусур иљади, тресе, фаќа најгоре, веројатно е и тврда на стикање :) Симтомите се многу јасни. Да е на 10-15.000, па да му ја мисли... 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Untak

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 305
  • sLowRider
Да да за менување ќе да е, ама нека тера до јуни после тоа и онака нема да ја возам колана до кај октомври после тоа со се редовниот сервис и тоа ќе и мењам.. :)

Отсутен simplyclever

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 139
  • Skoda Simply Clever
Mojava nesmee nad 2. 000 obrtai da pomine obrtomoetarot,zboram za vozenje na 30-40 min gradska, a pa kamoli nagolo poaganje ima da slajvuva u mesto nema do utre da trgne hahahhaa

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7038
Освен симптомот на горно „загризување“ на кумплугот, има и еден друг начин за проверка на ламела.

Тргни со колата и во некаде 3, 4  брзина додај  гас до даска, и обрни внимание на вртежите и километражата. Ако вртежите се качуваат а километражата не, тогаш ламелата пролизгува и дефинитивно е за менување.

Тврд кумплуг може да биде и од механизмот на кумплугот, со подмачкување се решава.

Отсутен simplyclever

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 139
  • Skoda Simply Clever
Освен симптомот на горно „загризување“ на кумплугот, има и еден друг начин за проверка на ламела.

Тргни со колата и во некаде 3, 4  брзина додај  гас до даска, и обрни внимание на вртежите и километражата. Ако вртежите се качуваат а километражата не, тогаш ламелата пролизгува и дефинитивно е за менување.

Точно така! Ова се случува кај мене! 1 нема гајле и втора донекаде ама 3-4 стисни педалата,вртежите отидоа над 4 илјади а возис 40-50 km/h хахахахахахахахахахаха