Автор Тема: Olesnet ZAMAEC  (Прочитано 29339 пати)

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #60 на: 13 Април 2012, 14:46:09 pm »
Vo momentov imam dva varijabilni eden za benzinec i eden za dizel , od volvo s60 2.4 cc i ushte tri standardni za s70 i v70 , dva od standardnive se za benzinec i eden e za dizel ...gi imam premereno ushte pred dve godini ...kaj standardnive tezinata e bukvalno ista dodeka pak kaj varijabilnive tezinata na dizelot e poteshka so 380 gr.
Za podetalni informacii ke gi meram i na drugi vozila pa ke ja sporedime tezinata pomegju DIZEL-BENZIN motori , shto ne e slucaj so VOLVO kaj standarden zamaec , osven ako ne me lazat ocive ;)

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #61 на: 13 Април 2012, 19:55:58 pm »
Ај вака јас ќе мерам на мерцедес и ќе сликам ама колку е точна вагата не знам , ама по фат на рака е потежок и тоа бајаги оној од дизел , и друго сум приметил дека дизелот има поголема ламела и потисна во дијаметар а и потисната се стиска потешко тоа е поради повисоките Nm а на радилица сум приметил дека замавните клатна (секирите) кај бензинецот се поголеми одколку кај дизелот а на лагери се исти должински и одот на радилицата не сум издерил дали има драстична разлика во тежина на радилица па да се спореди и да се направи некој однос колку тешка радилица со кој ход колку тежок замаец да се има , но сепак мислам дека ако мотор не врти многу и ако нема некој опасен однос на компресија со стандард ход на вентили и агол на отварање , јас мислам дека 500г е max за олеснување.

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #62 на: 13 Април 2012, 20:24:32 pm »
Ај вака јас ќе мерам на мерцедес и ќе сликам ама колку е точна вагата не знам , ама по фат на рака е потежок и тоа бајаги оној од дизел , и друго сум приметил дека дизелот има поголема ламела и потисна во дијаметар а и потисната се стиска потешко тоа е поради повисоките Nm а на радилица сум приметил дека замавните клатна (секирите) кај бензинецот се поголеми одколку кај дизелот а на лагери се исти должински и одот на радилицата не сум издерил дали има драстична разлика во тежина на радилица па да се спореди и да се направи некој однос колку тешка радилица со кој ход колку тежок замаец да се има , но сепак мислам дека ако мотор не врти многу и ако нема некој опасен однос на компресија со стандард ход на вентили и агол на отварање , јас мислам дека 500г е max за олеснување.


Na postoecka standard tezina bez razlika dali e dizel ili benzinec e od 1200 do 1500 gr. za najdobar efekt . Postoi formula za presmetka , ama ne mi se kazuva ;) ;) ;)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #63 на: 13 Април 2012, 22:14:58 pm »
Значи само ти ја знаеш и никој друг ? ???

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #64 на: 13 Април 2012, 22:17:09 pm »
Boze sacuvaj , gi imash eden kup mashinci shto ke ti presmetaat ;)))

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #65 на: 13 Април 2012, 22:37:41 pm »



Едната е од мотор со 220 другата од мотор со 250кс, двата се V6, со потполно иста конструкција и ист `од на клиповите, само малку различен промер. Полесниот замаец е од појакиот мотор.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #66 на: 13 Април 2012, 22:52:18 pm »
Тоа ми се допаѓа, теорија на дело..

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #67 на: 13 Април 2012, 22:55:46 pm »
Valjda gledam dobro....razlicni se i dvata zamajci ;)))

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #68 на: 13 Април 2012, 22:57:31 pm »
Обратно се свртени :)

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #69 на: 13 Април 2012, 22:59:52 pm »
Go siminjal ;)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #70 на: 13 Април 2012, 23:00:39 pm »
Со фотошоп.. ;D

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #71 на: 13 Април 2012, 23:04:02 pm »
Znaci  vaka ili taka , ja gledame ulogata na zamaecot od aspekt ka performansi ;)
Za razlika od prvicnite komentari deka nishto ne se dobiva i tn....
Drago mi e shto se razbravme ;) ;) ;)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #72 на: 13 Април 2012, 23:08:08 pm »
Ништо не е симињано нити е преправано.
Во проектот од каде се земени сликиве, на V6 3.0 од 166-ка, ставен е замаец и потисна од GTA, (3.2), типот вели дека побрзо крева вртежи и дека се осеќа на забрзување. Инаку типот ја има тјунирано 166-ката доста добро, на бензин има 260кс, а на плин 250тина. Еве уште некои сликички од замајците и со потисна на нив:




Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #73 на: 13 Април 2012, 23:10:40 pm »
Друже обратно се свртени, нема на ребрата да фаќа ламелата кај вториов замаец.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #74 на: 13 Април 2012, 23:12:51 pm »
Точно, еве ги од иста страна:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.