Ај вака јас ќе мерам на мерцедес и ќе сликам ама колку е точна вагата не знам , ама по фат на рака е потежок и тоа бајаги оној од дизел , и друго сум приметил дека дизелот има поголема ламела и потисна во дијаметар а и потисната се стиска потешко тоа е поради повисоките Nm а на радилица сум приметил дека замавните клатна (секирите) кај бензинецот се поголеми одколку кај дизелот а на лагери се исти должински и одот на радилицата не сум издерил дали има драстична разлика во тежина на радилица па да се спореди и да се направи некој однос колку тешка радилица со кој ход колку тежок замаец да се има , но сепак мислам дека ако мотор не врти многу и ако нема некој опасен однос на компресија со стандард ход на вентили и агол на отварање , јас мислам дека 500г е max за олеснување.