Бев во Тим Ауто, прв ми крена на телефон, Мето ми се јавија после некој час.
Прво утна на кој му закажал, или на повеќе луѓе закажува во исто време, сеедно.
Потоа не се тргна од телефон, можеби 1 час му требаше да направи минимални подесувања затоа што се тргаше од кола цело време за на телефон да зборува.
Ја виде одоздоле и рече нема ништо за менување.
Колата нема никакви оштетувања на механички делови и ништо не е за менување. Гледана е и проверувана можеби секој месец откако ја имам.
Сакаше да ја проба да види дали е ок, тука следни проблеми почнаа. На возење почна да ми објаснува како требале нови чаури напред лабава била на волан. Колата на најмало поместување на волан реагира на тркала. Потоа проба некој глуп муабет да сврти дека тропале амортизери позади кога забрзува колата, што патем не тропаат позади туку предните тркала прават wheel hop што е скроз нормално за кола со преден погон, ова му го посочив и го напушти овој муабет ама продолжи да врти муабет дека слаби се позади амортизерите и дека чаури се за менување напред.
1200 за центрирање и 1500 за калибрација на сензор на волан што патем е само вртење на воланот на двете страни до крај по 3 секунди.
На крај колата пак не е идентична од двете страни.
Меѓу другото врти бош муабети како сите поршиња во Македонија он ги прави, ни Порше не можеле да ги оправат итн. Пробува да прави муабет а ништо не се слуша и ако се доближиш до рампата одма се лути ко во стил не се доближувај до опремата. Сеедно ми е дали може да гледам што работи ама не сакам кога сам ме става во глупа ситуација.