Автор Тема: Olesnet ZAMAEC  (Прочитано 29632 пати)

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #75 на: 13 Април 2012, 23:22:13 pm »
a precnikot go primeti li ? ;)

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #76 на: 14 Април 2012, 11:22:27 am »
a precnikot go primeti li ? ;)

Вака на око делува ист само што едниот замаец е по дебел ``изгледа.

А како ви се допаќа ова остварено на дело веќе кога се прави муабет за олеснет замаец.

Ова треба да врти 9000 RPM со турбо негова тежина 3,5кг

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #77 на: 14 Април 2012, 11:34:55 am »
Овој швицарски да не е ?  ???

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #78 на: 14 Април 2012, 14:07:31 pm »
Volcjak , ovoj e mk ;)

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #79 на: 14 Април 2012, 14:09:02 pm »
a precnikot go primeti li ? ;)

Вака на око делува ист само што едниот замаец е по дебел ``изгледа.

А како ви се допаќа ова остварено на дело веќе кога се прави муабет за олеснет замаец.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Ова треба да врти 9000 RPM со турбо негова тежина 3,5кг

Jas bi go simnal radijalno , osecam ke baca ;)

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #80 на: 14 Април 2012, 16:16:02 pm »
a precnikot go primeti li ? ;)

Вака на око делува ист само што едниот замаец е по дебел ``изгледа.

А како ви се допаќа ова остварено на дело веќе кога се прави муабет за олеснет замаец.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Ова треба да врти 9000 RPM со турбо негова тежина 3,5кг

Jas bi go simnal radijalno ,  osecam ДЕФИНИТИВНО ke baca ;)

корегирано

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #81 на: 14 Април 2012, 17:37:52 pm »
Вака е дотеран донегдека а после ќе се дотера заедно со радилицата во баланс ама да знаете и ова поминува пробано е  ;)

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #82 на: 14 Април 2012, 19:03:31 pm »
Ај вака јас ќе мерам на мерцедес и ќе сликам ама колку е точна вагата не знам , ама по фат на рака е потежок и тоа бајаги оној од дизел , и друго сум приметил дека дизелот има поголема ламела и потисна во дијаметар а и потисната се стиска потешко тоа е поради повисоките Nm а на радилица сум приметил дека замавните клатна (секирите) кај бензинецот се поголеми одколку кај дизелот а на лагери се исти должински и одот на радилицата не сум издерил дали има драстична разлика во тежина на радилица па да се спореди и да се направи некој однос колку тешка радилица со кој ход колку тежок замаец да се има , но сепак мислам дека ако мотор не врти многу и ако нема некој опасен однос на компресија со стандард ход на вентили и агол на отварање , јас мислам дека 500г е max за олеснување.


Na postoecka standard tezina bez razlika dali e dizel ili benzinec e od 1200 do 1500 gr. za najdobar efekt . Postoi formula za presmetka , ama ne mi se kazuva ;) ;) ;)

Битни се другите формули и рачуници замаецот ако не од прва од трета ќе го погодам

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #83 на: 14 Април 2012, 19:29:50 pm »
Volcjak , ovoj e mk ;)
Не бе за тоа, на швицарско сирење ми заличе... ;D

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #84 на: 14 Април 2012, 20:16:19 pm »
Вака е дотеран донегдека а после ќе се дотера заедно со радилицата во баланс ама да знаете и ова поминува пробано е  ;)



Stavi go na drebong , fiksiraj go so suportot najako snto mozesh da stegnesh...komparator do tebe dodeka e na drebong da mu dadesh najdobar centar , i pocni da rezesh :) I 1200 , i 1500 gr. da go simnesh nema da utnesh mnogu ;
Balansiranje na balkan ZABORAVI , ke si go pratish po poshta vo nekoj od stranskive tjuning kukji i si zavrshil rabota . Delot so balansiranje KOSHTA ;)
Neznam kako mozesh da znaesh kolku grama treba da mu simnesh vaka za balans...balansiranjeti na zamaec se pravi isklucivo so bushenje na dupki (CELNO) i toa so precizna gramaza ;)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #85 на: 14 Април 2012, 20:26:55 pm »
Балансирањето се врши на справа слична на оваа на клипот, но осовината мора да биде поставени на призми кои идеално треба да бидат хоризонтално поставени.Грамажата се одредува со лепење на пластелин или слична материја од спротивната страна на точката која стално по сила на земјината тежа доаѓа долу, се додека не се донесе во мирување.Потоа се мери пластелинот на вагичка и се одезма со бушење материајал на делот кој стално паѓа надолу,кој мора да се собере  заради мерење и треба да ја достигне тежината на залепениот пластелин.Постапката се повторува се додека не се донесе комплетно во мирување замаецот.
Не е нешто сложено , но бара нерви и време. ;D

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #86 на: 14 Април 2012, 20:32:50 pm »
Балансирањето се врши на справа слична на оваа на клипот, но осовината мора да биде поставени на призми кои идеално треба да бидат хоризонтално поставени.Грамажата се одредува со лепење на пластелин или слична материја од спротивната страна на точката која стално по сила на земјината тежа доаѓа долу, се додека не се донесе во мирување.Потоа се мери пластелинот на вагичка и се одезма со бушење материајал на делот кој стално паѓа надолу,кој мора да се собере  заради мерење и треба да ја достигне тежината на залепениот пластелин.Постапката се повторува се додека не се донесе комплетно во мирување замаецот.
Не е нешто сложено , но бара нерви и време. ;D

Bravo be cicko Vucjak ;) ;) ;)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #87 на: 14 Април 2012, 20:49:42 pm »
Нешто слично на ова.
Ова е статичко балансирање, но постои и динамичко, но за тоа треба скапички машини.



Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43906
  • Il Moderatore
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #88 на: 14 Април 2012, 21:33:11 pm »
Добро е ова, да си ја избалансирам перката на вентилаторот, од хладњакот, на втора брзина имам мали вибрации :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #89 на: 14 Април 2012, 21:43:16 pm »
И јас го правев истото и има начин за балансирање во домашни услови ако приметувате бушенуте дупки по накај центарот тие се затади што на врваовите не сум можем да одземам толку мала тежина па одам према центарот т.е. растојание Х тежина и ќе се дознае колку мили грамои треба да симнеш на внатршното растојание  ;)
Ова не се учи ан факултет зортот ме натерал да го научам :P